VIRGINIJA SINICKIENĖ – Susitarimas dėl susitikimo

17.99

Trukmė: 1 val. 30 min.

Seminaro turinys

  • „Šalto“ skambučio psichologija: kas vyksta su pardavėju ir su klientu „šalto“ skambučio metu?
  • Ką ir kaip turi sakyti pardavėjas, kad būtų pasiektas skambučio tikslas – susitarimas dėl susitikimo?
  • Ką ir kaip kalbėti su skirtingo tipo (pagal patirtį naudojant mūsų produktus) klientais?
  • Kaip įveikti pirmines klientų gynybas „šalto“ skambučio metu?
  • Kaip įveikti baimę skambinti?
  • Kiti naudingi patarimai, didinantys „šaltų“ skambučių efektyvumą.
Produkto kodas: 36701 Kategorijos: , ,

Aprašymas

Pirmas pardavimo proceso etapas dažnai yra susitikimo pardavimas, tačiau būtent šiame etape dauguma pardavėjų ir užstringa. Vieni neįveikia baimės pakelti ragelio ir suvaldyti savo emocijas, kai klientas sako NE, kiti skambina daug, bet neefektyviai. Dažnai pardavėjai tiesiog nežino ką reikia sakyti, kad skambučio tikslas – susitarimas dėl susitikimo – būtų pasiektas. Šis seminaras atsakys į abu šiuos klausimus: ką sakyti skambinant klientui, kad susitikimas įvyktų bei kaip įveikti baimes, kurios kyla vien tik pagalvojus apie „šaltus“ skambučius.

Seminarą veda:

SINICKIENE

VIRGINIJA SINICKIENĖ – verslo praktikė, profesionalaus pardavimo, pardavimų valdymo, klientų aptarnavimo, veiklos valdymo srities ekspertė. Ji turi 12 metų praktinės pardavimo, 6 metų vadovavimo patirtį turizmo, draudimo, mokymų organizavimo ir vedimo versle. 5 metus Virginija dirbo pardavimų vadybininke ir direktorės pavaduotoja turizmo bendrovėje, 4 metus vadovavo pardavėjų komandai vienoje iš lyderiaujančių draudimo bendrovių, mokymus veda ir konsultuoja nuo 2007 m.
Virginija daug dirba ugdydama vadovus ir pardavėjus realiose darbinėse situacijose, todėl jos mokymai labai lengvai praktiškai pritaikomi bei efektyvūs.

 

SEMINARO VIDEO

Norint peržiūrėti, įsidėkite produktą į krepšelį
ir užbaikite pirkimą

 

Jei jau pirkote šį seminarą, prisijunkite ir pamatysite VIDEO šiame puslapyje