Socialinis kapitalas – verslo neišnaudojamas resursas



Pardavimai – kiekvieno verslo pajamų šaltinis, todėl jų plėtra – kiekvieno verslininko rūpestis. Daugelis verslininkų tam naudoja savo produkcijos kainų nuolaidas ir reklamą. Ir viena, ir kita didina išlaidas, kurios ne visada atsiperka.

Socialinis kapitalas – efektyvi priemonė, kuri išplečia verslo ryšius ir padidina jo prestižą visuomenės akyse.

Seminaro turinys:

  • kaip formuoti ir gausinti verslo socialinį kapitalą?
  • kaip efektyviai panaudoti jį savo produkcijos plėtrai?

Seminarą veda: Lektorius Rimvydas Jasinavičius


jasinaviciusRIMVYDAS JASINAVIČIUS 

  • verslininkas, milijonierius, ekonomistas, verslo konsultantas;
  • publicistinių straipsnių autorius;
  • R. Jasinavičiui priklauso 178 išradimų, 7 užsienio patentai ir daugiau nei 10 mokomosios medžiagos komplektų verslo ir finansų vadybos tematika autorius;
  • įvairių mokslo ir technikos premijų laureatas;
  • Mykolo Romerio universiteto dėstytojas;
  • Vilniaus miesto ir apskrities verslininkų darbdavių konfederacijos prezidentas;
  • Lietuvos pramonininkų konfederacijos viceprezidentas;
  • Intelektinio kapitalo ugdymo komiteto pirmininkas;
  • Vilniaus apskrities trišalės tarybos pirmininkas;
  • MRU Ekonomikos ir finansų valdymo fakulteto tarybos pirmininkas;
  • VDA Tarybos narys.


orsevskisARTŪRAS ORŠEVSKIS 
-Konfederacijos prezidiumo narys. UAB „Asorta“ direktorius.