fbpx
Akcija!

Įmonių vadovių ir verslininkių konferencijos VERSLIOS pranešimai

Pranešimai skirti moterims, kuriančioms ir valdančioms verslus VERSLIOS: KĄ DARYTI, KAD VERSLAS SEKTŲSI?

Trukmė daugiau nei 8 val.

Iki pasiūlymo pabaigos liko:

Gaukite iškart

99.00

♥ Galios neribotą laiką
♥ Pinigų grąžinimo garantija

Produkto kodas: 44819 Kategorija:

Skirta įmonių vadovėms ir verslų kūrėjoms

Be jokių tuščių žodžių ir beletristikos, pranešimai pripildyti tik praktiškos, pritaikomos ir tikros informacijos apie tai, kaip kurti ir valdyti verslą, kad jis sektųsi.

 

AGNĖ KUZMICKAITĖ. Kaip kūrybines idėjas paversti sėkmingu verslu?

AGNĖ KUZMICKAITĖ – viena žinomiausių Lietuvos mados kūrėjų, išsiskirianti unikaliais meniniais ir funkciniais dizaino sprendimais. Vienas pagrindinių jos kūrybos akcentų – drugelis, kurį atpažįsta jau daugelis žmonių. Agnė nuolat rengia asmeninius mados šou, dalyvauja tarptautiniuose mados renginiuose Londone, Paryžiuje, Berlyne, Kijeve, Rygoje ir kitur. Dirbo kostiumų dailininke daugiau nei dvidešimtyje skirtingų dramos ir operos pastatymų tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Kiekvieną sezoną pristato naują kolekciją „kasdienio gyvenimo princesei“ – moteriai, kuri visuomenėje atlieka daugybę skirtingų vaidmenų ir ieško, kaip geriausiai suderinti pareigas su asmeniniais norais.

 

 

 

 

KRISTINA MEIDĖ. Kaip suvaldyti krizes įmonėje ir įgalinti darbuotojus siekti aukščiausių tikslų net iškilus dideliems sunkumams?

KRISTINA MEIDĖ – nevyriausybinės organizacijos „Raudonasis kryžius“ vadovė, buvusi „Maxima LT“ generalinė direktorė (2017-2020 m.), vadovavusi 15 tūkst. darbuotojų. Viena žinomiausių moterų Lietuvoje yra sukaupusi vertingą ilgametę patirtį – prieš tapdama generaline direktore, nuo 2013 m. vadovavo „Eurovaistinės“ tinklui Lietuvoje, o nuo 2015 m. atstovavo „Euroapotheca“ vaistinių tinklui Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Kristinai Meidei darbas organizacijoje „Raudonasis kryžius“ prasidėjo kartu su pandemijos iššūkiais. O šiais metais pagalbos poreikis dar labiau išaugo – organizacija padeda nuo karo Ukrainoje nukentėjusiems žmonėms.

 

 

 

 

VILMANTĖ MARKEVIČIENĖ. Kaip išauginti savo brand’ą į pasaulinį? Asmeninė patirtis, klaidos ir sėkmės istorija iš moters, sukūrusios moterų itin mėgiamą ir vertinamą higienos produktų liniją “Gentle Day”.

VILMANTĖ MARKEVIČIENĖ – prekinio ženklo „Gentle Day“ ir „Genial Day“ įkūrėja. 2009 metais ji, kartu su savo vyru, pristatė moteriškų ekologiškų įklotų su FAR-IR anijonų juostele liniją. Šiuo metu šių gaminių galima įsigyti ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje, JAV, Kanadoje. Vilmantės Markevičienės atstovaujamas ir pristatomas produktas sukėlė revoliuciją Europos moterims skirtų higienos produktų rinkoje, sukuriant naują ekologiškų, efektyvių, aukštos kokybės įklotų nišą.

 

 

 

 

 

VILMA DRULIENĖ. Kaip pažadinti miegantį tigrą – startup’o greitis brandžioje organizacijoje.

VILMA DRULIENĖ – Latvijos įmonių grupės REPHARM GROUP Farmacijos verslų Valdybos pirmininkė bei Vadovė. Vadovauja didmeninės ir mažmeninės prekybos farmacijos lyderėms Latvijoje – “Recipe plus”, “Meness aptieka” bei gamybos įmonei “Rigas Farmaceitiska Fabrika”. Prieš tai – Viceprezidentės pareigos “Kesko Senukai” – ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse pirmaujančioje DIY (liet. “pasidaryk pats”) kompanijoje , užsiimančioje mažmenine bei didmenine prekyba tradiciniuose bei online kanaluose. Ankstesnėje karjeroje 17 metų Vilma užėmė vadovaujančias pareigas (Valdybos narės, Komercijos vadovės, Pirkimų vadovės) Baltijos šalyse lyderiaujančiame prekybos tinkle MAXIMA.

 

 

 

 

DIANA BLAŽAITIENĖ. Kaip kurti, valdyti ir auginti kelis skirtingus verslus? Darbų organizavimo ir komandos valdymo formulė iš verslininkės, valdančios 4 sėkmingus verslus.

DIANA BLAŽAITIENĖ – verslininkė, personalo atrankų „Soprana Personnel International“, verslo konsultacijų „NordBaltic Solutions“ įmonių ir „MiniBoss“ mokyklų Lietuvoje ir Latvijoje įkūrėja, dviejų BNI Memel verslo klubo direktorė. Lektorė noriai dalinasi patirtimi ir žiniomis su žmonėmis, kurie ieško motyvacijos ir žinių, kaip įgyvendinti savo projektus. Jos pagrindinė profesinė aistra – planavimas ir procesų organizavimas. Tai padeda veikliai moteriai suderinti kelias veiklas ir asmeninį gyvenimą.

 

 

 

 

 

RAIMONDA KIŽIENĖ. Kaip karas atnešė milžiniškus pokyčius versle ir kaip sprendėme iššūkius savo įmonėse?

RAIMONDA KIŽIENĖ – „SBA Home“ generalinė direktorė. Daugelį metų ėjo vadovaujamas pareigas stambiose Lietuvos ir užsienio įmonėse, tokiose kaip „Eurovaistinė“, „Euroapotheca“, „VP grupė“ ir kt. „SBA baldų kompanija“ valdo 6 baldų gamybos įmones Lietuvoje bei Baltarusijoje, todėl Raimondai Kižienei tenka nemaža atsakomybių dalis. Tačiau moterį įkvepia dideli ir ambicingi iššūkiai, kuriems reikia ne tik patirties, bet ir naujų idėjų.

 

 

 

 

 

ADRIJA ČEPAITĖ. Vadovė ir viešasis kalbėjimas. 5 mirtinos klaidos, kurios sugadina viešąją kalbą ir 7 patarimai, kaip savo kalbą paversti įtaigia ir įgalinančia žmones.

ADRIJA ČEPAITĖ – viena iš „Go Forward“ akademijos įkūrėjų, sceninės kalbos, iškalbos ir retorikos meistrė. Moteris stažavosi pas Holivudo žvaigždžių sceninės kalbos ir retorikos specialistę Patsy Rodenburg, Sankt Peterburgo teatro akademijos profesorių J. Vasiljevą, Balso centro Škotijoje įkūrėją Kristin Linklater ir kitus. Adrija Čepaitė moko įtaigiau bendrauti, sakyti paveikias viešas kalbas, rengti pranešimus, bendrauti su žiniasklaidos atstovais ir šiomis žiniomis pasidalins su konferencijos dalyviais.

 

 

 

 

 

SKAISTĖ ČIURLYTĖ. Efektyvi, motyvuota, daug parduodanti komanda: 5 esminiai žingsniai, kaip tai pasiekti.

SKAISTĖ ČIURLYTĖ – grožio verslo strategė, MONRO by Gražvalda pardavimų vadovė turi savo “karmą” – jai teko prisijungti prie komandų sunkiausiu metu. Pokyčiai, perversmas, visiškai neprognozuojamos dienos atvedė Skaistę ten, kur ji yra šiandien. Jos optimizmo, racionalumo ir tikslių strateginių sprendimų dėka komandos augo, problemos imdavo motyvuoti, o rezultatai kasdien džiugino vis labiau. Šiandien Skaistė sutiko pasidalinti savo patirtimi: kaip ugdyti komandiškumą, išgryninti labiausiai motyvuojančius tikslus ir suburti, rodos, kartais sunkiai suburiamą: laimingą, rezultatyvią, įsitraukusią komandą.

 

 

 

 

DAIVA DŪDĖNAITĖ. Efektyvūs santykiai įmonėje. Kaip sėkmingai įdiegti 5 meilės kalbas kolektyve ir ženkliai padidinti darbuotojų įsitraukimą, ir motyvaciją.

DAIVA DŪDĖNAITĖ – asmenybės ugdymo trenerė, mentorė, verslininkė, lektorė, Vidinės Sėkmės Metodo autorė bei konferencijos Vidinė Sėkmė sumanytoja ir organizatorė. Taip pat įvairių mokomųjų-pokyčių programų ir kursų autorė. Įvairiapusė patirtis verslo pasaulyje: samdoma darbuotoja, vadovė, verslo savininkė. Lyderiavimas tinklinės rinkodaros srityje ir bendradarbiavimo pagrindais grįstas asmeninis verslas leido suprasti priežastis, dėl ko žmonės nerealizuoja savęs, neatskleidžia potencialo ir darbas tampa prievole. Įmonėje toks žmogus nėra efektyvus.

 

 

 

 

 

VAIVA ANUŽĖ. Pinigų psichologija: ką jie myli, ką apeina. Naujas požiūris į įmonės ir asmeninių pinigų valdymą.

VAIVA ANUŽĖ – finansinių ir buhalterinių paslaugų įmonės „Freilė“ steigėja ir vadovė. Nuo 1999 m. dirbdama finansų srityje V. Anužė padeda įmonėms ir vadovams tinkamai valdyti pinigų srautus bei kontroliuoti buhalterinius procesus. Anot Vaivos, vadovai, kurie neturi įgiję finansinio raštingumo ir nemoka tinkamai skaityti finansinių ataskaitų, anksčiau ar vėliau susiduria su rimtais nesklandumais, ar net bankrutuoja. Kartu su Algirdu Karaliumi yra parašiusi knygą „Finansai lengvai“ ir moko įmonių vadovus tinkamai valdyti finansus. Šiomis vertingomis žiniomis pasidalins ir su VERSLIOS konferencijos dalyviais.

 

 

 

 

LINA LIUBERTAITĖ. Nuo paprasto internetinio tinklaraščio iki nišinės verslo imperijos. Kaip pasitelkus Youtube išpopuliarinti savo verslą?

LINA LIUBERTAITĖ – apželdinimo kursų „Geltonas karutis“ įkūrėja, tinklaraštininkė, Youtube kanalo kūrėja, knygos vaikams autorė, TV laidos apie sodą vedėja ir rinkodaros specialistė. Ši profesija padėjo sėkmingai sujungti naujas idėjas ir jas paversti pelninga įvairiaspalve veikla. Apželdinimo kursų verslą pradėjusi Lina veiklą išaugino iki aplinkos dizaino konferencijos „Garden Style“, o neseniai parašė ir pirmąją savo knygą vaikams “Kakė Makė. Sodo detektyvas”. L. Liubertaitė konferencijoje papasakos, kaip tapti pripažintu ekspertu savo nišoje, ir pasidalins praktiniais patarimais, kaip kurti Youtube kanalą ne dėl smagumo, o dėl verslo tikslų.

 

 

 

 

MARIUS JOVAIŠA. Kaip sėkmingai įvesti naują produktą į rinką? Asmeninė patirtis sukuriant vieną sėkmingiausių naujo produkto įvedimo į rinką kampanijų – “Neregėtos Lietuvos” strategija ir rekomendacijos.

MARIUS JOVAIŠA – verslininkas, fotografas, leidyklos „Unseen Pictures“ steigėjas, investuotojas, fotografijų albumo „Neregėta Lietuva“ autorius, rašytojas, dokumentinių filmų kūrėjas. Sukūrė ir užaugino 15 reklamos agentūrų tinklą Baltijos šalyse, ir įgyvendino daugybę kitų projektų. „Neregėta Lietuva“ Mariui suteikė bene didžiausią populiarumą. „Neregėtos Lietuvos“ parodos buvo eksponuojamos daugiau nei 40 valstybių.

 

 

 

 

 

 

ALGIRDAS KARALIUS. Optimalizmas – naujas mokslas apie didelių tikslų siekimą.

ALGIRDAS KARALIUS – sėkmės mokytojas ir asmeninio efektyvumo bei lyderystės autoritetas Lietuvoje. 30 metų praleido ugdydamas verslo lyderius ir įkvėpdamas juos siekti pergalingų tikslų.

 

 

 

 

 

 

 

NERIUS JASINAVIČIUS. Kaip padaryti, kad verslas sektųsi? Naujas požiūris į tai, kaip nustoti dirbti versle, bet pradėti jį išmintingai ir neperdegant valdyti.

NERIUS JASINAVIČIUS – buvęs “Achemos grupė” generalinis direktorius ir valdybos narys, „Lietpak“ vykdomasis direktorius ir valdybos narys, sertifikuotas TOC ir LEAN ekspertas, efektyvumo konsultantas, lektorius, konsultacinės kompanijos „TOC sprendimai“ steigėjas ir partneris, knygos „Nuo Amato prie Verslo. Pradžia“ autorius. Daugiau nei 20 metų patirtį sukaupė dirbdamas skirtinguose verslo sektoriuose: finansiniame, gamybiniame, paslaugų ir kt. Dabar savo patirtimi dalinasi įvairiuose seminaruose ir mokymuose. Yra parengęs unikalų kursą vadovams „Nuo amato prie verslo“.

 

 

 

 

 

100% pinigų grąžinimo garantija

Jei Jums nepatiks šie seminarai, mes Jums grąžinsime pinigus. Jūs nieko nerizikuojate įsigydami šį iškirtinį pasiūlymą. Taikome 14-os dienų pinigų grąžinimo garantiją.

Tavo investicija

Speciali kaina 19,99 EUR

99.00Į krepšelį

Beje, kai kas svarbaus!

Šie pranešimai įeina į MOTERŲ MOKYMŲ KOLEKCIJĄ, kurioje yra per 150 valandų trukmės video mokymų ir pranešimų su garsiomis įžymybėmis ir žinomomis Lietuvos moterimis. Ir tai kainuoja vos 99 eurus už visą kolekciją.

Sužinoti daugiau čia >>

99.00

AKCIJA!