A/B testai el. verslams


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Ketvirtoji Webakademijos ir Webseminarų laida, skirta rinkodarininkams ir el. verslo entuziastams. Seminaro metu bus kalbama A/B testavimo tema. Laidos svečią Tautvydą Gylį – Vinted produkto vadovą, kalbins Webakademijos vadovas Vladas Sapranavičius.

Seminaro turinys:

  • Kodėl tiek mažai Lietuvos el. verslų naudoja A/B testavimą?
  • Kaip pradėti ir vykdyti A/B testavimą?
  • Kaip teisingai interpretuoti A/B testo rezultatus?
  • Kaip tai padaryti su kuo mažesniais resursais ir kuo paprasčiau?
  • Kokius įrankius naudoti?

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminarą veda:

sapranavicius

VLADAS SAPRANAVIČIUS. Jau 15 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje Baltijos šalyse, Lenkijoje, Rusijoje, Vokietijoje, Beneliukse ir JAV. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą  Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje  mokykloje. Seminarus ir dirbtuves interneto  rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija” Lietuvoje, Latvijoje ir  Estijoje.

 

gylys

Tautvydas Gylys. Nuo produkto dizainerio patirties įvairaus dydžio startup’uose iki UX dizaino studijų Silicio Slėnyje, Tautvydas sukaupė išsamų produkto dizaino ir vystimo suvokimą. Šiuo metu jis dirba Product Manager Vinted, kur su komanda ekspermentuoja ieškodami augimo galimybių. Taip pat Tautvydas konsultuoja startup’us padėdamas pasitelkti Lean UX idėjas produkto vystime.