Ši mokymo programa skirta tiems, kurie laiko niekada neplanavo arba dar neturi tvirtų laiko ir veiklos planavimo pagrindų. Ji bus pateikta per 6 esminius klausimus, kuriuos reikės užduoti tam, kad atkreiptumėte dėmesį į šešis esminius punktus laiko ir veiklos...
Derybos – kokios jos turi būti? Šis seminaras – tai įžanga į jas. Jei Jūs esate pardavėjas, pirkimo vadybininkas, derybininkas, žmogus, derinantis interesus tarp kelių žmonių, skyrių, kompanijų – Jums būtinai reikia tai žinoti ir išgirstus dalykus taikyti...
Pirmas pardavimo proceso etapas dažnai yra susitikimo pardavimas, tačiau būtent šiame etape dauguma pardavėjų ir užstringa. Vieni neįveikia baimės pakelti ragelio ir suvaldyti savo emocijas, kai klientas sako NE, kiti skambina daug, bet neefektyviai. Dažnai pardavėjai...
Tema, kuri dažnai yra “savaime suprantama” – verslo etiketas. Kokie yra reikalingiausi jo pagrindai susitinkant, rašant elektroninius laiškus ar kalbantis telefonu? Kokius niuansus reikia žinoti/pasikartoti/naudoti kasdien? Šis seminaras skirtas norintiems...
Daugelis žmonių mano, kad pardavėjais gimstama, tačiau tyrimai parodė, kad galima ir tapti gerais pardavėjais. Pardavimai, kaip sportas – reikalauja užsispyrimo, nuolatinio darbo, ambicingumo ir visų kitų įpročių, kurie reikalingi siekiant laimėjimo. Dėl šios...