fbpx

Tekstų rašymas tinklalapiams

reikia žinoti rengiant tekstą tinklalapiui? Kuo jis skiriasi nuo spausdinto teksto? Į kokius niuansus reikia atsižvelgti? Kuo skiriasi reprezentacinio tinklalapio ir elektroninio verslo tinklalapio tekstai? Kas yra SEO tekstai ir kaip surašyti tekstus, kad jie „patiktų” Google paieškos sistemai?

Gaukite iškart

♥ Galios neribotą laiką
♥ Pinigų grąžinimo garantija

Kategorija:

untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Seminaro aktualumas:

– Ką reikia žinoti rengiant tekstą tinklalapiui?
Kuo jis skiriasi nuo spausdinto teksto?
– Į kokius niuansus reikia atsižvelgti?
– Kuo skiriasi reprezentacinio tinklalapio ir elektroninio verslo tinklalapio tekstai?
– Kas yra SEO tekstai ir kaip surašyti tekstus, kad jie „patiktų” Google paieškos sistemai?

Šiuos ir kitus su tinklalapių tekstais susijusius klausimus Vladas Sapranavičius užduos interneto tekstų kūrėjui ir ekspertui – Mariui Kuitniauskui.

baneris960

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminarą veda:

sapranavicius

VLADAS SAPRANAVIČIUS – jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.

 

kuitniauskas

MARIUS KUITNIAUSKAS. Tekstų kūrėjas, tinklaraštininkas. Rašymo patirtis – daugiau nei 17 metų. Marius baigė žurnalisitiką. Jau 15 metų dirba interneto leidinių ir tinklalapių kūrimo srityje, todėl seka visas internetinio verslo tendencijas. Keletą metų dirbo su tarptautinėmis rinkomis – kūrė nišinius naujienų portalus. Nuo 2011 metų rašo tekstus interneto puslapiams, įmonių tinklaraščius, straipsnius žiniasklaidai. Aktyviai domisi SEO rinka ir tendencijomis.
2013 metais įkūrė tekstų kūrėjų agentūrą Rašytojas.lt.
Marius domisi interneto rinkodara, o ypač tomis sritimis, kurios yra tiesiogiai susijusios su turinio kūrimu ir populiarinimu.