Owen Fitzpatrick seminarų išpardavimas

Akcija!

595.00 199.00

Seminaro trukmė:  18 val. tobulėjimo

Seminaras Anglų ir Lietuvių kalbomis, išsirinkite kuria kalba norėsite žiūrėti patys.

Įsigyti seminarai galios visą gyvenimą („Lifetime“)

SPECIALI KAINA 199 Eur 

Spausk mygtuką į krepšelį, užsisakyk ir iškart žiūrėk.

Aprašymas

DIDYSIS OWEN FITZPATRICK SEMINARŲ IŠPARDAVIMAS

To dar nebuvo! Webseminarai.lt skelbia Owen Fitzpatrick seminarų išpardavimą.
Patys stipriausi ir rezultatyviausi LYDERYSTĖS, PARDAVIMŲ ir VADOVAVIMO mokymai video formatu!!!

18 val. Tobulėjimo

Ar žinai, kad sėkmingi žmonės niekada nepraleidžia progos, nelaukia, kad likimas nuolat jiems atneš dovanų prie jų durų. Jie veikia ryžtingai ir todėl pasiekia nerealių rezultatų!

 

1 SEMINARAS – OWEN FITZPATRICK
AUKŠČIAUSIAS PARDAVIMŲ MEISTRIŠKUMAS®
KAIP TAPTI GERIAUSIU PARDAVĖJU SAVO SRITYJE?

 

Mes gyvename labai agresyviai tobulėjančiame pasaulyje. Žmonės kasdien bombarduojami tūkstančiais įvairių reklaminių žinučių. Vien jau per dieną kiek iš MAXIMA ir TELE2 „privalome“ sužinoti apie atpigusį tualetinį popierių ar pridėtą gigabaitą dovanų… Intensyvumas nesuvokiamas.

Bet ką tai iš tiesų reiškia Jums, kaip pardavėjams ir jūsų klientams?

Tai reiškia, kad klientai įgavo atsparumą didžiajai daugumai reklamų. Jie tiesiog ima nebekreipti į jas dėmesio. Jie nebekreipia dėmesio ir į dar vieną saldžiabalsio pardavėjo skambutį ar el. laišką. Jiems tiesiog daug kas tapo visiškai neįdomu. Kad tik išvengtų laiko gaišimo visai tai medžiagai.

Bet kartu tai sukūrė galimybę. Galimybę labai mažai daliai, aukščiausio meistriškumo pardavėjų.

Pirmauti tokiame pasaulyje reiškia, kad Jūs ne tik privalote žinoti, kaip parduoti skirtingiems pirkėjų tipams, bet turite meistriškai juos sudominti savo produktais, paslaugomis, jų istorijomis, ir išlaikyti tą dėmesį iki to momento, kai klientas norės pateikti užsakymą. O visų svarbiausia, klientas turi jus pamėgti ir būti tikras, kad jūs esate geriausias jo pasirinkimas ir verslo sprendimas.

Seminaras AUKŠČIAUSIAS PARDAVIMŲ MEISTRIŠKUMAS skirtas NE Jums, jeigu norite tiesiog plaukti pasroviui ir šiek tiek geriau pardavinėti. Jis skirtas TIK tiems, kurie nori tapti GERIAUSIAIS PARDAVĖJAIS SAVO SRITYJE. Seminaras sukurtas tiems, kurie nori paversti 2020 metus įspūdingų rezultatų, puikių lojalių klientų ir augančių pajamų metais.

Owen Fitzpatrick dirba su didžiausiomis verslo įmonėmis iš FORTUNE 500 ir daugeliu kitų, net 30 pasaulio šalių, ir šiame visiškai naujame seminare, jis pateiks pažangiausius metodus ir instrukcijas, kaip dirba TOP PERFORMERIAI geriausiose pasaulio kompanijose, kasdien uždirbantys milijonus savo įmonėms.

 

10 SVARBIAUSIŲ KLAUSIMŲ PARDAVĖJAMS

 

  1. 10 SVARBIAUSIŲ AUKŠČIAUSIO MEISTRIŠKUMO PARDAVĖJŲ SAVYBIŲ.

    Į ką labiausiai turi susikoncentruoti kiekvienas šiuolaikinis pardavėjas ir pardavėja?

  2. 5 DIDŽIAUSIOS IR BRANGIAUSIOS ŠIŲ DIENŲ PARDAVĖJŲ KLAIDOS.

    Kaip ir kodėl milijonai pardavėjų visame pasaulyje kiekvieną dieną praranda klientus ir didelius pinigus savo kompanijoms?

  3. FORTUNE 500 ĮMONIŲ DAŽNIAUSIAI NAUDOJAMAS PARDAVIMŲ PILTUVĖLIS.

    Geriausių pasaulio kompanijų naudojama pardavimų sistema, padedanti lengviau padvigubinti pardavimų rezultatus per trumpiausią laiką.

  4. 23 PSICHOLOGINIAI FAKTORIAI, KAIP SUDOMINTI KLIENTĄ IR PASKATINTI PIRKIMĄ.

    Kaip paskatinti klientą greičiau pasakyti TAIP jūsų produkto ar paslaugos pasiūlymui. Efektyviausios pirkimo psichologijos strategijos.

  5. TEISINGAS PRODUKTO/PASLAUGOS PRISTATYMO BŪDAS KLIENTUI.

    Kaip „sujaudinti“ kliento smegenis, pristatant jūsų produktą ar paslaugą susitikime?

  6. 32 ĮTAIGIAUSI ŽODŽIAI PRIVALOMI PARDAVĖJŲ ŽODYNE.

    Kokius žodžius privalote kasdien naudoti savo darbe, bendraujant su klientais.

  7. KAIP PRITRAUKTI IR IŠLAIKYTI KLIENTO DĖMESĮ?

    Produktų ir paslaugų istorijų kūrimas ir pasakojimas. Tik geriausi istorijų pasakotojai tampa geriausiais pardavėjais savo srityje.

  8. KAIP VEIKIA PARDAVIMŲ HIPNOZĖ IR KAIP JĄ ETIŠKAI NAUDOTI DARBE.

    5 svarbiausios pardavimų hipnozės technikos, pristatant produkto ir paslaugos privalumus ir jų reikšmę klientui.

  9. KAIP SUKURTI ILGALAIKIUS, GLAUDŽIUS SANTYKIUS SU KLIENTAIS?

    Pardavėjo ir kliento draugystė. Kaip ją sukurti ir išlaikyti, kad jūsų įmonė klestėtų, o klientai būtų laimingi.

  10. 4 ŽINGSNIŲ METODAS, KAIP SUKURTI PARDAVIMŲ INOVACIJAS SAVO ĮMONĖJE.

    Kaip sukurti naują požiūrį ir prekybos strategiją, kuri padėtų pritraukti dar daugiau skirtingų tipų ir poreikių klientų ir padidintų jūsų pardavimus.

 

2 SEMINARAS – Owen Fitzpatrick – “Menas daryti įtaką: Vadovavimas. Pardavimai. Marketingas”

Šiandien daug svarbiau kalbėti įtakos, o ne anglų ar kinų, kalba. Kiekvieno iš mūsų sąmonę paveikti visai nesunku, tai bus įrodyta ir seminare. Tereikia pastebėti sėkmingų ir nesėkmingų žmonių elgesio skirtumus ir pritaikyti juos praktikoje.

Sėkmė gyvenime priklauso nuo to, kaip sekasi gauti atsakymą „Taip“ ir paveikti kitus. Nesvarbu, kas esi gyvenime – tėvas, draugas, mylimasis, verslininkas, mokytojas ir panašiai. Seminaro metu būsite „apginkluoti“ įgūdžiais ir technikomis, paremtomis elementaria psichologoja ir kalbos priemonėmis, padėsiančiomis motyvuoti darbuotojus, įtikinti klientus, palengvinti bendravimą su žmonėmis.

 

Programos moduliai

  • POŽIŪRIS Į ĮTAKĄ

Koks požiūris į įtakos procesą yra geriausias ir “sveikiausias”?

Koks požiūris yra gyvybiškai svarbus norint palenkti žmones savo pusėn ir pasiekti, kad jie ištartų jums “taip”?

• Ką dabar galvojate apie šią tarpusavio sąveiką – sandorį?
• Kaip dabar jaučiatės dėl šios sąveikos – sandorį?
• Kaip elgsitės, jei tas žmogus sureaguos ne taip gerai kaip tikėjotės?
• Kaip jausitės dėl sąveikos – sandorio, jei tas žmogus nesutiks su jumis,
neatsakys gerai?
• Koks dabar geriausias būdas galvoti apie tarpusavio sąveiką – sandorį?
• Kaip dabar geriausia jaustis dėl sąveikos – sandorio?
• Koks geriausias būdas galvoti apie klientą, kuris prastai sureaguoja į
jus?
• Kaip geriausia jaustis dėl sąveikos – sandorio, kuri susiklostė kitaip nei
buvo planuota?

 

  • ĮTAKOS PSICHOLOGIJA

Kaip žmonės keičia savo nuomonę?

Ką turite daryti, kad psichologiškai būtumėte kiek įmanoma įtikinamesni?

Žinutės šaltinis yra tas, kuris perduoda žinią. Šiuo atveju tai būsite jūs, taigi, turite daryti viską, kad kuo geriau ją perduotumėte ir pastatytumėte save į  geriausią poziciją žvelgiant iš to, kurį norite paveikti, pusės.

Pati žinia turi du pagrindinius iššūkius. Ką jūs norite, kad jie žinotų ir kaip norite, kad jie jaustųsi. Žinia ir jausmas yra vienodai svarbūs, nes nuo emocijos priklausys ar jie priims, perpras žinią, o tai ir nulems kaip jie elgsis ir ar imsis tinkamų veiksmų.

Auditorija yra tai, su kuo jūs kalbate. Labai svarbu žinoti kaip jie mąsto ir ką jie jaučia, žinoti jų poreikius ir lūkesčius, žinoti ko jie tikisi, kad galėtumėte geriausiai juos pasiekti.

 

  • ĮTAKOS KALBA

Kokie yra patys svarbiausi žodžiai, kuriuos turite žinoti ir vartoti, kad paveiktumėte žmones?

Kaip perteikti savo mintį taip, kad ji pasiektų tikslą, sužavėtų auditoriją?

Kalbos įgūdžiai:
• Gebėjimas būti meniškai paviršutinišku
•  “Truizmai” arba savaime suprantama tiesa
• Prielaidos/spėjimai
• 12 pačių įtaigiausių žodžių

 

  • ĮTAKOS VERSLAS

 Kaip sukurti savo prekinį ženklą ir įsitikinti, kad jūsų įmonė yra kiek įmanoma patrauklesnė?

Ką daryti, kad žmonės norėtų su jumis dirbti, norėtų turėti verslo reikalų?

Įtakos verslas – tai supratimas kaip daryti įtaką žemiau išvardintiems žmonėms:
• Paveikti klientą ar vartotoją
• Paveikti savo komandą
• Paveikti lygiaverčius partnerius
• Paveikti aukščiau esančius
• Paveikti auditoriją
• Paveikti kitus verslo parnerius

 

  • ĮTAKOS EKONOMIKA

Ką elgesio ekonomika diktuoja apie tai, kaip mes priimame sprendimus?

Ką turite žinoti, kad pasiektumėte, jog žmonės priimtų tokius sprendimus, kokius jūs norite, kad jie priimtų?

Norint suprasti elgesio ekonomiką, vienas iš svarbiausių dalykų, kuriuos reikia perprasti – tai, kaip veikia mūsų mintys pasaulio supratimo proceso metu.
Mūsų smegenys sudarytos iš dviejų mąstymo sistemų:
• Pirma sistema – automatinė, intuityvi, greita, skaičiuojanti. Tai sistema, kuri reikalauja mažiausiai pastangų ir kuria mes naudojamės dažniausiai.
• Antroji sistema – viską apgalvojanti, lėta ir reikalaujanti daug pastangų. Tai sistema, kuri naudoja daug energijos ir pastangų, nes mes stengiamės išanalizuoti situacijas labai atsargiai ir kritiškai.

Seminaro dalomoji medžiaga

Kiekvienas seminaro pirkėjas gauna 55 puslapių Lietuviškus ir 55 puslapių Angliškus seminaro konspektus.

 

Seminaro atsiliepimai

 

3 SEMINARAS – Owen Fitzpatrick – “100% FORMULĖ, KAIP PADVIGUBINTI PARDAVIMUS”

Šiandien gebėjimo parduoti nepakanka.
Net pardavimo tikslų pasiekimas yra nepakankamas.

Globalus pasaulis, kuriame gyvename yra dar aršesnis negu anksčiau. Jeigu jūs dirbate pardavimuose, jūs negalite plaukti pasroviui.. jūs turite tapti geriausiu pardavėju savo srityje.

 

Apie seminarą

Seminarą pristato vienas garsiausių pasaulyje pardavimų ir lyderystės ekspertų – Owen Fitzpatrick. Super intensyvus seminaras skirtas tiems, kurie trokšta pakilti virš konkurencinės kovos ir išlaisvinti savo tikrąjį potencialą. Jo metu gausite NET 25 strategijas ir taktikas, kaip paveikti bet kurį žmogų, kad šis įsigytų jūsų produktą ar paslaugą.

Seminaro metu sužinosite kertines taisykles, kuriomis vadovaujasi pardavimų legendos, lyderiai, puikius rezultatus demonstruojančios asmenybės ir komandos.
Jūsų laukia kelionė per šimtą penkiasdešimt sėkmės mokslo metų, kurios metu Owenas atskleis esminius principus, kuriuos dėstė iškilūs pasauliniai autoriai ir ekspertai.

Paprastai tariant, tai neįtikėtinai turiningi mokymai, per kuriuos gausite visą svarbiausią informaciją, reikalingą kelyje į sėkmę pardavimuose.

 

ŠIAME SEMINARE JŪS SUŽINOSITE, KAIP:

  • Sukurti jūsų patikimumą
  • Akimirksniu sukelti klientų susidomėjimą
  • Įspūdingai padidinti pardavimus (greičiau, dažniau ir daugiau).
  • Pozicionuoti save, kaip pagrindinį klientų problemos sprendėją
  • Sukurti ilgalaikius santykius su klientais
  • Perprasti 4 svarbiausias strategijas, padedančias vos per kelis mėnesius padvigubinti pardavimus
  • Dar labiau pamėgti savo darbą
  • Sukurti tokį viliojantį komercinį pasiūlymą, kad klientai pas jus veržte veržtųsi
  • Sužinosite pačias vertingiausias įžvalgas iš sėkmės tyrimų
  • Tobulinti 5 savybes, kuriomis pasižymi turtingiausi planetos žmonės
  • Išlaisvinti NESUSTABDOMĄ veržlumą, vedantį į nesibaigiančią sėkmę
  • Įvaldyti GREITĄ sprendimų priėmimo meną
  • Perimti 10 vertingiausių savybių iš didingiausių pasaulio lyderių
  • Išmokti dirbti itin produktyviai ir efektyviai
  • Įtikinti kitus savo požiūrio teisingumu
  • Priversti savo prekinį ženklą spindėti, o klientus – jus pamilti
  • Strategiškai transformuoti jūsų rinkodarą, kad ženkliai padidintumėte savo klientų bazę

 

 

90 dienų pinigų grąžinimo garantija

Investuokite be rizikos.

Jei per 90 dienų nuspręsite, kad peržiūrėję seminarą nesužinojote ir neišmokote nieko naudingo Jums, tai mes grąžinsime pinigus.

Apie lektorių

Owenas Fitzpatrickas yra tarptautinis treneris ir praktinis prichologas. Tai knygos “The Charismatic Edge” autorius, ‘Conversations with Richard Bandler’ ir ‘The Ultimate Introduction to NLP’ bendraautorius. Pastaroji išversta į septynias kalbas. Owenas taip pat yra vienas iš didžiausios Airijoje NLP kompanijos – Airių NLP Instituto įkūrėjų. Jis taip pat yra kvalifikuotas psichologas, psichoterapeutas ir hipnoterapijos specialistas. Owenas vienoje airių televizijų geriausiu dienos metu vedė laidą ‘Not Enough Hours’ (“Nepakankamai valdanų”). Kurioje kiekvieną savaitę jis dirbdavo vis su kitu žmogumi tam, kad padėtų jam efektyviau susitvarkyti su laiku ir gyvenimu. Šios laidos buvo neįtikėtinai populiarios ir turėjo aukščiausius žiūrimumo reitingus.

Owenas dirbo su milijardieriais ir Olimpiniais čempionais, padėdamas jiems geriausiai padaryti viską, ką jie gali. Jis yra tikras autoritetas charizmos, įtaigos, įsitikinimų, motyvacijos, produktyvumo, laiko valdymo, asmeninių pokyčių, viešo kalbėjimo ir gyvenimo pilnatvės srityse. Owenas yra įgijęs Taikomosios psichologijos magistro laipsnį. Jis keliavo aplink pasaulį mokydamas žmones. Taip jis apkeliavo 22 šalis. Tarp jų ir Airiją, Angliją, Škotiją, Austriją, Lietuvą, Italiją, Ispaniją, Indiją, Pakistaną, Meksiką, Kolumbiją, Ekvadorą, Japoniją ir Jungtines Valstijas. Ten jis mokė įvairiausius žmones, kaip pagerinti gyvenimo kokybę. Owenas mokėsi Strateginių debatų Harvardo verslo mokykloje. Jam teko kalbėti didžiuliuose renginiuose, kuriuose jam teko dalintis scena su tokiais ypatingais verslo rykliais kaip Seras Ričardas Bransonas.

Owenas yra pagerbtas kaip jauniausias licenzijuotas NLP treneris. To jis pasiekė būdamas vos 23-jų. Kai jam buvo tik 17-ka, jis buvo vienas jauniausių hipnoterapijos specialistų Europoje. Owenas be perstojo dirbo su tais, kuriuos kankino depresija, baimės, fobijos, panikos priepuoliai, drovumas ar santykių problemos. Jis padėjo jiems išmokti valdyti savo smegenis ir į savo rankas perimti gyvenimus. Owenas individualiai dirbęs su tūkstančiais žmonių įvairiose pasaulio šalyse, o kiek iš viso dalyvavo jo mokymuose – sunku net suskaičiuoti.

 

SPECIALI KAINA 199 Eur 

595.00 199.00Į krepšelį