Klientų aptarnavimas Šie seminarai skirti Jūsų profesiniam tobulėjimui. „Harley Davidson“ marketingo vadovas Ken Schmidt ir jo pranešimas: Kaip sukurti tatuiruotės vertus santykius su klientais? Verslininkų psichologo Peter Shallard pranešimas: Kaip įveikti psichologines kliūtis, trukdančias tapti nepakeičiamu savo klientams? Lyderystės psichologo Owen Fitzpatrick pranešimas: Lyderių komunikacija – kaip paprastais žodžiais įtakoti kitus Veidoskaita MOKYMAI – „Sėkminga e. komercijos plėtra į užsienio rinkas” JURIS BELTE – „7 Gero aptarnavimo taisyklės” seminaras Klientų aptarnavimas internete Prieštaravimų valdymo įgūdžiai Konfliktų valdymo strategijos
„Harley Davidson“ marketingo vadovas Ken Schmidt ir jo pranešimas: Kaip sukurti tatuiruotės vertus santykius su klientais?
Verslininkų psichologo Peter Shallard pranešimas: Kaip įveikti psichologines kliūtis, trukdančias tapti nepakeičiamu savo klientams?
Lyderystės psichologo Owen Fitzpatrick pranešimas: Lyderių komunikacija – kaip paprastais žodžiais įtakoti kitus