A/B testai el. verslams


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Ketvirtoji Webakademijos ir Webseminarų laida, skirta rinkodarininkams ir el. verslo entuziastams. Seminaro metu bus kalbama A/B testavimo tema. Laidos svečią Tautvydą Gylį – Vinted produkto vadovą, kalbins Webakademijos vadovas Vladas Sapranavičius.

Seminaro turinys:

  • Kodėl tiek mažai Lietuvos el. verslų naudoja A/B testavimą?
  • Kaip pradėti ir vykdyti A/B testavimą?
  • Kaip teisingai interpretuoti A/B testo rezultatus?
  • Kaip tai padaryti su kuo mažesniais resursais ir kuo paprasčiau?
  • Kokius įrankius naudoti?

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminarą veda:

sapranavicius

VLADAS SAPRANAVIČIUS – jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.

 

gylys

Tautvydas Gylys. Nuo produkto dizainerio patirties įvairaus dydžio startup’uose iki UX dizaino studijų Silicio Slėnyje, Tautvydas sukaupė išsamų produkto dizaino ir vystimo suvokimą. Šiuo metu jis dirba Product Manager Vinted, kur su komanda ekspermentuoja ieškodami augimo galimybių. Taip pat Tautvydas konsultuoja startup’us padėdamas pasitelkti Lean UX idėjas produkto vystime.