PARDAVIMŲ SEMINARAI

  • Pasitikėjimas versle ir savimi – mikroseminaras

    Pasitikėjimas versle ir savimi – mikroseminaras

    Seminarą pristato: Seminarą veda: AISTĖ MORENKOVIENĖ. Lektorė – verslo konsultantė 16 metų praktinė pardavimų ir vadovavimo patirtis tarptautinio ir lietuviško kapitalo įmonėse (Officeday, YES TRAVEL, Vestekspress, TNT, TMD partners). Ilgametė patirtis asmeniniuose pardavimuose (B2B ir B2C). Sertifikuota ICC koučingo trenerė. Yra įgijusi organizacijų valdymo magistro laipsnį (Vilniaus  universitetas, Lietuva). Ekspertinės sritys: pardavimai, derybos, vadovavimas ir […]

    Skaityti toliau »

  • MOKYMAI – „Sėkminga e. komercijos plėtra į užsienio rinkas”

    MOKYMAI – „Sėkminga e. komercijos plėtra į užsienio rinkas”

    Mokymų metu pateiksime praktinių patarimų, kaip sėkmingai vystyti e. komercijos plėtra į užsienio rinkas. • Kaip pasiruošti el. parduotuvės plėtrai į naujas rinkas? • Kaip atrasti savo užsienio rinkas? • Kaip suplanuoti įėjimo į rinką strategiją, užtikrinant sėkmę? • Kaip suvaldyti lokalizacijos procesą bei kokių detalių vertėtų nepamiršti ruošiant parduotuvę naujai rinkai? • Kaip pritraukti […]

    Skaityti toliau »

  • Verslo iššūkiai, procesai, sistemos, investavimas ir valdymas

    Verslo iššūkiai, procesai, sistemos, investavimas ir valdymas

    Seminare diskutuojama šiomis temomis: Koks jūsų požiūris į dabartinius iššūkius, su kuriais susiduria Lietuvos verslininkai – atlyginimų augimas, žemas produktyvumas? Kaip sukurti sėkmingą agentų / pardavėjų tinklą? Tiesioginė distribucija. (case study – pensijų fondo rusijoje užauginimas) Procesai ir sistemos versle. Ar jų reikia? Kada jų reikia? Spąstai į kuriuos patenka daugelis įmonių savininkų. Kuo lietuviai […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Darbų planavimas – suvalgyk šitą varlę – mikroseminaras

    Darbų planavimas – suvalgyk šitą varlę – mikroseminaras

    Seminarą pristato: Seminarą veda: AISTĖ MORENKOVIENĖ. Lektorė – verslo konsultantė 16 metų praktinė pardavimų ir vadovavimo patirtis tarptautinio ir lietuviško kapitalo įmonėse (Officeday, YES TRAVEL, Vestekspress, TNT, TMD partners). Ilgametė patirtis asmeniniuose pardavimuose (B2B ir B2C). Sertifikuota ICC koučingo trenerė. Yra įgijusi organizacijų valdymo magistro laipsnį (Vilniaus  universitetas, Lietuva). Ekspertinės sritys: pardavimai, derybos, vadovavimas ir […]

    Skaityti toliau »

  • Eric Edmeades – LIAUKIS BŪTI SAVO VERSLO VERGU

    Eric Edmeades – LIAUKIS BŪTI SAVO VERSLO VERGU

    ŠIO SEMINARO METU IŠMOKSITE PRAKTINIŲ IR EFEKTYVIŲ STRATEGIJŲ, KAIP DIDINANT ĮMONĖS PELNINIGUMĄ SUSIKURTI GEROKAI DAUGIAU LAISVO LAIKO: 1. Kaip pasiekti laisvę nuo savo verslo, kai įmonė veikia ir auga be nuolatinio jūsų dalyvavimo. 2. Kaip samdyti ir išlaikyti geriausius darbuotojus. 3. Dažniausios verslų savininkų daromos klaidos, kurios juos įkalina savo pačių versluose. 4. Marketingo strategija, […]

    Skaityti toliau »

  • Koks svarbus pirmasis įspūdis apie asmenį – mikroseminaras

    Koks svarbus pirmasis įspūdis apie asmenį – mikroseminaras

    Seminarą pristato: Mikroseminaras apie viešąjį kalbėjimą. Paslaptys ir patarimai. Seminarą veda: AISTĖ MORENKOVIENĖ. Lektorė – verslo konsultantė 16 metų praktinė pardavimų ir vadovavimo patirtis tarptautinio ir lietuviško kapitalo įmonėse (Officeday, YES TRAVEL, Vestekspress, TNT, TMD partners). Ilgametė patirtis asmeniniuose pardavimuose (B2B ir B2C). Sertifikuota ICC koučingo trenerė. Yra įgijusi organizacijų valdymo magistro laipsnį (Vilniaus  universitetas, […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Eric Edmeades mokymai „Inception Marketing Intensive“

    Eric Edmeades mokymai „Inception Marketing Intensive“

    Tai praktiniai 2 dienų mokymai su pasaulinio lygio pranešėju, marketingo ekspertu ir verslo veteranu Eric Edmeades.

    Jūs maloniai nustebsite pamatę, kaip greitai ir lengvai jis sugeba padėti dalyviams patobulinti jų rinkodaros kampanijas ir žinutes.

    Lektorius nagrinėja realius pavyzdžius, konsultuoja, atsako į dalyvių klausimus, pateikia praktines užduotis ir, svarbiausia, paaiškina, kaip jas reikia atlikti.

    Skaityti toliau »

  • KĘSTUTIS DAUKŠEVIČIUS – Praktinė e-prekybos patirtis Skandinavijoje

    KĘSTUTIS DAUKŠEVIČIUS – Praktinė e-prekybos patirtis Skandinavijoje

    Seminaras iš kasmetinės konferencijos apie elektroninę komerciją – E-Komercija. Tai vieta, kur susirenka el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastai. Konferencijos vertybės: praktiškumas, aktualumas ir pritaikomumas. Viskas, ką reikia žinoti vienoje vietoje.

    Skaityti toliau »

  • Virginija Sinickienė – XXI amžiaus pardavėjas: koks jis turi būti?

    Virginija Sinickienė – XXI amžiaus pardavėjas: koks jis turi būti?

    Trukmė: 4 val. 31 min XXI a. pardavėjas: koks jis turi būti – tai gyvai nufilmuoti mokymai su pardavimų eksperte Virginija Sinickiene. Šių mokymų vienintelė paskirtis – tai priversti kiekvieną dalyvį iš esmės pažiūrėti į tai, ką jis daro ir kaip tai gali pataisyti. Nuo baimės kelti ragelį ir skambinti iki kalbėjimo užtikrintumo lavinimo. Sužinosite: Sužinoti […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • TADAS DEKSNYS – 7 sėkmės istorijos susiejant turinio rinkodarą su pardavimais

    TADAS DEKSNYS – 7 sėkmės istorijos susiejant turinio rinkodarą su pardavimais

    Seminaras iš kasmetinės konferencijos apie elektroninę komerciją – E-Komercija. Tai vieta, kur susirenka el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastai. Konferencijos vertybės: praktiškumas, aktualumas ir pritaikomumas. Viskas, ką reikia žinoti vienoje vietoje.

    Skaityti toliau »

  • Martynas Šaikus – Kaip žaibiškai sukelti žmonių susidomėjimą ir pelningai parduoti renginius?

    Martynas Šaikus – Kaip žaibiškai sukelti žmonių susidomėjimą ir pelningai parduoti renginius?

    Anksčiau renginiai sulaukdavo itin gausaus būrio žiūrovų, į juos neinvestavus didelio biudžeto, skirto reklamai. Dabar – tai jau praeityje. Šiandien, siekiant pritraukti didelę auditoriją reikia pasiūlyti tai, ko niekas nėra siūlęs. Martynas Šaikus, vienas geriausių Lietuvoje seminarų ir konferencijų pardavėjų, savo pranešimo metu pasidalins unikalia 10 metų patirtimi, kaip be didelio reklamos biudžeto, pasitelkus unikalias rinkodaros strategijas ir […]

    Skaityti toliau »

  • Prekyba per Amazon

    Prekyba per Amazon

    Daug Lietuvos verslininkų varvina seilę galvodami apie milijonines Vakarų rinkas, trokštančias nusipirkti lietuvišką produkciją. Vienas paprasčiausių būdų pasiekti Vakarų rinkas – tai prekyba per Amazon prekyvietę. Apie tai, kaip pradėti prekiauti Amazon ir ką reikia žinoti prieš pradedant, Vladas Sapranavičius kalbės su Lietuvos elektroninės komercijos asociacijos valdybos pirmininku Vytautu Vorobjovu. Vytautas aktyviai prekiauja Amazon prekyvietėje […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Turinio rinkodaros strategija globalioje rinkoje – Deeper atvejis

    Turinio rinkodaros strategija globalioje rinkoje – Deeper atvejis

    Vlado Sapranavičiaus seminaras „Turinio rinkodaros strategija globalioje rinkoje – Deeper atvejis“, kurioje jis kalbins Rolandą Sereiką.

    Skaityti toliau »

  • B2B rinkodara internete

    B2B rinkodara internete

    Jei B2C sektoriuje dirba daugybė talentingų skaitmeninės rinkodaros specialistų, tai B2B sektoriuje juos galima ant rankų pirštų suskaičiuoti. Kodėl taip yra? Vienareikšmio atsakymo čia nėra. Galbūt interneto rinkodaros specialistams ši sritis neatrodo patraukli dėl šiame sektoriuje veikiančių interneto rinkodaros priemonių ribotumo, gal dėl sektoriaus nepasirengimo.
    Laidos vedėjas Vladas Sapranavičius, kartu su internetinės rinkodaros agentūros „DigiAstrum“ vadove Asta Trapulioniene aptars B2B rinkodaros internete strategijas, įrankius, iššūkius Lietuvoje bei globalioje rinkoje.

    Skaityti toliau »

  • Elektroninio verslo lokalizavimas užsienio rinkose (EN)

    Elektroninio verslo lokalizavimas užsienio rinkose (EN)

    Sėkmingam verslo vystymui užsienyje, interneto svetainė turi atrodyti patikima ir saugi. Tiesioginės transliacijos metu bus diskutuojama apie tai, ko reikia, kad elektroninis verslas sėkmingai galėtų plėstis į užsienio rinkas. Diskusija vyks anglų kalba.

    Skaityti toliau »

  •  
  • On-line ir off-line prekybos bei reklamos derinimas

    On-line ir off-line prekybos bei reklamos derinimas

    Interneto parduotuvių rinkodarininkai daug geriau išmano prekybą internetu, bet jiems daug sunkiau pradėti reklamuotis off-line reklamos kanaluose.
    Kaip derinti pardavimo ir reklamos kanalus laidoje Vladas Sapranavičius kalbins Tadą Deksnį, InsideWarehouse įkūrėją ir vadovą.

    Skaityti toliau »

  • Pardavimų priskyrimas interneto reklamos kanalams (attribution)

    Pardavimų priskyrimas interneto reklamos kanalams (attribution)

    Lietuvoje tik retas rinkodarininkas žino, kaip Google Analytics priskiria pardavimus kanalams. Dar rečiau žinoma, kad tokių priskyrimo modelių yra ne vienas ir ne du, kad galima ir reikia ištestavus ir išdiskutavus pritaikyti tą modelį, kuris labiausiai tinka jūsų tinklalapiui.
    Kodėl taip yra? Sužinokite daugiau!

    Skaityti toliau »

  • prieštaravimai

    Prieštaravimų valdymo įgūdžiai

    Prieštaravimai – neatsiejama pardavėjo darbo dalis, kai kurios pardavimų mokyklos net gi didžiuojasi tuo, kad jų pardavimų filosofija pagrįsta būtent darbu su klientų prieštaravimais.
    Šio seminaro metu trumpai, konkrečiai ir praktiškai aptarsime klientų prieštaravimus ir jų valdymo galimybes bei sužinosite bent 3 būdus kaip pačiam lavinti prieštaravimų įveikimo įgūdžius!

    Skaityti toliau »

  •  
  • Real Time Bidding (RTB). Kas tai ir kam Lietuvoje aktualu

    Real Time Bidding (RTB). Kas tai ir kam Lietuvoje aktualu

    Nemažai Lietuvos įmonių ir dauguma elektroninių verslų naudoja interneto rinkodaros kanalus paremtus realaus laiko statymais (real time bidding, RTB). Tai – retargetinimas, SEM bei SMM kanalai. Šį kartą pakalbėsime apie dar sudėtingesnį kanalą paremtą RTB – tai galimybė statyti skirtingas sumas už skirtingus jus dominančius mikrosegmentus.

    Skaityti toliau »

  • Allesandro Santalucia – „Selling To International Markets“

    Allesandro Santalucia – „Selling To International Markets“

    Pagrindinis seminaro tikslas – supažindinti su pardavimų eksporto rinkose procesu. Seminare detaliai apžvelgsime visą pardavimo ciklą ir jo valdymo niuansus, nagrinėsime kiekvieną jo etapą, aptarsime reikalavimus ir reikalingus įgūdžius pardavėjui kiekviename ciklo etape bei tarptautinės aplinkos poveikį kiekviename pardavimo ciklo etape. Sužinosite, kokią įtaką kūno kalba daro pardavimo procese.

    Skaityti toliau »

  • pardavimo tiesos

    Pagrindinės pardavimo tiesos: kodėl vieni parduoda daugiau nei kiti?

    Kaip efektyviai vykdyti pardavimus? Pardavime svarbu kalbėtis ar klausytis? Kodėl labai didelis noras parduoti tiesiog stabdo pardavimą? Patarimus ir atsakymus sužinosite seminare apie pardavimo tiesas. Seminaro metu bus kalbama apie tai, kodėl pardavimai vadinami santykių verslu bei kokios yra sėkmingo pardavėjo elgsenos? Sužinosite, kaip teisingai kalbėti apie produktą ir paslaugą. Po šio seminaro išmoksite profesionaliai ir efektyviai parduoti.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Eksporto klubas – Izraelis (anglų k.)

    Eksporto klubas – Izraelis (anglų k.)

    Šis WEBseminaras yra „Versli Lietuva“ renginių ciklo „Eksporto klubas“ dalis.
    „Eksporto klubas“ – tai dalykinės verslininkų diskusijos aptariant konkrečios užsienio šalies specifiką, ekonominius, politinius, kultūrinius aspektus. Diskusijų tikslas – suteikti verslo plėtra užsienyje besidominčioms Lietuvos įmonėms naudingų patarimų apie rinkas, skatinti patirties dalijimąsi ir kontaktų mezgimą.

    Skaityti toliau »

  • Derybos

    Derybos: kaip pasiekti pelningiausių sandorių?

    Dažnai prieš derybas kyla klausimai: kaip tinkamai pasiruošti deryboms? Kaip pasiekti abipusiai naudingo rezultato derybose? Atsakymus į šiuos klausimus sužinosite seminare apie derybas.

    Skaityti toliau »

  • NERINGA ROMANOVSKAJA – „Pardavimo principai B2C ir B2B“

    NERINGA ROMANOVSKAJA – „Pardavimo principai B2C ir B2B“

    Komunikacija su užsienio verslu, bei fiziniais asmenimis.
    Kviečiame prisijungti prie šio išsamaus seminaro apie verslo plėtrą užsienyje.

    Skaityti toliau »

  •  
  • tarpkultūrinis bendravimas

    NERINGA ROMANOVSKAJA – „Tarpkultūrinis bendravimas“

    Seminarų ciklas „Tarpkultūrinis bendravimas“. Dirbant su kitų šalių atstovais – privalome pažinti jų kultūrą, savitą jos mąstymą ir priimtas taisykles. Bendriniai komunikacijos principai, taisyklės ir praktiniai patarimai.

    Skaityti toliau »

  • Kodėl iš tikrųjų net 80% pardavimų atitenka vos 20% pardavėjų?

    Kodėl iš tikrųjų net 80% pardavimų atitenka vos 20% pardavėjų?

    Ne paslaptis, kad net 80% visų pardavimų padaro vos 20% pardavėjų. Net 80% rinkos tenka vos 20% kompanijų. Ir atvirkščiai – tik 20% visų pastangų duoda net 80% rezultato. Visa tai tikriausiai jau žinote, tačiau kaip tai praktiškai išnaudoti Jūsų verslo augimui? Kaip išspręsti vieną pagrindinių verslo problemų, su kuria susiduriame kiekvienas – iš kur gauti daugiau kokybiškų klientų?

    Skaityti toliau »

  • Kodėl vieni pardavėjai parduoda daugiau už kitus?

    Kodėl vieni pardavėjai parduoda daugiau už kitus?

    Seminaro garso įrašas: Seminarą pristato: “ Pardavimai visuomet prilyginami pinigams ir be pardavėjų Jūsų kompanija rizikuoja išnykti. Ar žinote, kad brangiausias klaidas, su kuriomis susiduria organizacijos šiandien, galima išspręsti geriau pažįstant įmonėje dirbančius pardavimų žmones. Ko gero, Jums gerai pažįstama situacija, kai visi arba didžioji dauguma įmonės pardavėjų dirba su tais pačiais produktais ar paslaugomis, tomis pačiomis sąlygomis […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • pardavimo proceso efektyvumas

    Nuo kontakto iki kontrakto: pardavimo proceso efektyvumas ir automatizavimas

    Šį seminarą pristato: Kad ir kokia unikalią paslaugą teiktume ar nuostabų produktą gamintume, mums reikia mokėti jį parduoti. Tai itin svarbu, nes dažniausiai neužtenka pateikti vien tik „marketinginių“ akciją ar reklaminių triukų. Tokiais atvejais pardavimai su savo procesais tampa kertine sėkmingai veikiančios įmonės dalimi. Pripažinti verslininkai pritaria tam ir sako, jog didelė dalis jų verslo sėkmės […]

    Skaityti toliau »

  • Asmeniniai gebėjimai derybose

    Asmeniniai gebėjimai derybose

    Seminaro garso įrašas: Paskaita apie derybas versle, kodėl ir kokie derybiniai įgūdžiai yra būtini bei įvairūs derybų „perliukai“ iš lektoriaus asmeninės patirties. Seminarą veda: DARIUS RUPŠLAUSKIS – „Derybos.lt“ įkūrėjas. Derybų ir pardavimų konsultantas. Dėstytojas, praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995m. Kūręs ir įgyvendinęs pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemas Sankt Peterburge, Maskvoje ir Lietuvoje.     SEMINARO VIDEO

    Skaityti toliau »

  • paslaugos pardavimas

    Paslaugos pardavimas: tiesos ir mitai

    Kaip reikia parduoti paslaugas? Kaip neapčiuopiamus dalykus paversti apčiuopiamais? Kokius gebėjimus turi turėti pardavėjas, kuris parduoda paslaugas? Patarimus ir atsakymus išgirsite seminare apie paslaugos pardavimą. Šio seminaro metu susipažinsite su esminiais įtakos principais, kaip keisti kito žmogaus elgesį. Apžvelgsime paslaugos ir produkto pardavimo panašumus ir skirtumus.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Jordanas Poškaitis

    Kaip Tavo įpročiai gali pakenkti pardavimams

    Pardavėjas, kaip sportininkas, siekia laimėjimų. Siekdamas laimėjimų susiduria su įvairiomis kliūtimis. Mokame/žinome įvairiausius pardavimų metodus/technikas, tačiau dažnai koją pakiša žmogiškieji faktoriai – mūsų susiformavę įpročiai. Sėkmingiems pardavimams turi įtakos įvairūs dalykai – psichologinis pardavėjo pasiruošimas, mokėjimas valdyti emocijas, savo klaidų pripažinimas, baimės nugalėjimas bei noras keistis. Apie šiuos ir kitus dalykus padiskutuosime seminaro metu.

    Skaityti toliau »

  • Kaip padidinti pardavimus

    Kaip padidinti pardavimus?

    Seminaro organizatorius  Sena patarlė biloja: „Net kalakutai skraido, kai pučia stiprus vėjas“. Kai ekonomika auga, užsiimti pardavimais labai paprasta, tačiau kai ekonomika „neblizga“ taip, kaip norėtųsi mums, reikia dėti pastangas, siekiant didinti pardavimų apimtis. Seminaro turinys: kaip teisingai bendrauti su klientu? kada įvyksta pardavimas? kokios klaidos padaromos dažniausiai? Seminarą veda:  NERIUS JASINAVIČIUS – konsultacinės kompanijos […]

    Skaityti toliau »

  • pardavimai

    GIEDRIUS BALNYS – Sandėliai perpildyti, o pardavimų trūksta

    Prekės, žaliavos, likučiai, gatava produkcija, nebaigta gamyba – kaip bepavadintume, visuomet kalbame apie tą patį. Verslo prasme visi šie žodžiai yra žodžio „atsargos“ sinonimai, t. y. piniginės investicijos, iš kurių tikimės grąžos. Tiekimas ne visada stabilus ir patikimas. Išaugęs vartotojų reiklumas turėti prekę turėti čia ir dabar. Šios ir kitos verslo aplinkybės diktuoja privalomą sąlygą: jei […]

    Skaityti toliau »

  •