fbpx
Akcija!

Owen Fitzpatrick – “Menas daryti įtaką: Vadovavimas. Pardavimai. Marketingas”

Mokėti daryti įtaką – būtina. Tai pasitarnaus visose gyvenimo srityse – ar dirbant pardavimuose, ar ruošiant marketingo kampanijas, ar vadovaujant komandai, ar … bendraujant su savo vaiku.

Šiandien daug svarbiau kalbėti įtakos, o ne anglų ar kinų, kalba. Kiekvieno iš mūsų sąmonę paveikti visai nesunku, tai bus įrodyta ir seminare. Tereikia pastebėti sėkmingų ir nesėkmingų žmonių elgesio skirtumus ir pritaikyti juos praktikoje.

Mokymų trukmė – 7 val. 30 min.

Seminaras anglų kalba

Kartu pateikiama 55 puslapių Lietuviška ir 55 puslapių Angliška seminaro dalomoji medžiaga

Iki pasiūlymo pabaigos liko:

Gaukite iškart

49.00

♥ Galios neribotą laiką
♥ Pinigų grąžinimo garantija

Ko gero išsamiausi mokymai apie tai KAIP PADARYTI ĮTAKĄ ŽMONĖMS versle ir gyvenime.

Sėkmė gyvenime priklauso nuo to, kaip sekasi gauti atsakymą „Taip“ ir paveikti kitus. Nesvarbu, kas esi gyvenime – tėvas, draugas, mylimasis, verslininkas, mokytojas ir panašiai. Seminaro metu būsite „apginkluoti“ įgūdžiais ir technikomis, paremtomis elementaria psichologoja ir kalbos priemonėmis, padėsiančiomis motyvuoti darbuotojus, įtikinti klientus, palengvinti bendravimą su žmonėmis.

 

Programos moduliai

POŽIŪRIS Į ĮTAKĄ

Koks požiūris į įtakos procesą yra geriausias ir “sveikiausias”?

Koks požiūris yra gyvybiškai svarbus norint palenkti žmones savo pusėn ir pasiekti, kad jie ištartų jums “taip”?

• Ką dabar galvojate apie šią tarpusavio sąveiką – sandorį?
• Kaip dabar jaučiatės dėl šios sąveikos – sandorį?
• Kaip elgsitės, jei tas žmogus sureaguos ne taip gerai kaip tikėjotės?
• Kaip jausitės dėl sąveikos – sandorio, jei tas žmogus nesutiks su jumis,
neatsakys gerai?
• Koks dabar geriausias būdas galvoti apie tarpusavio sąveiką – sandorį?
• Kaip dabar geriausia jaustis dėl sąveikos – sandorio?
• Koks geriausias būdas galvoti apie klientą, kuris prastai sureaguoja į
jus?
• Kaip geriausia jaustis dėl sąveikos – sandorio, kuri susiklostė kitaip nei
buvo planuota?

 

ĮTAKOS PSICHOLOGIJA

Kaip žmonės keičia savo nuomonę?

Ką turite daryti, kad psichologiškai būtumėte kiek įmanoma įtikinamesni?

Žinutės šaltinis yra tas, kuris perduoda žinią. Šiuo atveju tai būsite jūs, taigi, turite daryti viską, kad kuo geriau ją perduotumėte ir pastatytumėte save į  geriausią poziciją žvelgiant iš to, kurį norite paveikti, pusės.

Pati žinia turi du pagrindinius iššūkius. Ką jūs norite, kad jie žinotų ir kaip norite, kad jie jaustųsi. Žinia ir jausmas yra vienodai svarbūs, nes nuo emocijos priklausys ar jie priims, perpras žinią, o tai ir nulems kaip jie elgsis ir ar imsis tinkamų veiksmų.

Auditorija yra tai, su kuo jūs kalbate. Labai svarbu žinoti kaip jie mąsto ir ką jie jaučia, žinoti jų poreikius ir lūkesčius, žinoti ko jie tikisi, kad galėtumėte geriausiai juos pasiekti.

 

ĮTAKOS KALBA

Kokie yra patys svarbiausi žodžiai, kuriuos turite žinoti ir vartoti, kad paveiktumėte žmones?

Kaip perteikti savo mintį taip, kad ji pasiektų tikslą, sužavėtų auditoriją?

Kalbos įgūdžiai:
• Gebėjimas būti meniškai paviršutinišku
•  “Truizmai” arba savaime suprantama tiesa
• Prielaidos/spėjimai
• 12 pačių įtaigiausių žodžių

 

ĮTAKOS VERSLAS

 Kaip sukurti savo prekinį ženklą ir įsitikinti, kad jūsų įmonė yra kiek įmanoma patrauklesnė?

Ką daryti, kad žmonės norėtų su jumis dirbti, norėtų turėti verslo reikalų?

Įtakos verslas – tai supratimas kaip daryti įtaką žemiau išvardintiems žmonėms:
• Paveikti klientą ar vartotoją
• Paveikti savo komandą
• Paveikti lygiaverčius partnerius
• Paveikti aukščiau esančius
• Paveikti auditoriją
• Paveikti kitus verslo parnerius

 

ĮTAKOS EKONOMIKA

Ką elgesio ekonomika diktuoja apie tai, kaip mes priimame sprendimus?

Ką turite žinoti, kad pasiektumėte, jog žmonės priimtų tokius sprendimus, kokius jūs norite, kad jie priimtų?

Norint suprasti elgesio ekonomiką, vienas iš svarbiausių dalykų, kuriuos reikia perprasti – tai, kaip veikia mūsų mintys pasaulio supratimo proceso metu.
Mūsų smegenys sudarytos iš dviejų mąstymo sistemų:
• Pirma sistema – automatinė, intuityvi, greita, skaičiuojanti. Tai sistema, kuri reikalauja mažiausiai pastangų ir kuria mes naudojamės dažniausiai.
• Antroji sistema – viską apgalvojanti, lėta ir reikalaujanti daug pastangų. Tai sistema, kuri naudoja daug energijos ir pastangų, nes mes stengiamės išanalizuoti situacijas labai atsargiai ir kritiškai.

 

Seminaro dalomoji medžiaga

Kiekvienas seminaro pirkėjas gauna 55 puslapių Lietuviškus ir 55 puslapių Angliškus seminaro konspektus.

 

Seminaro atsiliepimai

 

Apie Owen Fitzpatrick:

Owenas Fitzpatrickas yra tarptautinis treneris ir praktinis prichologas. Tai knygos “The Charismatic Edge” autorius, ‘Conversations with Richard Bandler’ ir ‘The Ultimate Introduction to NLP’ bendraautorius. Pastaroji išversta į septynias kalbas. Owenas taip pat yra vienas iš didžiausios Airijoje NLP kompanijos – Airių NLP Instituto įkūrėjų. Jis taip pat yra kvalifikuotas psichologas, psichoterapeutas ir hipnoterapijos specialistas. Owenas vienoje airių televizijų geriausiu dienos metu vedė laidą ‘Not Enough Hours’ (“Nepakankamai valdanų”). Kurioje kiekvieną savaitę jis dirbdavo vis su kitu žmogumi tam, kad padėtų jam efektyviau susitvarkyti su laiku ir gyvenimu. Šios laidos buvo neįtikėtinai populiarios ir turėjo aukščiausius žiūrimumo reitingus.

Owenas dirbo su milijardieriais ir Olimpiniais čempionais, padėdamas jiems geriausiai padaryti viską, ką jie gali. Jis yra tikras autoritetas charizmos, įtaigos, įsitikinimų, motyvacijos, produktyvumo, laiko valdymo, asmeninių pokyčių, viešo kalbėjimo ir gyvenimo pilnatvės srityse. Owenas yra įgijęs Taikomosios psichologijos magistro laipsnį. Jis keliavo aplink pasaulį mokydamas žmones. Taip jis apkeliavo 22 šalis. Tarp jų ir Airiją, Angliją, Škotiją, Austriją, Lietuvą, Italiją, Ispaniją, Indiją, Pakistaną, Meksiką, Kolumbiją, Ekvadorą, Japoniją ir Jungtines Valstijas. Ten jis mokė įvairiausius žmones, kaip pagerinti gyvenimo kokybę. Owenas mokėsi Strateginių debatų Harvardo verslo mokykloje. Jam teko kalbėti didžiuliuose renginiuose, kuriuose jam teko dalintis scena su tokiais ypatingais verslo rykliais kaip Seras Ričardas Bransonas.

Owenas yra pagerbtas kaip jauniausias licenzijuotas NLP treneris. To jis pasiekė būdamas vos 23-jų. Kai jam buvo tik 17-ka, jis buvo vienas jauniausių hipnoterapijos specialistų Europoje. Owenas be perstojo dirbo su tais, kuriuos kankino depresija, baimės, fobijos, panikos priepuoliai, drovumas ar santykių problemos. Jis padėjo jiems išmokti valdyti savo smegenis ir į savo rankas perimti gyvenimus. Owenas individualiai dirbęs su tūkstančiais žmonių įvairiose pasaulio šalyse, o kiek iš viso dalyvavo jo mokymuose – sunku net suskaičiuoti.

100% pinigų grąžinimo garantija

Jei Jums nepatiks šie seminarai, mes Jums grąžinsime pinigus. Jūs nieko nerizikuojate įsigydami šį iškirtinį pasiūlymą

 

Beje, kai kas svarbaus!

Šis video seminaras įeina į didžiausią verslo mokymų kolekciją Lietuvoje, kurioje yra per 250 valandų trukmės video mokymų iš didžiausių užsienio ir Lietuvos verslo ekspertų ir praktikų. Ir tai kainuoja vos 199 eurus už visą kolekciją.

Sužinoti daugiau čia >>

49.00

AKCIJA!SAVIUGDOS MOKYMŲ KOLEKCIJAVERSLO KOLEKCIJA