Elektroninio verslo strategijos parengimas

Žymos: , ,

untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Tęsiame el. komercijos seminarų ciklą su vienu žinomiausiu Lietuvos skaitmeninės rinkodaros ekspertu bei lektoriumi Vladu Sapranavičiumi. Seminaro metu aptarsime strategijos svarbą, galimų strategijų tipus ir pavyzdžius, prielaidas skirtingoms strategijoms ir, žinoma, apie ką reikia pagalvoti rengiant elektroninio verslo strategiją. Taip pat bus aptartos ir rinkodaros kanalų parinkimo ir biudžeto sudarymo temos.
Laidos vedėjas aptars, kuo skiriasi strategija nuo taktikos bei kaip strategija įtakoja taktinį el. verslo veiksmų planą.

Seminaro turinys:

  • El. verslo strategijos svarba, tipai;
  • El verslo strategijos pavyzdžiai;
  • Rinkodaros kanalų parinkimas, biudžeto sudarymas;

E-komercija, WEBseminarai.lt

el. komercija ir interneto rinkodara

Seminarą veda:
sapranavicius

Vladas Sapranavičius – jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.