Ankstesnėse laidose aptarėme svarbiausias interneto rinkodaros kryptis ir kanalus:
- SEO,
- Google Adwords,
- El. pašto rinkodarą,
- Facebook,
- Youtube,
- Retargetingą,
- Partnerysčių programas,
- Banerinę reklamą,
- Turinio rinkodarą ir t.t.
Dabar eilė atėjo gana nišiniam kanalui – socialiniam tinklui Instagram.

VLADAS SAPRANAVIČIUS – jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.
AURIMAS PAULIUS GIRČYS – sertifikuotas „Google“ lektorius, nuo 2010 m. dirbantis kuriant įmonių komunikacijos internete strategiją, integruotas reklamos kampanijas, socialinės medijos reklamas bei reklamą „Google AdWords“. Aurimo asmeninė aistra yra konversijų optimizavimas ir svetainių eksperimentai.
SEMINARO VIDEO
Norint peržiūrėti, įsidėkite produktą į krepšelį ir užbaikite pirkimą
Jei jau pirkote šį seminarą, prisijunkite ir pamatysite VIDEO šiame puslapyje