Įvadas į E-komercijos marketingą
Reklama internete be akivaizdžios įtakos pardavimams, taip pat generuoja didelį kiekį duomenų. Tačiau tai yra greičiau jos prakeiksmas, nes daugelis pradedančiųjų E-komersantų pasiklysta skaičiuose ir nebemato esmės.
Išmokite tinkamai vertinti bei panaudoti generuojamą informaciją elektroninėje rinkodaroje.
Gaukite iškart
♥ Galios neribotą laiką
♥ Pinigų grąžinimo garantija
Reklama internete be akivaizdžios įtakos pardavimams, taip pat generuoja didelį kiekį duomenų. Vis dėl to, tai yra greičiau jos prakeiksmas, kadangi daugelis pradedančiųjų E-komersantų pasiklysta skaičiuose ir nebemato esmės.
Seminaras skirtas įmonėms, prekiaujančioms ar planuojančioms pradėti prekiauti internetu bei asmenims, kurie domisi E-komercija.
Seminaro turinys:
- išnagrinėti, kokie rodikliai yra esminiai E-komercijoje;
- išsiaiškinti pagrindines sėkmingų kampanijų sudedamąsias dalis;
- įvardinti dažniausiai pasitaikančias klaidas.
Seminarą veda:
VYTAUTAS VOROBJOVAS – e-komercijos ir e-marketingo praktikas, šiose srityse dirbantis nuo 2005 m. jis šiuo metu vadovauja vienos iš seniausių Baltijos šalyse “digital” agentūrų Impartner.lt verslo plėtrai bei vysto savo konsultacijų verslą. 2012 išrinktas į Lietuvos Marketingo Asociacijos valdybą.
Buvusios pareigos:
- Locatory.com komercijos direktorius ir valdybos narys;
- Virgin Atlantic E-komercijos produkto vadovas;
- Pigu.lt marketingo direktorius.
SEMINARO VIDEO
Norint peržiūrėti, įsigykite WEBseminarai narystę
ĮSIGYTI ČIAJei turite narystę, prisijunkite žemiau ir pamatysite VIDEO