Aprašymas
Apie pranešėjus ir temas:
[threecol_one]„Renginių organizavimas/rėmėjų pritraukimas/renginių organizavimo užkulsiai/praktiniai patarimai“
Viskas apie renginių organizavimą. Glaustai ir aiškiai.
Egidijus Baranauskas.
„Komedijos teatro” vadovas.
[/threecol_one]
[threecol_one]„Skaitmeninės rinkodaros technologijų naujovės(Digital Marketing technology trends)”
Inovatyviausia sritis – marketingas? Pranešimas apie tai, kaip inovacijos technologijose keičia mūsų rinkodaros veiksmus, keičia vartotojų elgsenas bei ką mes galime padaryti, kad iškovotume vartotojų dėmesį.
Gžegož Zablockij
PayPerClick agentūros projektų vadovas.
[/threecol_one]
[threecol_one_last]„Socialiniai tinklai: naujas požiūris, naujos galimybės“.
Socialinius tinklus šiandien naudoja bene kiekvienas verslas. Kažkam sekasi geriau, kažkam – ne taip gerai. Ką reikėtų daryti, kad socialiniuose tinkluose pasiektume maksimalių rezultatų, o efektyvumas nekeltų abejonių?
Arijus Žakas
Socialus marketingas direktorius.
[/threecol_one_last]
[twocol_one]„Lauko reklamos panaudojimas komunikuojant renginius – maketai, auditorija, inovacijos“.
Apžvelgsime komunikaciją lauke – sudėtingiausioje medijoje, kurioje plakatas yra užbaigtas tik tuomet, kai nėra ko išmesti. Pradėsime nuo dažniausiai naudojamų sprendimų (miestų dengimas, atskiri rajonai, kelionių įpročiai ir kiti „triukai“), apžvelgsime rekomenduojamą dažni ir pasiekiamumą, maketų kūrybos aspektus bei nestandartinius ir inovacinius sprendimus.
Vadimas Komarskis
JCDecaux rinkodaros vadovas Baltijos šalims.
Patirtis rinkodaroje – 15 metų, patirtis medijoje – 8 metai. 4 apdovanojimai už geriausias nestandartines reklamos kampanijas JCDecaux tinkle.
[/twocol_one]
[twocol_one_last]
„Neuromarketingas internete – įtakos principai, skatinantys vartotoją veikti”
„Ką tik paspaudžiau nuorodą ir ką tik nusipirkau naują prekę internete. Esu įsitikinęs, kad iš visų pateiktų alternatyvų pasirinkau geriausią ir mano sprendimas pirkti buvo racionalus. Ir taip kiekvieną kartą – nusipirkus prekę, kurios man niekada ir nereikėjo“
Linas Šiautkulis Skaitmeninės rinkodaros ekspertas, Adnet Media direktorius, Lietuvos marketingo asociacijos valdybos narys.
Trylikos metų darbo patirtis rinkodaros srityje. Linas konsultuoja daugelį Lietuvos įmonių, kaip išnaudoti internetą efektyvesnei marketingo komunikacijai, vadovauja vienam didžiausių interneto media kanalų Baltijos šalyse bei aktyviai dalyvauja edukacinėje marketingo veikloje, skaito pranešimus universitetuose ir konferencijose internetinio marketingo, vartotojų elgsenos ir komunikacijos temomis.[/twocol_one_last]
SEMINARŲ VIDEO
Norint peržiūrėti, įsidėkite produktą į krepšelį ir užbaikite pirkimą
Jei jau pirkote šį seminarą, prisijunkite ir pamatysite VIDEO šiame puslapyje