SUPER PARDAVĖJAS

  • admin
  • 1/10000 Students
  • PARDAVIMAI
  • 11 Lessons /10 Quizes

KURKITE SAVO SĖKMĘ PATYS!

Seminarų rinkinio „Super pardavėjas“ tikslas yra padėti įmonėms padidinti savo pardaviminus su mažiausiomis investicijomis. Tai pasiekiama vaizdo seminarų pagalba, kurie leidžia įmonėms apmokyti darbuotojus greičiau, optimaliau ir tiesiog vieno mygtuko paspaudimu. Vaizdo seminarų rinkinys – „Super pardavėjas“ yra mokymai verslui, skirti suteikti praktinių žinių naujiems ir esamiems įmonių pardavėjams, kurie yra atsakingi už prekių ar paslaugų pardavimus.

Kam skirtas? – įmonėms, kurių veikla grindžiama aktyviais pardavimais.

 

KOKIA REALI NAUDA ĮMONEI?

sparkSutaupysite laiko. Jums nereikės ieškoti specializuotų seminarų ar pavienių lektorių, kurie galėtų pravesti kursus įmonės pardavėjams. Esami darbuotojai negaiš savo brangaus laiko apmokydami naujuosius kolegas, o naujieji greičiau įsilies į įmonės veiklą. Vienas paspaudimas leidžia Jūsų įmonei apmokyti savo darbuotojus su minimaliomis laiko išlaidomis.

sparkEfektyvinsite veiklą. Šis „Super pardavėjas“ paketas užtikrins greitesnį darbuotojo įsitraukimą į pardavimo procesus bei padidins pajamų srautą, nes suteikti patarimai ir esminės žinios leis rezultatams įmonėje išaugti net iki kelių kartų!

sparkSumažinsite išlaidas. Lektoriai, seminarai pareikalauja didelių išlaidų. Įprastai vienos dienos mokymai kainuoja nuo 150 €. Puiki proga sumažinti išlaidas, o sutaupytus pinigus investuoti į kitas sritis.

spark„Nesuksite“ sau galvos. Šį paketą įsigijęs įmonės vadovas galės „nebesukti“ sau galvos dėl naujojo pardavėjo apmokymų, nes visi reikalingi patarimai ir triukai bus vienoje vietoje ir „pasiekiami ranka“. Todėl jokių rūpesčių dėl mokymų ir apmokymų, nes „Super pardavėjas“ tai išsprendžia.

 

KAS SUDARO PAKETĄ IR KAS VEDA SEMINARUS?

Tai vaizdo seminarai, kuriuos veda kompetentingi lektoriai, verslo praktikai, profesionalaus pardavimo, pardavimų valdymo, klientų aptarnavimo, veiklos valdymo srities ekspertai.

1.   6 svarbiausi laiko planavimo klausimai – TOMAS KAULINSKAS

Ši mokymo programa skirta tiems, kurie laiko niekada neplanavo arba dar neturi tvirtų laiko ir veiklos planavimo pagrindų. Ji bus pateikta per 6 esminius klausimus, kuriuos reikės užduoti tam, kad atkreiptumėte dėmesį į šešis esminius punktus laiko ir veiklos planavime. Šioje video programoje visa medžiaga pateikiama taip, kad esminius laiko planavimo principus būtų galima perprasti kuo lengviau ir greičiau, atsisakant visos pradiniam etapui nereikalingos teorijos.

Seminaro žiūrovai mokysis sau ir kitiems uždavinėti 6 svarbiausius laiko planavimo klausimus. Jau seniai žinoma, kad ne atsakymas, o teisingai užduotas klausimas sukuria mums didžiausią vertę.

Rekomendacija, kaip žiūrėti šią programą: pirmą kartą peržiūrėkite vaizdo seminarą nuo pradžių iki galo. Antrą kartą žiūrėkite dalimis iki praktinės užduoties. Rezultatai, tikslai pasiekiami, kai gautos žinios pritaikomos praktikoje. Ne paslaptis, jog daugiausia pasiekia tie, kurie daugiausia daro, o ne tie, kurie daugiausia žino.

Seminaro turinys:

  • Įžanga. Kas yra efektyvus laiko ir veiklos planavimas? Nuo ko reikėtų pradėti?
  • Esminiai ribojantys įsitikinimai, kurie iškyla žmonėms, pradedantiems planuoti laiką.
  • 6 svarbiausi klausimai, kurie padės atkreipti dėmesį į tai, kas svarbiausia planuojant laiką ir veiklas.
  • 7 kasdienių veiklų planavimo taisyklės, kurios padės pasidaryti kokybišką planą sekančiai dienai.
  • 6 taisyklės, padedančios darbo dieną padaryti išties efektyvia.

 

2.  Pardavimas ir pasipriešinimas – DARIUS RADKEVIČIUS

Pardavimų procesas, kaip ir viskas visatoje, turi dvi puses – racionalią ir emocionalią. Šios prezentacijos metu peržiūrėsime ir susipažinsime su racionaliąja puse.

Klasikai tvirtina, kad kuo daugiau prieštaravimų iššauksite, tuo daugiau turite šansų parduoti, tačiau ši taktika realybėje nepasitvirtina.Kodėl?
Norint kažką naujo pasiūlyti rinkoje, pirmiausia būtina įtikinti saviškius. Paradoksalu, bet pardavimų procesas – tiek įmonės viduje, tiek išorėje – turi tuos pačius dėsningumus.

Pasipriešinimas, kaip svogūnas turi keletą lygių. Kaip nulupti pasipriešinimo sluoksnius? Kokia seka?
Žiūrėkite, mokykitės ir naudokite!

 

3.  Susitarimas dėl susitikimo – VIRGINIJA SINICKIENĖ 

Pirmas pardavimo proceso etapas dažnai yra susitikimo pardavimas, tačiau būtent šiame etape dauguma pardavėjų ir užstringa. Vieni neįveikia baimės pakelti ragelio ir suvaldyti savo emocijas, kai klientas sako NE, kiti skambina daug, bet neefektyviai. Dažnai pardavėjai tiesiog nežino ką reikia sakyti, kad skambučio tikslas – susitarimas dėl susitikimo – būtų pasiektas. Šis seminaras atsakys į abu šiuos klausimus: ką sakyti skambinant klientui, kad susitikimas įvyktų bei kaip įveikti baimes, kurios kyla vien tik pagalvojus apie „šaltus“ skambučius.

Seminaro turinys

  • „Šalto“ skambučio psichologija: kas vyksta su pardavėju ir su klientu „šalto“ skambučio metu?
  • Ką ir kaip turi sakyti pardavėjas, kad būtų pasiektas skambučio tikslas – susitarimas dėl susitikimo?
  • Ką ir kaip kalbėti su skirtingo tipo (pagal patirtį naudojant mūsų produktus) klientais?
  • Kaip įveikti pirmines klientų gynybas „šalto“ skambučio metu?
  • Kaip įveikti baimę skambinti?
  • Kiti naudingi patarimai, didinantys „šaltų“ skambučių efektyvumą.

 

4.  Verslo etiketas “3 in 1” kaip bendrauti: susitikimuose – el.laiškais – telefonu – GIEDRĖ URMULEVIČIŪTĖ

Tema, kuri dažnai yra “savaime suprantama” –  verslo etiketas. Kokie yra reikalingiausi jo pagrindai susitinkant, rašant elektroninius laiškus ar kalbantis telefonu? Kokius niuansus reikia žinoti/pasikartoti/naudoti kasdien? Šis seminaras skirtas norintiems tiesiog… lengviau bendrauti.

Statykime ne tvoras, o tieskime tiltus bendraudami!

Seminaro turinys:

Pažiūrėję sužinosite ar pasikartosite pagrindines taisykles, kurios padeda užmegzti ir palaikyti glaudesnį bendradarbiavimą su klientais:

  • Kas svarbiausia bendraujant gyvai?
  • Kokios deramo el.laiškų rašymo ir atsakymo į juos taisyklės?
  • Telefonas – ką / kada/ kaip (ne) kalbėti?

 

5. Šiuolaikinio verslo kliento 5-i keliami reikalavimai pardavėjui – Rimvydas Jurkuvėnas

Seminare atskleidžiami 5 reikalavimai geram pardavėjui iš verslo klientų. Tai koncentruota Rimvydo patirtis po daugiau nei 14 metų darbo ir konsultacijų su daugiau nei 1500 vadovų ir profesionalų.

Ar nori sužinoti kaip tapti geriausiu pardavimuose? Kokio pardavėjo nori klientai? Jei taip, tai šis seminaras būtent tau!

 

6.  Pardavimai taikant Rytų kovos menų filosofiją – JORDANAS POŠKAITIS

Daugelis žmonių mano, kad pardavėjais gimstama, tačiau tyrimai parodė, kad galima ir tapti gerais pardavėjais. Pardavimai, kaip sportas – reikalauja užsispyrimo, nuolatinio darbo, ambicingumo ir visų kitų įpročių, kurie reikalingi siekiant laimėjimo. Dėl šios priežasties pardavimuose taip pat reikia treniruotis ir turėti „trenerį“. Egzistuoja ir tam tikri pardavimų metodai, kuriuos išmokus, galima tapti labai geru pardavėju.

Seminaro turinys:

  • Pardavimų technikos.
  • Kaip nugalėti baimę ir jaudulį?
  • Kaip uždavinėti teisingus klausimus?
  • Kaip įvertinti klientų tipus?
  • Kuo skiriasi dideli pardavimai nuo greitų?

Geri pardavėjai nepardavinėja, o padeda nusipirkti!

 

 7. Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus: klientų aptarnavimas Lietuvoje – GIEDRĖ URMULEVIČIŪTĖ

Aktuali, bendražmogiška ir kasdien sutinkama tema: klientų aptarnavimas. Ko nori klientas? Kaip geriau su juo susitarti? Ir, svarbiausia, kaip sukurti ilgalaikius ryšius ir palengvinti abipusį bendravimą?

Seminaras skirtas tiems, kurie:

  • „šviežiai“ pradėjo dirbti klientų aptarnavimo srityje ir ieško atspirties taškų šioje srityje;
  • jau dirba šioje sferoje ir nori papildyti savo žinių bagažą bei dar labiau tobulėti!

Seminaro metu sužinosite, kuo ypatingas aptarnavimas mūsų šalyje, išgirsite naudingų patarimų bei nuotaikingų istorijų iš praktikos.

Statykime ne tvoras, o tieskime tiltus bendraudami su Klientais!

 

8. Dažniausios pardavėjų klaidos. Profesionalumas slypi detalėse! – VIRGINIJA SINICKIENĖ

Kaip išvengti klaidų, kurias daro dauguma pardavėjų?

Pardavimų veikla panaši į žirgų lenktynes. Lenktynėse pirmasis žirgas laimi tik „puse snukio“, o jo prizinis fondas kelis kartus viršija antrosios vietos laimėjimą.

Taip ir pardavimuose…Geri pardavėjai išsiskiria tik tam tikromis detalėmis, jie kažką daro kitaip, ko nedaro prastesnius rezultatus turintys pardavėjai. Užtenka pakeisti kelis niuansus, ištaisyti kelias pagrindines klaidas ir rezultatai gali išaugti net kelis kartus!

Seminaro metu konsultantė pasidalins efektyviais ir praktiškais patarimais, kurie padės geriau suprasti pardavimų veiklą, kliento poreikius bei norus, aptars pagrindines pardavėjų daromas klaidas ir pateiks rekomendacijas jų pašalinimui.

Seminaro turinys:

  • Kas yra pardavimas? Ar suprantu pardavimo veiklos esmę?
  • Kokias klaidas reikia pašalinti, kad padidėtų susitarimų susitikti skaičius?
  • Kokios pardavėjų klaidos susitikimo metu turi lemiamos įtakos sandorių sudarymui?
  • Praktiški patarimai klaidų ištaisymui bei prevencijai.

 

9. Derybos. Pagrindiniai derybų postulatai – INDRA BUKAUSKIENĖ

Derybos – kokios jos turi būti? Šis seminaras – tai įžanga į jas. Jei Jūs esate pardavėjas, pirkimo vadybininkas, derybininkas, žmogus, derinantis interesus tarp kelių žmonių, skyrių, kompanijų – Jums būtinai reikia tai žinoti ir išgirstus dalykus taikyti praktikoje, analizuoti kaip jie veikia.

Šis seminaras padės:

  • Suprasti kas tai yra derybos ir kada jas reikia pradėti;
  • Sužinosite pagrindinius dalykus, kuriuos privalu padaryti norint gauti didesnės naudos;
  • Sužinosite derybų strategijas ir ko reikia siekti derybų metu;
  • Susipažinsite su derybiniu terminu BATNA;
  • Išgirsite kaip elgiasi ir ko vengia patyrę derybininkai.

 

10. Dideli pardavimai – AUDRIUS GRUODIS

Seminaras skiriamas visų lygių pardavimų vadovams, įmonių, parduodančių sudėtingus produktus/paslaugas, vadovams. Seminaro tikslas – padėti analizuoti vykstančius pardavimo procesus, padėti susipažinti su svarbiausiais vertinimo kriterijais. Sudominti tolimesniam didelių pardavimų mokymuisi. Sužinosite, kaip atrodo dideli pardavimai ir kaip su jais susitvarkyti.

Seminaro turinys:

  • Pardavimo modeliai;
  • Skirtumai tarp modelių;
  • Dideli pardavimai – kas tai?
  • Poveikio centrai;
  • Klausimų tipai;
  • Skirtingų klausimų uždavimo skirtingiems tipams paaiškinimas;
  • Pažeidžiamumo analizė.

 

11. Sudėtingos situacijos darbe su klientais –  JURIS BELTE

Seminaro turinys:

  • streso valdymas;
  • konfliktai, jų sprendimo strategijos;
  • elgesio algoritmas sudėtingose situacijose;
  • kada ir kaip prisiimti atsakomybę, negadinant santykių su klientu ir nežeminant asmeninės savigarbos?
  • ar klientas visuomet teisus?
  • kaip atskirti piktnaudžiaujantį klientą ir elgesio algoritmas jų atžvilgiu.

 

SERTIFIKATAS 

Peržiūrėjus šį kursą, atliekate testą, kurio metu nustatoma, kaip supratote kurso medžiagą. Surinkus 80% ir daugiau, gausite e-ertifikatą iš WEBseminarai.lt – VšĮ „Baltijos Antreprenerystės Alijansas“ organizacijos.

Investuokite į intensyvius pardavėjų mokymo kursus
ir didinkite įmonės pelningumą!

49.00EUR

Additional Details

  • Middle
  • 2 Days
  • 2018-10-24 08:26
Course Curriculum

11 Lessons / 10 Quizes
6 svarbiausi laiko planavimo klausimai - TOMAS KAULINSKAS 65m
TESTAS: 6 svarbiausi laiko planavimo klausimai - TOMAS KAULINSKAS 60m
Pardavimas ir pasipriešinimas - DARIUS RADKEVIČIUS 39m
TESTAS: Pardavimas ir pasipriešinimas - Darius Radkevičius 60m
Susitarimas dėl susitikimo - VIRGINIJA SINICKIENĖ  93m
TESTAS: Susitarimas dėl susitikimo - VIRGINIJA SINICKIENĖ 60m
Verslo etiketas “3 in 1” kaip bendrauti: susitikimuose – el.laiškais – telefonu - GIEDRĖ URMULEVIČIŪTĖ 49m
TESTAS: Verslo etiketas “3 in 1” kaip bendrauti: susitikimuose – el.laiškais – telefonu - GIEDRĖ URMULEVIČIŪTĖ 60m
Šiuolaikinio verslo kliento 5-i keliami reikalavimai pardavėjui - Rimvydas Jurkuvėnas 6m
TESTAS: Kokie 5-i reikalavimai pardavėjui keliami šiuolaikinio verslo kliento? 15m
Pardavimai taikant Rytų kovos menų filosofiją - JORDANAS POŠKAITIS 54m
TESTAS: Pardavimai taikant Rytų kovos menų filosofiją - JORDANAS POŠKAITIS 60m
Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus: klientų aptarnavimas Lietuvoje - GIEDRĖ URMULEVIČIŪTĖ 37m
TESTAS: Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus: klientų aptarnavimas Lietuvoje - GIEDRĖ URMULEVIČIŪTĖ 60m
Dažniausios pardavėjų klaidos. Profesionalumas slypi detalėse! - VIRGINIJA SINICKIENĖ 57m
Derybos. Pagrindiniai derybų postulatai - INDRA BUKAUSKIENĖ 44m
TESTAS: Derybos. Pagrindiniai derybų postulatai - INDRA BUKAUSKIENĖ 60m
Dideli pardavimai - AUDRIUS GRUODIS 55m
TESTAS: Dideli Pardavimai - AUDRIUS GRUODIS 60m
Sudėtingos situacijos darbe su klientais - JURIS BELTE 49m
TESTAS: Sudėtingos situacijos darbe su klientais - JURIS BELTE 60m

Students also Bought

Last update: 8 months ago
0.0
1/10000 Students 49.00EUR
Last update: 8 months ago
0.0
7/10000 Students 49.00EUR
Last update: 9 months ago
0.0
4/10000 Students 99.00EUR
0.0
8/10000 Students Free

About the Instructor

3 Courses
9 Students
Tai šviečianti (bet ne akinanti) vaizdo seminarų svetainė, skirta kiekvienam, kuris siekia žinių ir tobulėjimo. Talpiname jau daugiau nei 700 valandų vaizdo turinio (laisvai pasiekiamo ir mokamo). Taip pat padedame verslų atstovams apmokyti darbuotojus (ypač nesurenkamus į vieną vietą). Organizuojantiems renginius sudarome sąlygas pasiekti toliausiai esančius žiūrovus. Mūsų tikslas – ugdyti savimi pasitikintį, verslų ir socialiai atsakingą žmogų.
0.0
Average Rating
0%
0%
0%
0%
0%
No Reviews avaialable for this course

More Courses by WEBseminarai.lt Baltijos Antreprenerystės Alijansas

49.00EUR
Last update: 8 months ago
  • 0.0
  • 7/10000 Students
49.00EUR
Last update: 8 months ago
  • 0.0
  • 1/10000 Students