Daugelis verslininkų ateityje svajoja kam nors brangiai parduoti savo verslą. Vis dėl to, kai pamėgina tai padaryti, susiduria su nemalonia realybe, kai pirkėjo matoma verslo vertė iš esmės skiriasi (būna mažesnė) negu savininko įsivaizduojama verslo vertė. Kokie yra esminiai kriterijai, didinantys įmonės vertę?
Seminaro turinys:
- Kodėl svarbu kurti parduodamą (salable) verslą?
- Verslo pirkėjų tipai;
- Pagrindiniai verslo vertės faktoriai.
Apie lektorių:
NERIUS JASINAVIČIUS – konsultacinės kompanijos “TOC sprendimai” steigėjas ir vadovas. Per ilgesnį nei 15 metų darbo stažą įgavo įvairiapusę patirtį įvairiuose verslo sektoriuose: finansiniame, gamybiniame bei paslaugų. Lektoriaus mokymuose ir seminaruose dalyvavo daugelis žinomų Lietuvos ir užsienio įmonių. Nerius yra sertifikuotas Apribojimų teorijos praktikuotojas. Jis specializuojasi Apribojimų teorijos taikyme įmonės valdyme, tokiose srityse kaip gamybos, projektinės aplinkos, pardavimų valdymas, įmonių strategijos bei taktikos kūrime. Nerius Jasinavičius baigė Vilniaus Universiteto Ekonomikos fakulteto buhalterinės apskaitos ir audito studijas (bakalauro ir magistro studijos). Vėliau tobulinosi Edinburgo universiteto verslo mokykloje, kur įgijo Verslo administravimo magistro (MBA) laipsnį.
SEMINARO VIDEO
2.99€