Aprašymas
Pirmas pardavimo proceso etapas dažnai yra susitikimo pardavimas, tačiau būtent šiame etape dauguma pardavėjų ir užstringa. Vieni neįveikia baimės pakelti ragelio ir suvaldyti savo emocijas, kai klientas sako NE, kiti skambina daug, bet neefektyviai. Dažnai pardavėjai tiesiog nežino ką reikia sakyti, kad skambučio tikslas – susitarimas dėl susitikimo – būtų pasiektas. Šis seminaras atsakys į abu šiuos klausimus: ką sakyti skambinant klientui, kad susitikimas įvyktų bei kaip įveikti baimes, kurios kyla vien tik pagalvojus apie „šaltus“ skambučius.
Seminarą veda:
VIRGINIJA SINICKIENĖ – verslo praktikė, profesionalaus pardavimo, pardavimų valdymo, klientų aptarnavimo, veiklos valdymo srities ekspertė. Ji turi 12 metų praktinės pardavimo, 6 metų vadovavimo patirtį turizmo, draudimo, mokymų organizavimo ir vedimo versle. 5 metus Virginija dirbo pardavimų vadybininke ir direktorės pavaduotoja turizmo bendrovėje, 4 metus vadovavo pardavėjų komandai vienoje iš lyderiaujančių draudimo bendrovių, mokymus veda ir konsultuoja nuo 2007 m.
Virginija daug dirba ugdydama vadovus ir pardavėjus realiose darbinėse situacijose, todėl jos mokymai labai lengvai praktiškai pritaikomi bei efektyvūs.
SEMINARO VIDEO
Norint peržiūrėti, įsidėkite produktą į krepšelį ir užbaikite pirkimą
Jei jau pirkote šį seminarą, prisijunkite ir pamatysite VIDEO šiame puslapyje