Rinkodara ir Marketingas Šie seminarai skirti Jūsų profesiniam tobulėjimui. Norint peržiūrėti, įsigykite WEBseminarai narystę Investuoti Elektroninės Prekybos Strategija Užsienio Rinkose MOKYMAI – „Sėkminga e. komercijos plėtra į užsienio rinkas” Eric Edmeades – LIAUKIS BŪTI SAVO VERSLO VERGU Eric Edmeades mokymai “Inception Marketing Intensive” GDPR Praktiniai komunikacijos veiksmai Marketingas įsigaliojus GDPR KĘSTUTIS DAUKŠEVIČIUS – Praktinė e-prekybos patirtis Skandinavijoje VYTAUTAS VOROBJOVAS – Elektroninės komercijos eksporto tendencijos Lietuvoje DANIEL RICHTER – SEMINARAS: Verslo užklausų pritraukimo žingsniai (lead generation) MAX RIIS CHRISTENSEN – Pelningas augimas užsienio šalyse MATISS ANSVIESULIS – Entreprenerystė, verslo plėtra ir žengimas į užsienio rinkas JANA GOLOBEVA – 3 šviežios idėjos el. verslui, kaip panaudoti mokėjimus kreditinėmis kortelėmis TOMAS BARANAUSKAS – Logistika eksporto rinkose RYTIS LAURINAVIČIUS – El.pašto rinkodara: žvilgsnis į save iš šalies RYTIS MEŠKAUSKAS- Mobili rinkodara AIDIS DALIKAS – Facebook pažengusiems – kaip draugauti su pirkėjais? TADAS DEKSNYS – 7 sėkmės istorijos susiejant turinio rinkodarą su pardavimais Gilyn į rinkodaros automatizavimą – patarimai, sprendimai, kliento viliojimas Martynas Šaikus – Kaip žaibiškai sukelti žmonių susidomėjimą ir pelningai parduoti renginius? 5 video triukai nepriekaištingai rinkodarai Neįprasto el. verslo modelio analizė Rinkodara Instagram tinkle – ką reiktų žinoti kiekvienam rinkodarininkui? Rinkodaros automatizavimas – teorija ir taikymas Turinio rinkodaros strategija globalioje rinkoje – Deeper atvejis Naudojimo patogumas (“usability”). Mitai ir realybė. Interneto rinkodaros optimizavimas e. verslams B2B rinkodara internete E-Komercija’16 – kasmetinė konferencija El. komercijos platformos pasirinkimas Google Analytics duomenų analizė Google Docs su specialiu Google Analytics įskiepiu Vadove, tau nereikia atnaujinti interneto svetainės. Ją reikia ĮDARBINTI Auditorijos matavimas internete: slapukai – jau istorija Youtube reklama Pirmieji žingsniai Google Adwords – kaip pradėti, ką būtina žinoti? On-line ir off-line prekybos bei reklamos derinimas Efektyvus produkto pateikimas internete Pardavimų priskyrimas interneto reklamos kanalams (attribution) Real Time Bidding (RTB). Kas tai ir kam Lietuvoje aktualu Pagrindinės pardavimo tiesos: kodėl vieni parduoda daugiau nei kiti? Įvadas į E-komercijos marketingą