Geriausios pasaulyje socialinės reklamos ir kodėl jos dažniausiai neveikia


Seminaro rengėjas:
aukok.lt

Daugiau vaizdo seminarų iš AUKOK.LT konferencijos 2013 – „Ar geram darbui reikia reklamos?“

Seminarą veda:

rymeikisPAULIUS RYMEIKIS
 – reklamos agentūros „Nomoshiti” įkūrėjas. Dešimt metų patirtimi dalinęsis su komerciniais prekiniais ženklais („Kraft”, „Bitė”, „Eurobasket 2011″, „Ford”, „Gillette”, „Nordea”, „Eckes-Granini”, „Švyturys-Utenos Alus”, „Effigy”, „Sba Baldai”, „Neste”, „Europa”,„Rimi Lietuva”), Paulius Rymeikis pasinėrė į socialinę sritį, prisidėdamas prie Žmogaus teisių centro (kino festivalis „Nepatogus kinas”), Maisto banko, Skalvijos, Lietuvos darbo biržos, Europos Parlamento informacijos biuro, Sveiko vaiko, Lietuvos gamtos fondo, Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos, LR Sveikatos apsaugos ministerijos ir kt. ženklų komunikacijos.