fbpx

Lietuvos rinkodarininkai, sekdami vakarietiškas madas, ne pirmus metus mato, jog Vakaruose interneto rinkodaros pasaulyje tendencijų topuose išsilaiko turinio rinkodara. Tad tai viena, tai kita įmonė Lietuvoje irgi bando kopijuoti vakarietiškas madas bei užsiiminėti turinio rinkodara.

Didelė dalis įmonių rinkodarininkų vis dar nežino, kas yra ta interneto rinkodara. Būtent jiems ir bus skirtas šis webinaras. Jame Vladas Sapranavičius paaiškins kas tai yra, kam gali būti aktualu bei ką reikia žinoti, norint išvengti klaidų ir sėkmingai įpinti turinio rinkodarą į įmonės bendrą rinkodaros strategiją.

Seminaro turinys:

– Kas yra turinio rinkodara?
– Ką apie ją reikia žinoti gyvenant Lietuvoje?
– Turinio rinkodaros tikslai
– Kaip kurti turinį ir jį optimizuoti?
– Kokią reiškmę turinio rinkodara turi bendroje SEO strategijoje ir visi kiti su šia tema susiję klausimai ir atsakymai!

 

Seminarą veda:

sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
– jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.

SEMINARO VIDEO

Norint peržiūrėti, įsidėkite produktą į krepšelį
ir užbaikite pirkimą

 

Jei jau pirkote šį seminarą, prisijunkite ir pamatysite VIDEO šiame puslapyje