Tinkamas klientų aptarnavimas – tai kiekvienos sėkmingai veikiančios įmonės siekis. Deja, ne visuomet pavyksta realizuoti kliento lūkesčius. Tuomet ir patenkame į „sudėtingas situacijas“, kurias sprendžiant tenka gerokai paprakaituoti, kad „ir avis sveika liktų, ir...
Dažnai mažmeninės prekybos vietose tenka susidurti su pardavėjais, kurie siūlo tas prekes, kurios patinka jiems patiems. Jie įsižeidžia, jeigu pirkėjas nepasirenka jų siūlomų prekių ir savo kūno kalba tai demonstruoja. Norint parduoti prekę, dažniausiai pasitaikanti...
Seminaro turinys: kontakto pradžia; pirmo įspūdžio efektas; klientų tipai ir individualūs prisiderinimas prie jų; poreikių išsiaiškinimas ir sprendimo pasiūlymas; prieštaravimų neutralizavimas; partnerystės santykių formavimas. MOKYMŲ...
Seminaro turinys: pasitikėjimas aukščiau už viską; pasitikėjimo formavimas; emocinio intelekto svarba darbe su klientais; išskirtinumas ir individualaus įvaizdžio formavimas; kokios savybes privalomos darbe su klientais? ko iš mūsų tikisi klientas? MOKYMŲ...