fbpx
Akcija!

Paslaugų teatras: kaip sukurti aukščiausio lygio patyrimą klientui?

Vis dažniau akcentuojama, kad dabar verslas yra ne B2B ar B2C, o H2H – žmogus žmogui. Taigi, kad ir kokios rūšies būtų verslas, didesnę nei bet kada reikšmę, įgyja santykiai su žmonėmis, verslo dalyviais ir tų santykių valdymas – santykių vadyba ir marketingas, o tai – vienas svarbiausių konkurencingumo veiksnių.

Gaukite iškart

2.99

♥ Galios neribotą laiką
♥ Pinigų grąžinimo garantija

Seminaro garso įrašas:

Vis dažniau akcentuojama, kad dabar verslas yra ne B2B ar B2C, o H2H – žmogus žmogui. Taigi, kad ir kokios rūšies būtų verslas, didesnę nei bet kada reikšmę įgyja santykiai su žmonėmis, verslo dalyviais ir tų santykių valdymas – santykių vadyba ir marketingas, o tai – vienas svarbiausių konkurencingumo veiksnių. Vienas iš būdų būti pranašesniam už konkurentą – teatrinių priemonių taikymas versle. Įvairūs ekspertai iš verslo bei teatro srities teigia, kad verslas ir teatras yra daug panašesni nei tai gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Vadinasi, galima pasinaudoti įvairiomis teatrinėmis priemonėmis, siekiant tam tikrų verslo tikslų.

Seminaro turinys:

  • Verslas ir teatras: kas tarp jų bendro?
  • Ko verslas gali pasimokyti iš teatro?
  • Kuo gali būti naudingas „paslaugų teatro“ modelis?
  • Įspūdžio valdymas: kas tai ir kam jis reikalingas?

 

Seminarą veda:

zlabyte

GIEDRĖ ŽLABELYTĖ – socialinių mokslų magistrė. Įgijusi režisūros, vėliau – vadybos ir verslo administravimo bakalauro laipsnius, tobulinusis įvairiuose kursuose užsienyje, vėliau – verslo ir vadybos administravimo magistrantūros studijose, savo mokymuose sujungė režisūros ir verslo srtitis. Šiuo metu pagrindinė mokslinių interesų sritis – „paslaugų teatras“ ir teatrinių priemonių taikymas versle. Pranešimus šia tema skaito įvairiose konferencijose. Turi daugiau nei 10 metų  patirtį, vedant įvairius renginius, prezentacijas, seminarus.

Veda įvairius seminarus ir mokymus pagal savo sukurtą programą: „Viešas kalbėjimas“, „Vaidyba ir vadyba“, „Viešas kalbėjimas – interaktyvus pasirodymas“, „Improvizavimas teatre ir versle“, „Vaidybos technikos pardavimuose“, „Paslaugų teatras: aukščiausio lygio patyrimas klientui“, „Komandos formavimas: improvizavimas“ ir kt.

Visi mokymai labai dinamiški, įdomūs, interaktyvūs, nes juose socialinių mokslų teorijos persipina su režisūrinėmis žiniomis, ir visa informacija yra perteikiama labai kūrybiškai ir patraukliai.

Mokytis ir tobulėti turi būti smagu!

2.99

AKCIJA!VERSLO KOLEKCIJA