Partnerysčių rinkodara (affiliate marketing) elektroniniams verslams

Žymos: , ,

Seminaro turinys:

Seminare apžvelgsime, kas yra partnerysčių rinkodara (affiliate marketing) ir kokio tipo elektroniniams verslams ji gali būti naudinga. Panagrinėsime, kodėl šis interneto rinkodaros kanalas nėra populiarus Lietuvoje ir ką reikėtų apie jį žinoti, siekiant pradėti juo naudotis užsienyje. Kokie įrankiai tam reikalingi ir ką reikėtų žinoti, siekiant dirbti su affiliate tinklu ar samdant agentūrą darbui su partnerysčių rinkodara.

Seminarą veda:

sapranavicius

VLADAS SAPRANAVIČIUS – jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.

 

 

SEMINARO VIDEO

Norint pamatyti šį video reikalinga Verslo narystė registruokitės čia: https://webseminarai.lt/prenumerata

Šis video turinys jums nematomas

Prisijunkite arba užsiregistruokite, kad pamatyti video medžiagą!

 

REGISTRACIJOS NUORODA ČIA