E-komercijos seminarai Šie seminarai skirti Jūsų profesiniam tobulėjimui. Norint peržiūrėti, įsigykite WEBseminarai narystę Investuoti Elektroninės prekybos plėtros finansavimas E. Prekybos tendencijos ir naujienos. Ar didžiausi e.prekybos kanalai: „Amazon”, „Etsy”, „eBay”, „Bonanza” išliks rikiuotėje? Elektroninės Prekybos Strategija Užsienio Rinkose MOKYMAI – „Sėkminga e. komercijos plėtra į užsienio rinkas” Marketingas įsigaliojus GDPR KĘSTUTIS DAUKŠEVIČIUS – Praktinė e-prekybos patirtis Skandinavijoje VYTAUTAS VOROBJOVAS – Elektroninės komercijos eksporto tendencijos Lietuvoje DANIEL RICHTER – SEMINARAS: Verslo užklausų pritraukimo žingsniai (lead generation) MAX RIIS CHRISTENSEN – Pelningas augimas užsienio šalyse DONATAS GUDELIS – Pelningas augimas užsienio šalyse MATISS ANSVIESULIS – Entreprenerystė, verslo plėtra ir žengimas į užsienio rinkas JANA GOLOBEVA – 3 šviežios idėjos el. verslui, kaip panaudoti mokėjimus kreditinėmis kortelėmis AISTĖ KESMINAITĖ – JANKAUSKIENĖ – El. prekybos vystymas Etsy platformoje TOMAS BARANAUSKAS – Logistika eksporto rinkose RYTIS LAURINAVIČIUS – El.pašto rinkodara: žvilgsnis į save iš šalies RYTIS MEŠKAUSKAS- Mobili rinkodara AIDIS DALIKAS – Facebook pažengusiems – kaip draugauti su pirkėjais? TADAS DEKSNYS – 7 sėkmės istorijos susiejant turinio rinkodarą su pardavimais Paslaugą bandančiųjų klientų konversija į mokamus SaaS tipo versluose Gilyn į rinkodaros automatizavimą – patarimai, sprendimai, kliento viliojimas Momentiniai mokėjimai ir jų perspektyvos Lietuvoje Neįprasto el. verslo modelio analizė Kaip pasamdyti SEO agentūrą? Rinkodara Instagram tinkle – ką reiktų žinoti kiekvienam rinkodarininkui? Internetinių konferencijų organizavimas Elektroninių verslų personalizavimas Maksimalus el. komercijos automatizavimas su OBERLO arba el. verslas per valandą Rinkodaros automatizavimas – teorija ir taikymas Kaip be IT žinių sukurti tinklalapį su WordPress Prekyba per Amazon Turinio rinkodaros strategija globalioje rinkoje – Deeper atvejis Facebook rinkodaros naujienos Naudojimo patogumas (“usability”). Mitai ir realybė. Interneto rinkodaros optimizavimas e. verslams Domenų verslas Kas yra e-šlamštas ir kaip su juo kovoti? Klientų aptarnavimas internete Turinio rinkodara Apie didžiuosius duomenis ir besimokančias mašinas žmonių kalba Tinklalapio kuriamos vertės matavimas pasitelkiant Google Analytics tikslus ir įvykius B2B rinkodara internete Interneto rinkodaros darbų perdavimas Lietuvos specialistams E-Komercija’16 – kasmetinė konferencija Naujas el. verslų porūšis: P2P paskolos Vidinio SEO pagrindai Naujos el. parduotuvės parengimas darbui Prekyba rankdarbiais internetu Etsy platformoje Turimų el. pašto adresų bazių panaudojimas Facebook ir Google rinkodaroje El. komercijos platformos pasirinkimas Elektroninio verslo lokalizavimas užsienio rinkose (EN) Situacijos Lietuvos el. komercijos rinkoje apžvalga Google Analytics duomenų analizė Google Docs su specialiu Google Analytics įskiepiu Vadove, tau nereikia atnaujinti interneto svetainės. Ją reikia ĮDARBINTI Auditorijos matavimas internete: slapukai – jau istorija Ką ir kaip pasiruošti prieš einant pas tinklalapių kūrėjus? Mokėjimų integracijos el. parduotuvėms VLADAS SAPRANAVIČIUS – „ Kas yra SEO? “ Youtube reklama Situacijos darbo rinkoje el. verslo ir interneto rinkodaros srityse apžvalga Pirmieji žingsniai Google Adwords – kaip pradėti, ką būtina žinoti? Kaip samdyti laisvadarbius (freelancerius) Lietuvoje ir užsienyje internetu On-line ir off-line prekybos bei reklamos derinimas Efektyvus produkto pateikimas internete Pardavimų priskyrimas interneto reklamos kanalams (attribution) Tekstų rašymas tinklalapiams Real Time Bidding (RTB). Kas tai ir kam Lietuvoje aktualu Turinio valdymo sistemos WordPress įskiepiai rinkodarininkams Universal Analytics ir Enhanced Ecommerce – kodėl Lietuvos el. verslams verta tuo pasidomėti ir pradėti naudotis? Išorinis SEO – ką būtina žinoti? El. verslų lokalizavimas eksporto rinkoms. Kaip nepasiklysti vertime? Banerinės kampanijos ir banerių panaudojimas ROI marketinge Google Adwords paskyros valdymo perdavimas partneriams. Ką reikia žinoti? Facebook Lietuvos el. verslams – ko tikėtis, ką daryti? Lead generation: prenumeratorių pritraukimo kampanijos el. verslams Užsakymo proceso (check-out) optimizavimas el. parduotuvėse Retargetingas (pakartotinė rinkodara) el. verslams Partnerysčių rinkodara (affiliate marketing) elektroniniams verslams Pažangioji duomenų analizė elektroniniams verslams Elektroninio verslo strategijos parengimas A/B testai el. verslams Kainų pateikimas el. parduotuvėse ir kainų lyginimas su konkurentais Pats pritaikyk savo el. verslo svetainę Google paieškai – SEO Įvadas į E-komercijos marketingą
E. Prekybos tendencijos ir naujienos. Ar didžiausi e.prekybos kanalai: „Amazon”, „Etsy”, „eBay”, „Bonanza” išliks rikiuotėje?
Universal Analytics ir Enhanced Ecommerce – kodėl Lietuvos el. verslams verta tuo pasidomėti ir pradėti naudotis?