RINKODARA IR MARKETINGAS

  • MOKYMAI – „Sėkminga e. komercijos plėtra į užsienio rinkas”

    MOKYMAI – „Sėkminga e. komercijos plėtra į užsienio rinkas”

    Mokymų metu pateiksime praktinių patarimų, kaip sėkmingai vystyti e. komercijos plėtra į užsienio rinkas. • Kaip pasiruošti el. parduotuvės plėtrai į naujas rinkas? • Kaip atrasti savo užsienio rinkas? • Kaip suplanuoti įėjimo į rinką strategiją, užtikrinant sėkmę? • Kaip suvaldyti lokalizacijos procesą bei kokių detalių vertėtų nepamiršti ruošiant parduotuvę naujai rinkai? • Kaip pritraukti […]

    Skaityti toliau »

  • Eric Edmeades – LIAUKIS BŪTI SAVO VERSLO VERGU

    Eric Edmeades – LIAUKIS BŪTI SAVO VERSLO VERGU

    ŠIO SEMINARO METU IŠMOKSITE PRAKTINIŲ IR EFEKTYVIŲ STRATEGIJŲ, KAIP DIDINANT ĮMONĖS PELNINIGUMĄ SUSIKURTI GEROKAI DAUGIAU LAISVO LAIKO: 1. Kaip pasiekti laisvę nuo savo verslo, kai įmonė veikia ir auga be nuolatinio jūsų dalyvavimo. 2. Kaip samdyti ir išlaikyti geriausius darbuotojus. 3. Dažniausios verslų savininkų daromos klaidos, kurios juos įkalina savo pačių versluose. 4. Marketingo strategija, […]

    Skaityti toliau »

  • Eric Edmeades mokymai „Inception Marketing Intensive“

    Eric Edmeades mokymai „Inception Marketing Intensive“

    Tai praktiniai 2 dienų mokymai su pasaulinio lygio pranešėju, marketingo ekspertu ir verslo veteranu Eric Edmeades.

    Jūs maloniai nustebsite pamatę, kaip greitai ir lengvai jis sugeba padėti dalyviams patobulinti jų rinkodaros kampanijas ir žinutes.

    Lektorius nagrinėja realius pavyzdžius, konsultuoja, atsako į dalyvių klausimus, pateikia praktines užduotis ir, svarbiausia, paaiškina, kaip jas reikia atlikti.

    Skaityti toliau »

  •  
  • GDPR Praktiniai komunikacijos veiksmai

    GDPR Praktiniai komunikacijos veiksmai

    Seminarą pristato:       GDPR arba Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas įnešė naujovių duomenų apsaugos reguliavimo srityje. Įsigalioję pokyčiai itin aktualūs įmonėms, savo veikloje renkančioms, naudojančioms ar saugančioms informaciją tiek apie darbuotojus, tiek klientus, tiek trečiuosius asmenis. Tad vaizdo įrašuose kviečiame nemokamai susipažinti su įvykusiais pasikeitimais ir laukiančiomis atsakomybėmis. Šie seminarai yra nemokami – prisiregistruokite, kad pamatyti. […]

    Skaityti toliau »

  • Marketingas įsigaliojus GDPR

    Marketingas įsigaliojus GDPR

    Seminarą pristato:       Įsigalioję Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (ang. GDPR) pokyčiai itin aktualūs marketingo bei informacinių technologijų sričių atstovams, savo veikloje nuolat susiduriantiems su naujų klientų paieška, jų asmeninės informacijos gavimu bei naudojimu. Tad šie video seminarai leis supažindinti su duomenų tvarkymo teisėtumo pagrindais bei kitomis tiesioginėmis šioms asmenų grupėms tenkančiomis funkcijomis. Šie […]

    Skaityti toliau »

  • KĘSTUTIS DAUKŠEVIČIUS – Praktinė e-prekybos patirtis Skandinavijoje

    KĘSTUTIS DAUKŠEVIČIUS – Praktinė e-prekybos patirtis Skandinavijoje

    Seminaras iš kasmetinės konferencijos apie elektroninę komerciją – E-Komercija. Tai vieta, kur susirenka el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastai. Konferencijos vertybės: praktiškumas, aktualumas ir pritaikomumas. Viskas, ką reikia žinoti vienoje vietoje.

    Skaityti toliau »

  •  
  • VYTAUTAS VOROBJOVAS – Elektroninės komercijos eksporto tendencijos Lietuvoje

    VYTAUTAS VOROBJOVAS – Elektroninės komercijos eksporto tendencijos Lietuvoje

    Seminaras iš kasmetinės konferencijos apie elektroninę komerciją – E-Komercija. Tai vieta, kur susirenka el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastai. Konferencijos vertybės: praktiškumas, aktualumas ir pritaikomumas. Viskas, ką reikia žinoti vienoje vietoje.

    Skaityti toliau »

  • DANIEL RICHTER – SEMINARAS: Verslo užklausų pritraukimo žingsniai (lead generation)

    DANIEL RICHTER – SEMINARAS: Verslo užklausų pritraukimo žingsniai (lead generation)

    Seminaras iš kasmetinės konferencijos apie elektroninę komerciją – E-Komercija. Tai vieta, kur susirenka el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastai. Konferencijos vertybės: praktiškumas, aktualumas ir pritaikomumas. Viskas, ką reikia žinoti vienoje vietoje.

    Skaityti toliau »

  • MAX RIIS CHRISTENSEN – Pelningas augimas užsienio šalyse

    MAX RIIS CHRISTENSEN – Pelningas augimas užsienio šalyse

    Seminaras iš kasmetinės konferencijos apie elektroninę komerciją – E-Komercija. Tai vieta, kur susirenka el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastai. Konferencijos vertybės: praktiškumas, aktualumas ir pritaikomumas. Viskas, ką reikia žinoti vienoje vietoje.

    Skaityti toliau »

  •  
  • MATISS ANSVIESULIS – Entreprenerystė, verslo plėtra ir žengimas į užsienio rinkas

    MATISS ANSVIESULIS – Entreprenerystė, verslo plėtra ir žengimas į užsienio rinkas

    Seminaras iš kasmetinės konferencijos apie elektroninę komerciją – E-Komercija. Tai vieta, kur susirenka el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastai. Konferencijos vertybės: praktiškumas, aktualumas ir pritaikomumas. Viskas, ką reikia žinoti vienoje vietoje.

    Skaityti toliau »

  • JANA GOLOBEVA – 3 šviežios idėjos el. verslui, kaip panaudoti mokėjimus kreditinėmis kortelėmis

    JANA GOLOBEVA – 3 šviežios idėjos el. verslui, kaip panaudoti mokėjimus kreditinėmis kortelėmis

    Seminaras iš kasmetinės konferencijos apie elektroninę komerciją – E-Komercija. Tai vieta, kur susirenka el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastai. Konferencijos vertybės: praktiškumas, aktualumas ir pritaikomumas. Viskas, ką reikia žinoti vienoje vietoje.

    Skaityti toliau »

  • TOMAS BARANAUSKAS – Logistika eksporto rinkose

    TOMAS BARANAUSKAS – Logistika eksporto rinkose

    Seminaras iš kasmetinės konferencijos apie elektroninę komerciją – E-Komercija. Tai vieta, kur susirenka el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastai. Konferencijos vertybės: praktiškumas, aktualumas ir pritaikomumas. Viskas, ką reikia žinoti vienoje vietoje.

    Skaityti toliau »

  •  
  • RYTIS LAURINAVIČIUS – El.pašto rinkodara: žvilgsnis į save iš šalies

    RYTIS LAURINAVIČIUS – El.pašto rinkodara: žvilgsnis į save iš šalies

    Seminaras iš kasmetinės konferencijos apie elektroninę komerciją – E-Komercija. Tai vieta, kur susirenka el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastai. Konferencijos vertybės: praktiškumas, aktualumas ir pritaikomumas. Viskas, ką reikia žinoti vienoje vietoje.

    Skaityti toliau »

  • RYTIS MEŠKAUSKAS- Mobili rinkodara

    RYTIS MEŠKAUSKAS- Mobili rinkodara

    Seminaras iš kasmetinės konferencijos apie elektroninę komerciją – E-Komercija. Tai vieta, kur susirenka el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastai. Konferencijos vertybės: praktiškumas, aktualumas ir pritaikomumas. Viskas, ką reikia žinoti vienoje vietoje.

    Skaityti toliau »

  • AIDIS DALIKAS – Facebook pažengusiems – kaip draugauti su pirkėjais?

    AIDIS DALIKAS – Facebook pažengusiems – kaip draugauti su pirkėjais?

    Seminaras iš kasmetinės konferencijos apie elektroninę komerciją – E-Komercija. Tai vieta, kur susirenka el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastai. Konferencijos vertybės: praktiškumas, aktualumas ir pritaikomumas. Viskas, ką reikia žinoti vienoje vietoje.

    Skaityti toliau »

  •  
  • TADAS DEKSNYS – 7 sėkmės istorijos susiejant turinio rinkodarą su pardavimais

    TADAS DEKSNYS – 7 sėkmės istorijos susiejant turinio rinkodarą su pardavimais

    Seminaras iš kasmetinės konferencijos apie elektroninę komerciją – E-Komercija. Tai vieta, kur susirenka el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastai. Konferencijos vertybės: praktiškumas, aktualumas ir pritaikomumas. Viskas, ką reikia žinoti vienoje vietoje.

    Skaityti toliau »

  • Gilyn į rinkodaros automatizavimą – patarimai, sprendimai, kliento viliojimas

    Gilyn į rinkodaros automatizavimą – patarimai, sprendimai, kliento viliojimas

    Veda rinkodaros automatizavimo įmonės TriggMine rinkodaros vadovė Kristina Pototska. Tad pasinaudojame proga ir kviečiame ją į laidą, pasidalinti savo patirtimi. Laidoje panagrinėsime konkrečius sprendimus, kuriuos mums siūlo rinkodaros automatizavimas, aptarsime, kaip rinkodaros automatizavimas gali padėti brandinti potencialius klientus. Seminarą veda:  VLADAS SAPRANAVIČIUS – jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, […]

    Skaityti toliau »

  • Martynas Šaikus – Kaip žaibiškai sukelti žmonių susidomėjimą ir pelningai parduoti renginius?

    Martynas Šaikus – Kaip žaibiškai sukelti žmonių susidomėjimą ir pelningai parduoti renginius?

    Anksčiau renginiai sulaukdavo itin gausaus būrio žiūrovų, į juos neinvestavus didelio biudžeto, skirto reklamai. Dabar – tai jau praeityje. Šiandien, siekiant pritraukti didelę auditoriją reikia pasiūlyti tai, ko niekas nėra siūlęs. Martynas Šaikus, vienas geriausių Lietuvoje seminarų ir konferencijų pardavėjų, savo pranešimo metu pasidalins unikalia 10 metų patirtimi, kaip be didelio reklamos biudžeto, pasitelkus unikalias rinkodaros strategijas ir […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • 5 video triukai nepriekaištingai rinkodarai

    5 video triukai nepriekaištingai rinkodarai

    Kiek savo versle dėmesio skiriate video turiniui? Kiek reikia įdėti pastangų, jog Jūsų sprendimas pasiteisintų? Įmonių vadovai, rinkodaros atstovai, renginių organizatoriai iki šiol nesupranta, kaip tinkamai panaudoti video turinį. Kam jis reikalingas, kokia jo vertė ir galų gale, koks yra geras video turinys, atnešantis sėkmę verslui – klausimai, kurie iškyla kiekvienam, norinčiam iš arčiau pažinti […]

    Skaityti toliau »

  • Neįprasto el. verslo modelio analizė

    Neįprasto el. verslo modelio analizė

    Šį kartą Vladas Sapranavičius kalbins Roką Medonį – Kosmetikosdnr.lt bendrasavininką apie netikėtas transformacijas, verslo modelį, galimybes pritaikyti kitose srityse, plėtrą į užsienį.

    NEMOKAMA TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA VASARIO 15 D. 09:30 VAL.

    Skaityti toliau »

  • Rinkodara Instagram tinkle – ką reiktų žinoti kiekvienam rinkodarininkui?

    Rinkodara Instagram tinkle – ką reiktų žinoti kiekvienam rinkodarininkui?

    Kitą trečiadienį, kaip jau įprasta, tęsiame seminarų ciklą su Vladu Sapranavičiumi. Šį kartą visas dėmesys bus skiriamas socialiniam tinklui INSTAGRAM bei ką vertėtų žinoti kiekvienam rinkodarininkui. Šios laidos svečias – Aurimas Paulius Girčys.
    P.S. Jau galite registruotis priminimui!
    NEMOKAMA TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA SAUSIO 18 D. 9:30 VAL.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Rinkodaros automatizavimas – teorija ir taikymas

    Rinkodaros automatizavimas – teorija ir taikymas

    Vladas Sapranavičius ir Elvinas Karalis seminaro metu pasakoja apie rinkodaros optimizavimą bei kaip jį efektyviai pritaikyti savo verslui!

    Skaityti toliau »

  • Turinio rinkodaros strategija globalioje rinkoje – Deeper atvejis

    Turinio rinkodaros strategija globalioje rinkoje – Deeper atvejis

    Vlado Sapranavičiaus seminaras „Turinio rinkodaros strategija globalioje rinkoje – Deeper atvejis“, kurioje jis kalbins Rolandą Sereiką.

    Skaityti toliau »

  • Naudojimo patogumas („usability“). Mitai ir realybė.

    Naudojimo patogumas („usability“). Mitai ir realybė.

    Seminaro metu Vladas Sapranavičus kartu su laidos svečiu Tautvydu Strazdu kalbės apie tai, kas šiandien yra usability – naudojimo patogumas.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Interneto rinkodaros optimizavimas e. verslams

    Interneto rinkodaros optimizavimas e. verslams

    Seminare Vladas Sapranavičius kalbės apie tai, kaip teisingai apskaičiuoti interneto rinkodaros kanale perkamos reklamos naudą, kaip palyginti kanalų naudingumą ir kaip, remiantis šia informacija, perskirstyti biudžetą kanalams.

    Skaityti toliau »

  • B2B rinkodara internete

    B2B rinkodara internete

    Jei B2C sektoriuje dirba daugybė talentingų skaitmeninės rinkodaros specialistų, tai B2B sektoriuje juos galima ant rankų pirštų suskaičiuoti. Kodėl taip yra? Vienareikšmio atsakymo čia nėra. Galbūt interneto rinkodaros specialistams ši sritis neatrodo patraukli dėl šiame sektoriuje veikiančių interneto rinkodaros priemonių ribotumo, gal dėl sektoriaus nepasirengimo.
    Laidos vedėjas Vladas Sapranavičius, kartu su internetinės rinkodaros agentūros „DigiAstrum“ vadove Asta Trapulioniene aptars B2B rinkodaros internete strategijas, įrankius, iššūkius Lietuvoje bei globalioje rinkoje.

    Skaityti toliau »

  • E-Komercija’16 – kasmetinė konferencija

    E-Komercija’16 – kasmetinė konferencija

    E-komercija’16 – tai jau 3-čius metus vykusi konferencija, suvienijanti visus el. komercijos ir interneto rinkodaros entuziastus. Profesionalų įžvalgos ir patirtis, puikūs pastebėjimai, naujienos rinkoje, aktualios diskusijos. Tai viskas, ką būtina žinoti apie el. komerciją ir interneto rinkodarą.

    Skaityti toliau »

  •  
  • El. komercijos platformos pasirinkimas

    El. komercijos platformos pasirinkimas

    Seminaras jau yra!
    Seminaro metu lektoriai kalbės apie tai, kad nulemia el. komercijos platformos pasirinkimą ir ką reikia žinoti renkantis platformą.

    Skaityti toliau »

  • Google Analytics duomenų analizė Google Docs su specialiu Google Analytics įskiepiu

    Google Analytics duomenų analizė Google Docs su specialiu Google Analytics įskiepiu

    Tema duomenų analitikams, pažengusiems interneto rinkodaros specialistams ir tiems, kam viskas įdomu :-)
    Seminare bus pristatomas specialus Google Docs priedas (add-on), kuris skirtas Google Analytics duomenų automatiniam įkėlimui į Google Docs skaičiuoklę bei jų apdorojimui kartu su kitais duomenimis.

    Skaityti toliau »

  • Vadove, tau nereikia atnaujinti interneto svetainės. Ją reikia ĮDARBINTI

    Vadove, tau nereikia atnaujinti interneto svetainės. Ją reikia ĮDARBINTI

    Vadove, žinau, kad interneto svetainė ir rinkodara yra tau galvos skausmas, neatrasti dirvonai. Tačiau šiai dienai tai praleista galimybė, jei jos dar neįvaldei. Dar blogiau, jei galvoji, kad tai ne tavo rūpestis. Tai tas pats galvoti, kad rinkodara yra tik rinkodaristų, o ne vadovų rūpestis. Seminaro metu pasidalinsime įžvalgomis, kurios susikaupė per daugiau nei 16 metų patirties interneto svetainių kūrimo ir rinkodaros srityje.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Auditorijos matavimas internete: slapukai – jau istorija

    Auditorijos matavimas internete: slapukai – jau istorija

    Seminaro metu kalbėsime kas tai: auditorijos matavimas internete. Aptarsime, kokia yra įvairiais įrenginiais naršanti auditorija, ir kas patraukia jos dėmesį interne?

    Skaityti toliau »

  • Youtube reklama

    Youtube reklama

    Aptarsime paprasčiausius ir efektyviausius būdus, kaip verslas gali panaudoti Youtube reklamą. Pradedantieji interneto rinkodarininkai sužinos, kaip galima startuoti su reklama Youtube, o pažengusieji išgirs apie gerąsias praktikas reklamuojantis Youtube.

    Skaityti toliau »

  • Pirmieji žingsniai Google Adwords – kaip pradėti, ką būtina žinoti?

    Pirmieji žingsniai Google Adwords – kaip pradėti, ką būtina žinoti?

    Google Adwords paslauga vystoma labai sparčiai, pridedamos vis naujos sudėtingos funkcijos. Interneto rinkodaros naujokui ar smulkiam verslininkui gali galva apsisukti nuo žinių apie paslaugą gausos. Ar galima išpešti ženklią naudą iš Adwords nebaigiant specialių universitetų? Laidoje Vladas Sapranavičius su studijos svečiu Gintautu Venckevičiumi, sertifikuotu Google Adwords specialistu, aptars, ką minimaliai reikia žinoti, norint startuoti su pirmąja Adwords kampanija.

    Skaityti toliau »

  •  
  • On-line ir off-line prekybos bei reklamos derinimas

    On-line ir off-line prekybos bei reklamos derinimas

    Interneto parduotuvių rinkodarininkai daug geriau išmano prekybą internetu, bet jiems daug sunkiau pradėti reklamuotis off-line reklamos kanaluose.
    Kaip derinti pardavimo ir reklamos kanalus laidoje Vladas Sapranavičius kalbins Tadą Deksnį, InsideWarehouse įkūrėją ir vadovą.

    Skaityti toliau »

  • Efektyvus produkto pateikimas internete

    Efektyvus produkto pateikimas internete

    Viena iš dažniausiai pasitaikančių klaidų interneto svetainėse yra produkto pateikimas. Dažnai pristatydami save ir savo produktus, mes tai darome nusižiūrėję nuo neefektyvių pavyzdžių. Pristatome produktus sau, o ne savo klientams. Nenoustabu, kad dažnai, dideli interneto svetainės lankytojų srautai negarantuoja didelės konversijos.
    Webseminaro metu pristatysime esmines taisykles ir pavyzdžius, kaip efektingai ir teisingai pristatyti save ir savo produktą Jūsų interneto svetainėje.

    Skaityti toliau »

  • Pardavimų priskyrimas interneto reklamos kanalams (attribution)

    Pardavimų priskyrimas interneto reklamos kanalams (attribution)

    Lietuvoje tik retas rinkodarininkas žino, kaip Google Analytics priskiria pardavimus kanalams. Dar rečiau žinoma, kad tokių priskyrimo modelių yra ne vienas ir ne du, kad galima ir reikia ištestavus ir išdiskutavus pritaikyti tą modelį, kuris labiausiai tinka jūsų tinklalapiui.
    Kodėl taip yra? Sužinokite daugiau!

    Skaityti toliau »

  •  
  • Real Time Bidding (RTB). Kas tai ir kam Lietuvoje aktualu

    Real Time Bidding (RTB). Kas tai ir kam Lietuvoje aktualu

    Nemažai Lietuvos įmonių ir dauguma elektroninių verslų naudoja interneto rinkodaros kanalus paremtus realaus laiko statymais (real time bidding, RTB). Tai – retargetinimas, SEM bei SMM kanalai. Šį kartą pakalbėsime apie dar sudėtingesnį kanalą paremtą RTB – tai galimybė statyti skirtingas sumas už skirtingus jus dominančius mikrosegmentus.

    Skaityti toliau »

  • pardavimo tiesos

    Pagrindinės pardavimo tiesos: kodėl vieni parduoda daugiau nei kiti?

    Kaip efektyviai vykdyti pardavimus? Pardavime svarbu kalbėtis ar klausytis? Kodėl labai didelis noras parduoti tiesiog stabdo pardavimą? Patarimus ir atsakymus sužinosite seminare apie pardavimo tiesas. Seminaro metu bus kalbama apie tai, kodėl pardavimai vadinami santykių verslu bei kokios yra sėkmingo pardavėjo elgsenos? Sužinosite, kaip teisingai kalbėti apie produktą ir paslaugą. Po šio seminaro išmoksite profesionaliai ir efektyviai parduoti.

    Skaityti toliau »

  • Įvadas į E-komercijos marketingą

    Įvadas į E-komercijos marketingą

    Reklama internete be akivaizdžios įtakos pardavimams, taip pat generuoja didelį kiekį duomenų. Tačiau tai yra greičiau jos prakeiksmas, nes daugelis pradedančiųjų E-komersantų pasiklysta skaičiuose ir nebemato esmės.
    Išmokite tinkamai vertinti bei panaudoti generuojamą informaciją elektroninėje rinkodaroje.

    Skaityti toliau »

  •  
  • UGNIUS RAMANAUSKAS – “Kaip dvigubai padidinti pardavimus su Google reklama?”

    UGNIUS RAMANAUSKAS – “Kaip dvigubai padidinti pardavimus su Google reklama?”

    Seminaro aktualumas:  Nepaslaptis, jog šiais laikais nuo „Google“ nepasislėpsi, o kartais net sąmoningai einam pas internetinės erdvės lyderį, kad pristatyti save, savo bendruomenę ar savo įmonę. Tačiau kaip tai padaryti? Kaip pamatyti save pirmose „Google“ paieškos eilutėse? Kaip pasiekti didelį žinomumą naudojant „Google“ paiešką? Apie tai, kas yra Goole reklama Jums papasakos jaunas ir veržlus […]

    Skaityti toliau »