Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!
Vidinio SEO tema jau buvo paliesta pačioje pirmoje Webseminarų ir Webakademijos laidoje. Ji prie ekranų pritraukė daugiausiai žiūrovų. Bet ar žinote, jog išorinio SEO indėlis galutiniam rezultatui yra 3-4 kartus didesnis nei vidinio? Kas yra išorinis SEO ir kodėl reikia būti itin apdairiems ir pasikausčiusiems dirbant šioje srityje?
VLADAS SAPRANAVIČIUS – jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.