Pardavimai – kiekvieno verslo pajamų šaltinis, todėl jų plėtra – kiekvieno verslininko rūpestis. Daugelis verslininkų tam naudoja savo produkcijos kainų nuolaidas ir reklamą. Ir viena, ir kita didina išlaidas, kurios ne visada atsiperka.
Socialinis kapitalas – efektyvi priemonė, kuri išplečia verslo ryšius ir padidina jo prestižą visuomenės akyse.
Seminaro turinys:
- kaip formuoti ir gausinti verslo socialinį kapitalą?
- kaip efektyviai panaudoti jį savo produkcijos plėtrai?
Seminarą veda: Lektorius Rimvydas Jasinavičius
RIMVYDAS JASINAVIČIUS
- verslininkas, milijonierius, ekonomistas, verslo konsultantas;
- publicistinių straipsnių autorius;
- R. Jasinavičiui priklauso 178 išradimų, 7 užsienio patentai ir daugiau nei 10 mokomosios medžiagos komplektų verslo ir finansų vadybos tematika autorius;
- įvairių mokslo ir technikos premijų laureatas;
- Mykolo Romerio universiteto dėstytojas;
- Vilniaus miesto ir apskrities verslininkų darbdavių konfederacijos prezidentas;
- Lietuvos pramonininkų konfederacijos viceprezidentas;
- Intelektinio kapitalo ugdymo komiteto pirmininkas;
- Vilniaus apskrities trišalės tarybos pirmininkas;
- MRU Ekonomikos ir finansų valdymo fakulteto tarybos pirmininkas;
- VDA Tarybos narys.
ARTŪRAS ORŠEVSKIS -Konfederacijos prezidiumo narys. UAB „Asorta“ direktorius.