Mokymų programa NAUJAS DARBUOTOJAS

49.00

Kurso trukmė: 9 val. video mokymo medžiagos ir 9 testai

Naujojo darbuotojo paketas – tobulėjimo pagrindas Tau. Visa tai paremta vaizdo seminarų medžiaga. Šis paketas skirtas tam žmogui, kuris siekia būti geriausiu pardavimų vadybininku, aptarnavimo srities, veiklos valdymo ekspertu. Norint būti GERIAUSIU, reikia turėti stiprius pagrindus, kad vėliau galėtum savaip ir išskirtinai ŽONGLIRUOTI  šiose srityse.

Minimalus išlaikymo balas: Išlaikius testus su nemažiau kaip 80% balais, gaunate E-sertifikatą.

Galimų perlaikimų skaičius: 3

Aprašymas

KOKIA NAUDA TAU?

sparkSutaupysi begales laiko. Tau nereikės klaidžioti interneto džiunglėse, ieškant kokybiškos medžiagos. Siekiantis tobulėti žmogus visą reikiamą informaciją ras vienoje vietoje ir nekeldamas kojos iš namų gaus visą reikalingą vaizdo medžiagą vienu pelės paspaudimu.

 

sparkSutaupysi išlaidų. Kaip žinai, mokymasis, lektoriai ypač praktikai, o ne teoretikai, su kuriais Tau tikriausiai retai teko susidurti universitete, labai brangiai kainuoja. Šiame vaizdo pakete šie praktikai ir ekspertai beveik pusvelčiui dalijasi žiniomis ir patirtimi.

 

sparkŽongliruok kitaip/savaip.  Šis vaizdo seminarų paketas suteiks pagrindus ir leis būti išskirtiniu savo srities ekspertu ar net genijumi. Kaip žinai, sukurti originalų produktą neužtenka, reikia mokėti jį tinkamai parduoti, tinkamai komunikuojant ar aptarnaujant. TAD ŽONGLIRUOK KITAIP!

 

KAS SUDARO PAKETĄ IR KAS VEDA SEMINARUS?

Tai vaizdo seminarai, kuriuos veda kompetentingi lektoriai, verslo praktikai, profesionalaus pardavimo, pardavimų valdymo, klientų aptarnavimo, veiklos valdymo srities ekspertai.

1.   6 svarbiausi laiko planavimo klausimai – TOMAS KAULINSKAS

Ši mokymo programa skirta tiems, kurie laiko niekada neplanavo arba dar neturi tvirtų laiko ir veiklos planavimo pagrindų. Ji bus pateikta per 6 esminius klausimus, kuriuos reikės užduoti tam, kad atkreiptumėte dėmesį į šešis esminius punktus laiko ir veiklos planavime. Šioje video programoje visa medžiaga pateikiama taip, kad esminius laiko planavimo principus būtų galima perprasti kuo lengviau ir greičiau, atsisakant visos pradiniam etapui nereikalingos teorijos.

Seminaro žiūrovai mokysis sau ir kitiems uždavinėti 6 svarbiausius laiko planavimo klausimus. Jau seniai žinoma, kad ne atsakymas, o teisingai užduotas klausimas sukuria mums didžiausią vertę.

Rekomendacija, kaip žiūrėti šią programą: pirmą kartą peržiūrėkite vaizdo seminarą nuo pradžių iki galo. Antrą kartą žiūrėkite dalimis iki praktinės užduoties. Rezultatai, tikslai pasiekiami, kai gautos žinios pritaikomos praktikoje. Ne paslaptis, jog daugiausia pasiekia tie, kurie daugiausia daro, o ne tie, kurie daugiausia žino.

Seminaro turinys:

  • Įžanga. Kas yra efektyvus laiko ir veiklos planavimas? Nuo ko reikėtų pradėti?
  • Esminiai ribojantys įsitikinimai, kurie iškyla žmonėms, pradedantiems planuoti laiką.
  • 6 svarbiausi klausimai, kurie padės atkreipti dėmesį į tai, kas svarbiausia planuojant laiką ir veiklas.
  • 7 kasdienių veiklų planavimo taisyklės, kurios padės pasidaryti kokybišką planą sekančiai dienai.
  • 6 taisyklės, padedančios darbo dieną padaryti išties efektyvia.

 

2. Darbas komandoje – CARLOS BREBBIA

Žmogus iš prigimties yra visuomeniškas – tai reiškia, kad jis lengviau gali pasiekti savo tikslus dirbdamas grupėse, komandose. Kiekvienas žmogus nori pasiekti savo tikslus, nori kad jo komanda dirbtų sėkmingai. Komandinio darbo svarba yra pagrįsta tam tikrais pagrindiniais faktais: narių komunikacija, vadovavimu, įsipareigojimu bei atsakomybe, be to, labai svarbu, kad kiekvienas narys prisideda ir jaučia, kad kiti nariai taip pat prisideda.

Akivaizdu, kad sėkmingam darbui komanda turi turėti aiškius tikslus, ir siekiant jų darnos dirbti kartu. Motyvacija komandiniam darbui – visų narių dalyvavimas kuriant strategiją. Kiekvienas narys suvokia – jų indėlis yra būtinas ir reikalingas. Šis seminaras padės suprasti, jog svarbus yra kiekvienas organizacijos narys. Kiekvienas komandos narys turi stengtis būti geresnis „žaidėjas“ ir taip sustiprinti visą komandą.

Seminaro turinys

  • Kas yra komanda?
  • Kokios yra komandos nario savybės?
  • Kuo skiriasi eilinis kolega nuo Komandos žaidėjo?
  • Kokia nauda būti komandos nariu?
  • 7 žingsniai siekiant sėkmingai dirbti komandoje.
  • Kaip tapti efektyviu komandos nariu?

 

3.  Susitarimas dėl susitikimo – VIRGINIJA SINICKIENĖ 

Pirmas pardavimo proceso etapas dažnai yra susitikimo pardavimas, tačiau būtent šiame etape dauguma pardavėjų ir užstringa. Vieni neįveikia baimės pakelti ragelio ir suvaldyti savo emocijas, kai klientas sako NE, kiti skambina daug, bet neefektyviai. Dažnai pardavėjai tiesiog nežino ką reikia sakyti, kad skambučio tikslas – susitarimas dėl susitikimo – būtų pasiektas. Šis seminaras atsakys į abu šiuos klausimus: ką sakyti skambinant klientui, kad susitikimas įvyktų bei kaip įveikti baimes, kurios kyla vien tik pagalvojus apie „šaltus“ skambučius.

Seminaro turinys

  • „Šalto“ skambučio psichologija: kas vyksta su pardavėju ir su klientu „šalto“ skambučio metu?
  • Ką ir kaip turi sakyti pardavėjas, kad būtų pasiektas skambučio tikslas – susitarimas dėl susitikimo?
  • Ką ir kaip kalbėti su skirtingo tipo (pagal patirtį naudojant mūsų produktus) klientais?
  • Kaip įveikti pirmines klientų gynybas „šalto“ skambučio metu?
  • Kaip įveikti baimę skambinti?
  • Kiti naudingi patarimai, didinantys „šaltų“ skambučių efektyvumą.

 

4.  Verslo etiketas “3 in 1” kaip bendrauti: susitikimuose – el.laiškais – telefonu – GIEDRĖ URMULEVIČIŪTĖ

Tema, kuri dažnai yra “savaime suprantama” –  verslo etiketas. Kokie yra reikalingiausi jo pagrindai susitinkant, rašant elektroninius laiškus ar kalbantis telefonu? Kokius niuansus reikia žinoti/pasikartoti/naudoti kasdien? Šis seminaras skirtas norintiems tiesiog… lengviau bendrauti.

Statykime ne tvoras, o tieskime tiltus bendraudami!

Seminaro turinys:

Pažiūrėję sužinosite ar pasikartosite pagrindines taisykles, kurios padeda užmegzti ir palaikyti glaudesnį bendradarbiavimą su klientais:

  • Kas svarbiausia bendraujant gyvai?
  • Kokios deramo el.laiškų rašymo ir atsakymo į juos taisyklės?
  • Telefonas – ką / kada/ kaip (ne) kalbėti?

 

5. Šiuolaikinio verslo kliento 5-i keliami reikalavimai pardavėjui – Rimvydas Jurkuvėnas

Seminare atskleidžiami 5 reikalavimai geram pardavėjui iš verslo klientų. Tai koncentruota Rimvydo patirtis po daugiau nei 14 metų darbo ir konsultacijų su daugiau nei 1500 vadovų ir profesionalų.

Ar nori sužinoti kaip tapti geriausiu pardavimuose? Kokio pardavėjo nori klientai? Jei taip, tai šis seminaras būtent tau!

 

6.  Pardavimai taikant Rytų kovos menų filosofiją – JORDANAS POŠKAITIS

Daugelis žmonių mano, kad pardavėjais gimstama, tačiau tyrimai parodė, kad galima ir tapti gerais pardavėjais. Pardavimai, kaip sportas – reikalauja užsispyrimo, nuolatinio darbo, ambicingumo ir visų kitų įpročių, kurie reikalingi siekiant laimėjimo. Dėl šios priežasties pardavimuose taip pat reikia treniruotis ir turėti „trenerį“. Egzistuoja ir tam tikri pardavimų metodai, kuriuos išmokus, galima tapti labai geru pardavėju.

Seminaro turinys:

  • Pardavimų technikos.
  • Kaip nugalėti baimę ir jaudulį?
  • Kaip uždavinėti teisingus klausimus?
  • Kaip įvertinti klientų tipus?
  • Kuo skiriasi dideli pardavimai nuo greitų?

Geri pardavėjai nepardavinėja, o padeda nusipirkti!

 

 7. Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus: klientų aptarnavimas Lietuvoje – GIEDRĖ URMULEVIČIŪTĖ

Aktuali, bendražmogiška ir kasdien sutinkama tema: klientų aptarnavimas. Ko nori klientas? Kaip geriau su juo susitarti? Ir, svarbiausia, kaip sukurti ilgalaikius ryšius ir palengvinti abipusį bendravimą?

Seminaras skirtas tiems, kurie:

  • „šviežiai“ pradėjo dirbti klientų aptarnavimo srityje ir ieško atspirties taškų šioje srityje;
  • jau dirba šioje sferoje ir nori papildyti savo žinių bagažą bei dar labiau tobulėti!

Seminaro metu sužinosite, kuo ypatingas aptarnavimas mūsų šalyje, išgirsite naudingų patarimų bei nuotaikingų istorijų iš praktikos.

Statykime ne tvoras, o tieskime tiltus bendraudami su Klientais!

 

8. Dažniausios pardavėjų klaidos. Profesionalumas slypi detalėse! – VIRGINIJA SINICKIENĖ

Kaip išvengti klaidų, kurias daro dauguma pardavėjų?

Pardavimų veikla panaši į žirgų lenktynes. Lenktynėse pirmasis žirgas laimi tik „puse snukio“, o jo prizinis fondas kelis kartus viršija antrosios vietos laimėjimą.

Taip ir pardavimuose…Geri pardavėjai išsiskiria tik tam tikromis detalėmis, jie kažką daro kitaip, ko nedaro prastesnius rezultatus turintys pardavėjai. Užtenka pakeisti kelis niuansus, ištaisyti kelias pagrindines klaidas ir rezultatai gali išaugti net kelis kartus!

Seminaro metu konsultantė pasidalins efektyviais ir praktiškais patarimais, kurie padės geriau suprasti pardavimų veiklą, kliento poreikius bei norus, aptars pagrindines pardavėjų daromas klaidas ir pateiks rekomendacijas jų pašalinimui.

Seminaro turinys:

  • Kas yra pardavimas? Ar suprantu pardavimo veiklos esmę?
  • Kokias klaidas reikia pašalinti, kad padidėtų susitarimų susitikti skaičius?
  • Kokios pardavėjų klaidos susitikimo metu turi lemiamos įtakos sandorių sudarymui?
  • Praktiški patarimai klaidų ištaisymui bei prevencijai.

 

9. Derybos. Pagrindiniai derybų postulatai – INDRA BUKAUSKIENĖ

Derybos – kokios jos turi būti? Šis seminaras – tai įžanga į jas. Jei Jūs esate pardavėjas, pirkimo vadybininkas, derybininkas, žmogus, derinantis interesus tarp kelių žmonių, skyrių, kompanijų – Jums būtinai reikia tai žinoti ir išgirstus dalykus taikyti praktikoje, analizuoti kaip jie veikia.

Šis seminaras padės:

  • Suprasti kas tai yra derybos ir kada jas reikia pradėti;
  • Sužinosite pagrindinius dalykus, kuriuos privalu padaryti norint gauti didesnės naudos;
  • Sužinosite derybų strategijas ir ko reikia siekti derybų metu;
  • Susipažinsite su derybiniu terminu BATNA;
  • Išgirsite kaip elgiasi ir ko vengia patyrę derybininkai.

 

10. Sudėtingos situacijos darbe su klientais –  JURIS BELTE

Seminaro turinys:

  • streso valdymas;
  • konfliktai, jų sprendimo strategijos;
  • elgesio algoritmas sudėtingose situacijose;
  • kada ir kaip prisiimti atsakomybę, negadinant santykių su klientu ir nežeminant asmeninės savigarbos?
  • ar klientas visuomet teisus?
  • kaip atskirti piktnaudžiaujantį klientą ir elgesio algoritmas jų atžvilgiu.

 

SERTIFIKATAS 

Peržiūrėjus šį kursą, atliekate testą, kurio metu nustatoma, kaip supratote kurso medžiagą. Surinkus 80% ir daugiau, gausite e-ertifikatą iš WEBseminarai.lt – VšĮ „Baltijos Antreprenerystės Alijansas“ organizacijos.

MOKYMŲ PROGRAMA 

Nusipirkus šį produktą, mokymus peržiūrėti ir atlikti testus reikia internetinėje WEBseminarai.lt akademijoje. Reikalinga būti prisijungus prie svetainės su savo prisijungimo vardu ir slaptažodžiu, tada galėsite laikyti šį kursą. Kurso nuoroda ČIA

SPECIALI KAINODARA ĮMONĖMS 

Įmonės kurios nori įtraukti šį kursą visiems priimamiems naujiems darbuotojams, gauna specialią kainodarą. Kontaktuokite su mumis dėl specialių sąlygų.