KLIENTŲ APTARNAVIMO EKSPERTAS
-
- /10000 Kursų dalyviai
- KLIENTŲ APTARNAVIMAS
- 0 Pamokos /0 Testai
KOKIA NAUDA TAU?
Sutaupysi begales laiko. Tau nereikės klaidžioti interneto džiunglėse, ieškant kokybiškos medžiagos. Siekiantis tobulėti žmogus visą reikiamą informaciją ras vienoje vietoje ir nekeldamas kojos iš namų gaus visą reikalingą vaizdo medžiagą vienu pelės paspaudimu.
Sutaupysi išlaidų. Kaip žinai, mokymasis, lektoriai ypač praktikai, o ne teoretikai, su kuriais Tau tikriausiai retai teko susidurti universitete, labai brangiai kainuoja. Šiame vaizdo pakete šie praktikai ir ekspertai beveik pusvelčiui dalijasi žiniomis ir patirtimi.
Žongliruok kitaip/savaip. Šis vaizdo seminarų paketas suteiks pagrindus ir leis būti išskirtiniu savo srities ekspertu ar net genijumi. Kaip žinai, sukurti originalų produktą neužtenka, reikia mokėti jį tinkamai parduoti, tinkamai komunikuojant ar aptarnaujant. TAD ŽONGLIRUOK KITAIP!
KAS SUDARO PAKETĄ IR KAS VEDA SEMINARUS?
Tai vaizdo seminarai, kuriuos veda kompetentingi lektoriai, verslo praktikai, profesionalaus pardavimo, pardavimų valdymo, klientų aptarnavimo, veiklos valdymo srities ekspertai.
1. 6 svarbiausi laiko planavimo klausimai
Ši mokymo programa skirta tiems, kurie laiko niekada neplanavo arba dar neturi tvirtų laiko ir veiklos planavimo pagrindų. Ji bus pateikta per 6 esminius klausimus, kuriuos reikės užduoti tam, kad atkreiptumėte dėmesį į šešis esminius punktus laiko ir veiklos planavime. Šioje video programoje visa medžiaga pateikiama taip, kad esminius laiko planavimo principus būtų galima perprasti kuo lengviau ir greičiau, atsisakant visos pradiniam etapui nereikalingos teorijos.
Seminaro žiūrovai mokysis sau ir kitiems uždavinėti 6 svarbiausius laiko planavimo klausimus. Jau seniai žinoma, kad ne atsakymas, o teisingai užduotas klausimas sukuria mums didžiausią vertę.
Rekomendacija, kaip žiūrėti šią programą: pirmą kartą peržiūrėkite vaizdo seminarą nuo pradžių iki galo. Antrą kartą žiūrėkite dalimis iki praktinės užduoties. Rezultatai, tikslai pasiekiami, kai gautos žinios pritaikomos praktikoje. Ne paslaptis, jog daugiausia pasiekia tie, kurie daugiausia daro, o ne tie, kurie daugiausia žino.
Seminaro turinys:
- Įžanga. Kas yra efektyvus laiko ir veiklos planavimas? Nuo ko reikėtų pradėti?
- Esminiai ribojantys įsitikinimai, kurie iškyla žmonėms, pradedantiems planuoti laiką.
- 6 svarbiausi klausimai, kurie padės atkreipti dėmesį į tai, kas svarbiausia planuojant laiką ir veiklas.
- 7 kasdienių veiklų planavimo taisyklės, kurios padės pasidaryti kokybišką planą sekančiai dienai.
- 6 taisyklės, padedančios darbo dieną padaryti išties efektyvia.
2. Darbas komandoje – CARLOS BREBBIA
Žmogus iš prigimties yra visuomeniškas – tai reiškia, kad jis lengviau gali pasiekti savo tikslus dirbdamas grupėse, komandose. Kiekvienas žmogus nori pasiekti savo tikslus, nori kad jo komanda dirbtų sėkmingai. Komandinio darbo svarba yra pagrįsta tam tikrais pagrindiniais faktais: narių komunikacija, vadovavimu, įsipareigojimu bei atsakomybe, be to, labai svarbu, kad kiekvienas narys prisideda ir jaučia, kad kiti nariai taip pat prisideda.
Akivaizdu, kad sėkmingam darbui komanda turi turėti aiškius tikslus, ir siekiant jų darnos dirbti kartu. Motyvacija komandiniam darbui – visų narių dalyvavimas kuriant strategiją. Kiekvienas narys suvokia – jų indėlis yra būtinas ir reikalingas. Šis seminaras padės suprasti, jog svarbus yra kiekvienas organizacijos narys. Kiekvienas komandos narys turi stengtis būti geresnis „žaidėjas“ ir taip sustiprinti visą komandą.
Seminaro turinys
- Kas yra komanda?
- Kokios yra komandos nario savybės?
- Kuo skiriasi eilinis kolega nuo Komandos žaidėjo?
- Kokia nauda būti komandos nariu?
- 7 žingsniai siekiant sėkmingai dirbti komandoje.
- Kaip tapti efektyviu komandos nariu?
3. Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus: klientų aptarnavimas Lietuvoje – GIEDRĖ URMULEVIČIŪTĖ
Aktuali, bendražmogiška ir kasdien sutinkama tema: klientų aptarnavimas. Ko nori klientas? Kaip geriau su juo susitarti? Ir, svarbiausia, kaip sukurti ilgalaikius ryšius ir palengvinti abipusį bendravimą?
Seminaras skirtas tiems, kurie:
- „šviežiai“ pradėjo dirbti klientų aptarnavimo srityje ir ieško atspirties taškų šioje srityje;
- jau dirba šioje sferoje ir nori papildyti savo žinių bagažą bei dar labiau tobulėti!
Seminaro metu sužinosite, kuo ypatingas aptarnavimas mūsų šalyje, išgirsite naudingų patarimų bei nuotaikingų istorijų iš praktikos.
Statykime ne tvoras, o tieskime tiltus bendraudami su Klientais!
4. Aptarnaujantis darbuotojas – JURIS BELTE
Seminaro turinys:
- pasitikėjimas aukščiau už viską;
- pasitikėjimo formavimas;
- emocinio intelekto svarba darbe su klientais;
- išskirtinumas ir individualaus įvaizdžio formavimas;
- kokios savybes privalomos darbe su klientais?
- ko iš mūsų tikisi klientas?
5. Aptarnavimo ciklai. Darbas su klientu – JURIS BELTE
Seminaro turinys:
- kontakto pradžia;
- pirmo įspūdžio efektas;
- klientų tipai ir individualūs prisiderinimas prie jų;
- poreikių išsiaiškinimas ir sprendimo pasiūlymas;
- prieštaravimų neutralizavimas;
- partnerystės santykių formavimas.
6. Verslo etiketas “3 in 1” kaip bendrauti: susitikimuose – el.laiškais – telefonu – GIEDRĖ URMULEVIČIŪTĖ
Tema, kuri dažnai yra “savaime suprantama” – verslo etiketas. Kokie yra reikalingiausi jo pagrindai susitinkant, rašant elektroninius laiškus ar kalbantis telefonu? Kokius niuansus reikia žinoti/pasikartoti/naudoti kasdien? Šis seminaras skirtas norintiems tiesiog… lengviau bendrauti.
Statykime ne tvoras, o tieskime tiltus bendraudami!
Seminaro turinys:
Pažiūrėję sužinosite ar pasikartosite pagrindines taisykles, kurios padeda užmegzti ir palaikyti glaudesnį bendradarbiavimą su klientais:
- Kas svarbiausia bendraujant gyvai?
- Kokios deramo el.laiškų rašymo ir atsakymo į juos taisyklės?
- Telefonas – ką / kada/ kaip (ne) kalbėti?
7. Lengvesnis kelias: nuo Laba diena iki Ačiū, kad pirkote – klientų aptarnavimas mažmenoje – LAURAS BALAIŠA
SITUACIJA: Potencialus klientas atėjo, apsidairė Jūsų parduotuvėje, „pačiupinėjo“ prekes, apsisuko ir išėjo. Dažnas kadras Jūsų parduotuvėje? O gal taip: klientas atėjo, valandą žiūrinėjo prekes, jas matavosi/čiupinėjo/klausinėjo, o po visų dvejonių tik netvirtai atsakė – „Aš dar pagalvosiu“ ir padėjo prekę atgal. Taip pat, užkalbinus potencialų klientą, šis tik atkerta „Ačiū, aš tik dairausi“? Kartais taip nutinka dėl klientų abejingumo, prastos nuotaikos, laiko stokos ar nenoro bendrauti, arba klientas iš tikrųjų tik dairosi, yra „pirkėjas – žiūrovas“.
Tikroji priežastis – tai, kaip prieinate prie kliento, užmezgate kontaktą, kokius klausimus užduodate ar kaip pateikiate parduodamą prekę/paslaugą. Galbūt tai, ką iki šiol intuityviai darėte kasdieniuose pardavimo procesuose, turėtų būti tabu ir turi būti vengiama kontaktuojant su potencialiu klientu.
Seminaro turinys:
- Kaip lengviau paversti lankytoją pirkėju?
- Ką sakyti po „Laba diena“?
- Kaip lengviau gauti atsakymą „Perku“?
- Kaip gauti daugiau malonumo parduodant?
- Kaip užbaigti pardavimą?
8. Pardavimai parduotuvėse. „Ačiū, aš tiktai žiūriu – JŪRATĖ BOGUCKAITĖ
Dažnai mažmeninės prekybos vietose tenka susidurti su pardavėjais, kurie siūlo tas prekes, kurios patinka jiems patiems. Jie įsižeidžia, jeigu pirkėjas nepasirenka jų siūlomų prekių ir savo kūno kalba tai demonstruoja. Norint parduoti prekę, dažniausiai pasitaikanti pardavėjų klaida – pardavėjai neklausia ir neužduoda klausimų apie tai, ko nori pirkėjas. Batų parduotuvėje Jūsų paklaus, kokių batų ieškote, bet neklaus, kaip norite atrodyti juos įsigijęs, kokiam stiliui teikiate pirmenybę. Nepristatys naujovių, jeigu to neklausiate, nekalbant apie konsultacijas, kurios turi demonstruoti pardavėjo profesines kompetencijas.
Pirkėjo aptarnavimas negali būti vienodas skirtingose pardavimo vietose. Ar tikrai šiuo metu pardavėjai išnaudoja 100% savo pardavimo potencialą? Pirmiausiai, aktyvus pardavimas nėra prekių „kišimas“ pirkėjui.
Dažnai pardavėjų girdima frazė „Ačiū, aš tiktai žiūriu“ – tampa tikru išbandymu jaunam pardavėjui, o patyrusį pardavėją priverčia pasitempti.
Seminaras skirtas pardavėjams ir pardavimo specialistams, aptarnaujantiems klientus mažmeninės prekybos vietose.
Seminaro turinys:
- Kaip užmegzti kontaktą su klientu ir kaip išsiaiškinti jo lūkesčius bei poreikius mažmeninės prekybos vietose?
- Argumentavimo būdai, kad pirkėjas pirktų vienas ar kitas prekes.
- Pardavimo bendravimo technika, kaip atsakyti į pirkėjo klausimus ir abejones.
- Kaip pasiūlyti pirkti papildomai ir kokia yra pardavėjo darbo specifika?
- Kokie yra aktyvaus pardavimo etapai mažmeninės prekybos parduotuvėse ( I- sudominti ir sužadinti norą emocinių pagrindu, II – racionalus argumentavimas, kuo prekė vertinga ir kodėl ją verta įsigyti).
9. Derybos. Pagrindiniai derybų postulatai – INDRA BUKAUSKIENĖ
Derybos – kokios jos turi būti? Šis seminaras – tai įžanga į jas. Jei Jūs esate pardavėjas, pirkimo vadybininkas, derybininkas, žmogus, derinantis interesus tarp kelių žmonių, skyrių, kompanijų – Jums būtinai reikia tai žinoti ir išgirstus dalykus taikyti praktikoje, analizuoti kaip jie veikia.
Šis seminaras padės:
- Suprasti kas tai yra derybos ir kada jas reikia pradėti;
- Sužinosite pagrindinius dalykus, kuriuos privalu padaryti norint gauti didesnės naudos;
- Sužinosite derybų strategijas ir ko reikia siekti derybų metu;
- Susipažinsite su derybiniu terminu BATNA;
- Išgirsite kaip elgiasi ir ko vengia patyrę derybininkai.
10. Sudėtingos situacijos darbe su klientais – JURIS BELTE
Seminaro turinys:
- streso valdymas;
- konfliktai, jų sprendimo strategijos;
- elgesio algoritmas sudėtingose situacijose;
- kada ir kaip prisiimti atsakomybę, negadinant santykių su klientu ir nežeminant asmeninės savigarbos?
- ar klientas visuomet teisus?
- kaip atskirti piktnaudžiaujantį klientą ir elgesio algoritmas jų atžvilgiu.
11. Sudėtingos situacijos klientų aptarnavime. Valdymas ir prevencija – DAIVA TANKEVIČIŪTĖ
Tinkamas klientų aptarnavimas – tai kiekvienos sėkmingai veikiančios įmonės siekis. Deja, ne visuomet pavyksta realizuoti kliento lūkesčius. Tuomet ir patenkame į „sudėtingas situacijas“, kurias sprendžiant tenka gerokai paprakaituoti, kad „ir avis sveika liktų, ir vilkas sotus būtų“.
Taigi šio susitikimo metu ir aptarsime, kokius įrankius, kada ir kaip naudoti, kad klientas visada jaustųsi teisus
Seminaro turinys:
- Kuo skiriasi geras ir prastas aptarnavimas?
- Kaip patys sukuriame „sudėtingas situacijas“ aptarnavime?
- Ko tikisi „piktas“ klientas, kai skundžiasi?
- Ar visada klientas teisus?
- Kokius „įrankius“ ir kada naudoti sprendžiant sudėtingas situacijas?
SERTIFIKATAS
Peržiūrėjus šį kursą, atliekate testą, kurio metu nustatoma, kaip supratote kurso medžiagą. Surinkus 80% ir daugiau, gausite e-ertifikatą iš WEBseminarai.lt – VšĮ “Baltijos Antreprenerystės Alijansas” organizacijos.