PARDAVIMŲ MAGNETAS©
-
- /10000 Kursų dalyviai
- PARDAVIMAI
- 0 Pamokos /0 Testai
Nr. 1 Komunikacijos Telefonu Mokymai Lietuvoje
PARDAVIMŲ MAGNETAS©
Daugiau sėkmingų skambučių.
Daugiau susitikimų su klientais.
Daugiau pardavimų.
Tai Pažangi, Greitai Ir Lengvai Įsisavinama 7-ių Žingsnių Technologija, Kaip Efektyviai Užmegzti Su Klientu Ryšį, Kurti Pasitikėjimą, Tiksliai Įvertinti Kliento Problemas Ir Troškimus, Etiškai Daryti Įtaką Ir Parduoti Daugiau Ir Dažniau… Ir Tai Daryti Su Malonumu, Be Baimės, Be Streso Ir Be Pralaimėjimų!
1 MODULIS: SKAMBUTIS, KURIAM NEĮMANOMA ATSISPIRTI.
Tai 1-oji, įvadinė dalis, kurios metu gausite pačias svarbiausias, pamatines strategijas ir požiūrį, kad kiekvieną tolesnį skambutį savo klientui vertintumėte pagal naujas taisykles.
Šiame modulyje Jūs sužinosite:
Kas vyksta kiekvieno skambučio metu ir ką būtina žinoti, kad pokalbio pradžia klientui paliktų gerą įspūdį? (VIEN ŠI TECHNIKA UŽTIKRINS DIDESNĮ JŪSŲ POKALBIO EFEKTYVUMĄ)
– 2 ESMINIAI klausimai, kuriuos sau užduoda klientas ir KAIP Į JUOS TEISINGAI ATSAKYTI, kad pokalbis tęstųsi?
– 6 PAGRINDINIAI SKAMBUČIO TIKSLAI. Kokį tikslą privalote išsikelti kiekvieną kartą skambindami ir kodėl netinkamo tikslo pasirinkimas – tiesiausias kelias į nesėkmę.
– 5-IŲ ŽINGSNIŲ BAZINĖ SKAMBUČIO TECHNIKA, kuri padės žaibiškai paruošti pokalbio scenarijų su klientu.
– Kur labiausiai STRINGA POKALBIS ir KUR BŪTINA SUTELKTI DĖMESĮ? DINAMINIS 6 ETAPŲ SKAMBUČIO KELIAS.
Po teorinės dalies Jūsų laukia 2 praktinės užduotys – namų darbai, kad Jūs galėtumėte efektyviai įsisavinti medžiagą ir pradėtumėte greitai ją taikyti savo darbe.
2 MODULIS: EFEKTYVUS POKALBIS TELEFONU. REZULTATYVUS SUSITIKIMAS SU KLIENTU.
2-oji savaitė prasidės nuo esminių strategijų, technikų ir rekomendacijų, kaip pasiruošti efektyviam pokalbiui su klientu – tikslų iškėlimas pokalbiui, prieštaravimų įveikimas ir daugybė kitų būtinų elementų.
Jeigu jūsų versle susitikimas su klientu yra būtinas – šis modulis taip pat parodys, ką daryti ir kaip, kad jūsų susitikimas būtų sėkmingas ir rezultatyvus.
Šio modulio 1-oje dalyje (EFEKTYVUS POKALBIS TELEFONU) Jūs sužinosite:
– M.I.K.I.S. – Tai kas svarbiausia kiekviename pokalbyje ir ką daryti, kad TAI TAPTŲ JŪSŲ ĮPROČIU.
– ESMINIAI POKALBIŲ SCENARIJŲ SUDARYMO PRINCIPAI.
– 50 „stiprintuvų“, kuriuos privalote naudoti savo pokalbio metu, kad jis būtų efektyvus, stiprus ir išlaikytų kliento susidomėjimą.
– 4-ių ŽINGSNIŲ ATSAKYMO Į PRIEŠTARAVIMUS algoritmas. (Šis algoritmas efektyviai įveiks bet kokią problemą ir sustiprins kliento pasitikėjimą Jumis).
– ONE TEAM požiūris ir kodėl juo labai svarbu vadovautis bendraujant su klientu.
– PO POKALBIO. Pagrindiniai 4 klausimai, kuriuos privalote turėti po skambučio su klientu.
El. laiškų ir pokalbių su klientu suderinimas. Kodėl ir ką būtina padaryti, kad bendravimas su klientu būtu nuoseklus tiek telefonu, tiek el. paštu.
Šio modulio 2-oje dalyje (REZULTATYVUS SUSITIKIMAS SU KLIENTU) Jūs sužinosite:
– ELGESYS. Kaip reikia elgtis susitikime, kad iš karto užmegztumėte gerą ryšį ir paliktumėte teigiamą pirmą įspūdį?
– POKALBIO PRADŽIA. Kaip surasti „bendrą kalbą“, kurti pasitikėjimą ir geriau suprasti savo klientą?
– POREIKIŲ IŠSIAIŠKINIMO PROCESAS. Ką turime daryti, kad tiksliai sužinotume kliento problemas ir svarbiausius troškimus.
– PASIŪLYMŲ PRISTATYMAS. Kiek ir kokius turime turėti pasiūlymus, kad galėtume tinkamai reaguoti į situaciją ir pateiktume klientui tai, ko jam labiausiai reikia?
– DERYBOS. Kaip išmintingai vesti derybas dėl kainos, kad laimėtumėte abu?
– 8 TESTŲ SISTEMA, kuri padės tiksliai įvertinti ar klientas yra pasiruošęs pirkimui.
Po teorinės dalies Jūsų laukia labai svarbios praktinės užduotys, kad Jūs galėtumėte efektyviai įsisavinti medžiagą ir greitai ją taikyti savo darbe.
3 MODULIS: SĖKMINGŲ PARDAVĖJŲ DARBO ĮRANKIAI. PARDAVIMO PSICHOLOGIJA.
3-iasis modulis bus ypač svarbus, kad Jūs savo darbo vietą aprūpintumėte svarbiausia įranga ir būtiniausiomis priemonėmis efektyviam pardavimui ir būtumėte maksimaliai susikoncentravęs darbui.
Taip pat Jūsų laukia besąlygiškai aktuali pardavimų psichologijos dalis, apie tai, kaip nusiteikti skambučiams, kaip nugalėti visas baimes, labiau savimi pasitikėti ir atkakliai siekti didžiausių savo ir įmonės tikslų.
Šio modulio 1-oje dalyje (SĖKMINGŲ PARDAVĖJŲ DARBO ĮRANKIAI) Jūs sužinosite:
– Kontaktų bazių kūrimas. Ką turime daryti ir kaip, kad nuolat augintume savo potencialių klientų kontaktų bazę.
– Klientų valdymo sistemos (CRM). 12 pagrindinių elementų, kuriuos turime profesionaliai paruošti ir kontroliuoti, kad surinktume pačią išsamiausią klientų istoriją ir jų charakteristikas.
– Darbo vieta. Kaip turi būti parengta pardavėjo darbo vieta, kad jo darbas būtų našus ir maksimaliai efektyvus.
– Būtina programinė įranga. Kas turi būti visada po ranka, kad pardavėjo darbą galima būtų analizuoti ir greitai atpažinti klaidų ar sėkmės priežastis.
Statistika. Kiek kainuoja kliento NE ir TAIP. Kaip apskaičiuoti pardavėjo darbo pelningumą?
Šio modulio 2-oje dalyje (PARDAVIMO PSICHOLOGIJA) Jūs sužinosite:
– PARDAVĖJO EMOCIJOS. Kaip kurti teigiamas emocijas ir geriau nusiteikti produktyviam darbui?
– KAIP NUGALĖTI BAIMĘ SKAMBINTI. Paruoškite save „kovai“ be pralaimėjimų ir visiems laikams pamirškite baimę skambinti.
– 9 BŪTINI ŽINGSNIAI, kad tinkamai pasiruoštumėte skambučiams.
– 4 GERO PAŠNEKOVO BRUOŽAI. Kaip tapti klientų dėmesio magnetu?
– Nr. 1 VEIKSMAS, kurį būtina padaryti prieš skambinant svarbiems kontaktams, kad nepadarytumėte skaudžių ir brangių klaidų.
– KLIENTAS SAKO „NE“. Kaip meistriškai reaguoti ir turėti ANTRĄ veiksmų planą?
– PO SUDĖTINGO POKALBIO. Kaip atsistatyti po sunkių pokalbių, kurie išsunkia jūsų jėgas?
Ir, žinoma, Jūsų laukia praktinės užduotys, kurios padės žinias ir patarimus greitai įsisavinti ir imti taikyti darbe.
4 MODULIS: 7-IŲ ŽINGSNIŲ TECHNOLOGIJOS „PARDAVIMŲ MAGNETAS©“ INTEGRAVIMAS
Šiame paskutiniame, 4-ame, modulyje padarysite svarbiausią darbą.
Viską, ką sužinojote iki šios dalies Jūs integruosite į autorinę 7-ių žingsnių komunikacijos telefonu technologiją ir sukursite savo galutinę pardavimų telefonu sistemą.
Jūsų laukia 7 žingsnių detaliai paaiškintas procesas, kurį pritaikysite savo darbe ir užtikrinsite sėkmingą, maksimaliai efektyvią ir įkvepiančią veiklą be pralaimėjimo.