Raktas sėkmingai naujo darbuotojo atrankai


Seminarą pristato:
JURGITA JANKUVIENĖ

Kiekvienas iš mūsų puikiai žinome, kad bene didžiausią dalį viso įmonės biudžeto „suvalgo“ darbo užmokesčio fondas bei kitos su darbuotojų įdarbinimu, išlaikymu ir motyvavimu susijusios išlaidos. Kaštai, patiriami samdant naujus darbuotojus, ir jų valdymas yra ne mažiau svarbūs.

Nors verslas, kuriuo Jūs užsiimate ar kuriame Jūs dirbate, yra pelningas. Tačiau negalite ignoruoti darbo vietų išlaikymo kaštų, kurie gali dramatiškai paveikti Jūsų organizaciją. Taigi kiek iš tiesų kainuoja pakeisti, išmokyti ir priimti į savo komandą naują darbuotoją?

Seminaras skirtas įmonių vadovams, padalinių vadovams, personalo vadovams bei specialistams.

Seminaro turinys:

  1. 5 svarbiausi darbuotojų samdymo patarimai, kurių turėtumėte laikytis;
  2. Darbo aprašymas – išmokime matyti „giliau“ ;
  3. „Susodinkite teisingus žmones į savo autobusą“ – 5 sėkmingos komandos kūrimo faktoriai;
  4. Sėkmingos atrankos raktas – kaip supaprastinti atrankos procesą;
  5. 2 priežastys, kodėl atrankos interviu nepakanka;
  6. 3 patarimai, kaip išrinkti geriausią universiteto absolventą.

Seminarą veda:

jankuvieneJURGITA JANKUVIENĖ
 – personalo valdymo centras (UAB Profesiniai kontaktai) direktorė. Sertifikuota Profiles International konsultantė Lietuvoje (nuo 2009m.). Personalo valdymo srityje dirbanti nuo 2003 m. Profesinė specializacija – darbuotojų vertinimas psichologiniu pagrindu, sukurtomis metodikomis (ProfileXT, Customer Servise Profile, CheckPoint 360), naujo personalo paieška ir atranka. Kiti konsultaciniai projektai: darbuotojų karjeros planavimas, darbuotojų motyvacijos ir pasitenkinimo darbu bei įmone tyrimai.

 

 

SEMINARO VIDEO

Šis video turinys jums nematomas

Prisijunkite arba užsiregistruokite, kad pamatyti video medžiagą!

 

REGISTRACIJOS NUORODA ČIA