MARTYNO ŠAIKAUS MARKETINGO mokymo programos

Akcija!

1,205.00 67.00

Visi patys stipriausi ir rezultatyviausi Martyno Šaikaus organizuoti MARKETINGO mokymai video formatu!!!

35 val. tobulėjimo

Puikus mokymo paketas kuriame rasite seminarus, mokymus, konferencijų įrašus

Įsigyti seminarai galios visą gyvenimą („Lifetime“)

Aprašymas

 

 

 

Martynas Šaikus yra žinomas, kaip vienas brangiausiai apmokamų internetinio marketingo, paslaugų marketingo ir naujų produktų įvedimo į rinką ekspertas Lietuvoje.

2003 metais, būdamas pirmakursis, įkūrė savo pirmąjį verslą (savitarnos skalbyklos studentų bendrabučiuose) ir nuo to laiko jis pradėjo toliau kurti naujus verslus ir organizuoti marketingo kampanijas tokiose srityse, kaip mokymai, seminarai ir konferencijos, knygų, CD ir DVD mokymo programų leidyba bei platinimas, vasariškų marškinėlių merginoms ir vaikinams dizainų kūrimas, gamyba ir platinimas, VIP užsienio kelionių aukščiausio lygio vadovams organizavimas, konsultacijų, įmonių veiklos auditų ir kitų profesinių paslaugų pardavimas.

Martynas taip pat yra didžiausios Centrinėje ir Rytų Europoje verslo konferencijos FORUM ONE bendraįkūrėjas, antrepreneris, marketingo ekspertas, sukaupęs bene didžiausią patirtį Lietuvoje paslaugų, konsultacijų, seminarų, konferencijų ir mokymų pardavimuose.

Moters Vizija konferencijos bendraįkūrėjas ir MONEY CLUB – jauno ir augančio verslo bendruomenės įkūrėjas.

Per daugiau nei dešimties metų profesinį darbą Martynas vienas arba kartu su projekto partneriais surengė per 500 įvairiausių mokymų, seminarų ir konferencijų, kuriuose apsilankė per 40 000 dalyvių.

 

 

 

MARTYNO ŠAIKAUS organizuotos MARKETINGO mokymo programos

Šimtai pardavėjų, įmonių vadovų ir kitų ekspertų jau pagerino savo rezultatus darbe, ko pasekoje, pagerėjo ir jų asmeninis gyvenimas.

Visi patys stipriausi ir rezultatyviausi Martyno Šaikaus organizuoti MARKETINGO mokymai video formatu!!!

35 val. Tobulėjimo 67 EUR  vietoje 1205 EUR!

Ar žinai, kad sėkmingi žmonės niekada nepraleidžia progos, nelaukia, kad likimas nuolat jiems atneš dovanų prie jų durų. Jie veikia ryžtingai ir todėl pasiekia nerealių rezultatų!

Dovana –
Vieno žymiausių pasaulio rinkodarininkų Seth Godin vaizdo įrašai iš Forum One konferencijos

Seminaro trukmė – daugiau nei 2 val.

Kaip būti išskirtinai nepakeičiamam: Žmonės. Kompanijos. Produktai.

„Jei Setho Godino nebūtų, mums tektų jį išrasti,“ – yra sakęs „Fast Company“ įkūrėjas Alanas Webberis. Ir jis nei kiek neperdeda: ryškiausias rinkodaros ir verslo mąstytojas Sethas Godinas ne tik metai iš metų generuoja įkvepiančias idėjas, bet ir neįtikėtinai efektyviai jas skleidžia visame pasaulyje. Štai kodėl tiek daug rinkodaros profesionalų ir verslo lyderių S. Godiną vadina didžiausią įtaką jų mąstymui padariusiu vizionieriumi pasaulyje, o „American Way Magazine“ jį titulavo „Geriausiu JAV rinkodarininku“.

Energingu stiliumi kalbančio Setho mintys surašytos ne tik septyniolikoje pasauliniais bestseleriais tapusių knygų, išverstų net į 35 kalbas, bet ir tūkstančius įrašų skaičiuojančiame asmeniniame tinklaraštyje, kurį kritikai vadina pačiu skaitomiausiu vieno žmogaus tinklaraščiu pasaulyje. Lietuvos skaitytojams Sethas pažįstamas iš lietuviškai išverstų jo knygų „Purpurinė karvė“ ir „Visi pardavėjai yra melagiai“.

Smalsus, provokuojantis ir niekada nestovintis vietoje: tai žmogus, kuriam svarbu ne tik generuoti idėjas, bet ir efektyviai jas skleisti. „Nuolat sau užduodu klausimą: ką galėčiau įkvėpti šiandien, kad tas, kurį įkvėpsiu, po ketverių metų būtų man dėkingas?“, – sako apie save S. Godinas.

Portalas „Successful Meetings“ išrinko Sethą vienu įtakingiausių 21-ojo amžiaus pranešėjų: jam yra tekę kalbėti milijonams žmonių tarptautinėse konferencijose ir šimtuose įvairiausių kompanijų – nuo „Disney“, „Cadillac“, iki „eBay“, „Google“ ar „Microsoft“.

Seminaras Nr. 1.
Martyno Šaikaus mokymų programa – Marketingo Guru

Seminaro trukmė – daugiau nei 12 val.

Šioje kultinėje MARKETINGO GURU video mokymų programoje Jūs sužinosite:

  • Kaip žmonės priima sprendimą pirkti?
  • Kokie yra pagrindiniai penki psichologijos principai marketinge?
  • Kas tai yra Unikalus Komercinis Pasiūlymas?
  • Kaip jūsų produktų ar paslaugų aprašymuose turi būti pateiktas Unikalus Komercinis Pasiūlymas, išskiriantis jus iš konkurentų ir parodantis jūsų pranašumą?
  • Kaip parengti tokius prekių ar paslaugų aprašymus, kurie atsakytų į 99% klientų pasąmonėje gimstančių klausimų ir skatintų įsigyti jūsų prekes ar paslaugas iš karto, nedelsiant?
  • Kaip teisingai organizuoti ir vykdyti išpardavimus ar specialius pasiūlymus, kurių tikslas – pritraukti didesnes negu įprasta įplaukas per ypač ribotą kelių dienų laikotarpį?
  • PRODUCT LAUNCH strategija, kuri skirta įvesti naujus (atnaujintus) produktus ir paslaugas į rinką, sukelti greitą tikslinės rinkos susidomėjimą ir paskatinti pardavimus (šią strategiją atskleisiu 1-ame MARKETINGO GURU modulyje).
  • Kaip išvengti didžiausios klaidos, kurią deja dar daro 95% verslų, reklamuodamiesi internete?
  • Kas yra tradicinio marketingo krizė ir kodėl ji ištiko daugybę Lietuvos verslo įmonių? Ir kodėl ši tradicinio marketingo krizė mums, internetinio marketingo praktikams, atnešė daugybę galimybių?
  • Kaip įveikti patį didžiausią verslo iššūkį – iškovoti ilgiau išliekantį potencialių klientų dėmesį jūsų pasiūlymams?
  • Kodėl tradicinė internetinio marketingo strategija yra neefektyvi ir neatneša taip išsvajotų rezultatų?
  • Kuo pranašesnė “Marketingo Guru” internetinio marketingo strategija ir kodėl ji turi tapti jūsų prioritetu, planuojant ir vykdant visas internetinio marketingo kampanijas?
  • Kokie elementai sudaro sėkmingo internetinio marketingo formulę?
  • Kodėl vieno elemento netinkamas parengimas gali turėti neigiamą grandininį efektą visai internetinio marketingo kampanijai?
  • Kaip teisingai parengti savo internetinio marketingo kampanijas?
  • Kodėl tradiciniai lankytojų kontaktų rinkimo būdai yra neefektyvūs ir turi būti skubiai pakeisti?
  • Kas yra “masalas” ir kokia jo sukūrimo ir nemokamo dalinimo lankytojams prasmė?
  • 20 išbandytų idėjų kaip sukurti efektyvų “masalą”, kuris labiausiai skatintų Jūsų interneto svetainės ir “Facebook” puslapio lankytojus palikti savo el. pašto adresus.
  • Kur ir kaip patalpinti “masalą”, kad jį galėtų atsisiųsti lankytojai, įvedę savo el. pašto adresus?
  • Kaip tinkamai integruoti ir pateikti “masalo” pasiūlymą jūsų interneto svetainėje ir “Facebook” puslapyje?
  • Kokia yra pati svarbiausia taisyklė, be kurios dar nė viena el. pašto rinkodaros kampanija nesusilaukė sėkmės?
  • Kokios yra dažniausiai pasikartojančios naujienlaiškių dizaino klaidos? Kokios el. laiškų antraštės pritraukia daugiausiai skaitytojų dėmesio?
  • Kada geriausiai siųsti savo el. laiškus – pasiūlymus?
  • Kaip pateikti sumažintą kainą?
  • Kodėl būtina pateikti papildomas dovanas ir vertę šalia pagrindinio pasiūlymo?
  • Kaip greitai išparduoti užsilikusias prekes?
  • Kaip padidinti klientų užsakymo krepšelį ir pirkimų dažnumą?
  • Kaip teisingai išsikelti ir aprašyti strateginius tikslus?
  • Kaip teisingai sukurti detalų metinį veiksmų planą ir numatyti įgyvendinimo priemones?
  • Kaip teisingai sukurti ir vykdyti kiekvieno mėnesio marketingo veiksmų kalendorių?

 

Seminaras Nr. 2.
M. Šaikus, M. Šebelskis “Kaip pelningai parduoti paslaugas internetu?”

Seminaro trukmė – 8 val.

52 patikrintos internetinio marketingo idėjos, taktikos ir strategijos, kaip pritraukti daugiau lankytojų į svetainę ir paskatinti juos pirkti greičiau, brangiau ir daugiau, nei bet kada anksčiau! VISKAS, KAS VEIKIA ŠIANDIEN!

Pagaliau turėsite galimybę dirbti TIK su pačiais pelningiausiais ir maloniausiais klientais… ir tuo pačiu dirbti mažiau, o uždirbti DVIGUBAI daugiau… bei turėti didesnį užtikrintumą, bei ramybę dėl savo, ir savo šeimos finansinės ateities!

Skirta esantiems PASLAUGŲ VERSLE: advokatams, lektoriams, mokesčių, NT specialistams, web dizaineriams, IT specialistams, dizaino specialistams, odontologams, gydytojams, treneriams, koučeriams, reklamos, bei viešųjų ryšių ekspertams… ir visiems, kas nori sukurti VISĄ PARĄ veikiančią paslaugų prekybos mašiną internete!

 

Seminaras Nr. 3.
M. Šaikus “Parduodančių laiškų formulė” 

Seminaro trukmė – 2 val.

Garantuota el. Pašto rinkodaros formulė, kaip greitai ir lengvai sukurti parduodančiusel. laiškus… Neturint Jokių Reklaminių Tekstų Rašymo Įgūdžių!

Vienas brangiausiai apmokamų marketingo profesionalų Lietuvoje atskleidžia patikrintą, bet mažai kam žinomą formulę, kaip greitai ir lengvai sukurti parduodančius reklaminius el. laiškus, žaibiškai traukiančius dėmesį ir galinčius padvigubinti ar net patrigubinti pardavimus. Tai, kas veikia šiandien

Jokio vandens. Tik tikra informacija, kurią turite žinoti, jeigu norite, kad Jūsų el. laiškai parduotų. Tai tikrai geriausia, ką galima rasti dabar, o ši formulė yra paprasta ir greita, kad Jūs pritaikytumėte ją, kaip įmanoma greičiau.

5 dalių WEB seminare sužinosite:

  • 22 ESMINES PRIEŽASTIS, kodėl žmonės perka. Ką privalote žinoti apie žmonių pirkimo psichologiją, kad TIKSLIAI ATSKLEISTUMĖTE savo produktų ir paslaugų naudą jiems suprantama kalba.
  • Detalią TECHNOLOGIJĄ, kaip kurti el. laiškų PAVADINIMUS, kad Jūsų laiškai būtų atidaromi ženkliai GERIAU nei iki šiol.
  • Aiškią INSTRUKCIJĄ, kaip kurti el. laiškų turinį, kad jis sulauktų dar daugiau paspaudimų.
  • SLAPTĄ EL. PAŠTO RINKODAROS FORMULĖ, kuri gali PADVIGUBINTI AR NET PATRIGUBINTI PARDAVIMUS.
  • „Magiškų“ ISTORIJŲ KŪRIMO METODIKĄ, kad Jūsų laiškai įtrauktų skaitytoją ir sukurtų dar stipresnį ryšį.

 

 

Seminaras Nr. 4.
M. Šaikus, M. Šebelskis “Masters of Marketing: Marketingo žinutė, kuri parduoda”

Seminaro trukmė – 3 val.

PATS SVARBIAUSIAS ELEMENTAS MARKETINGE – tai sugebėjimas parašyti žinutę, kuri prikaustytų idealaus kliento dėmesį ir paskatintų jį pirkti dabar. TEISINGA ŽINUTĖ YRA PATS GALINGIAUSIAS ĮRANKIS, KURĮ TURI SAVO MARKETINGE. Žinutės kokybė nusako tavo marketingo kokybę. Tavo žinutė – tai marketingo valiuta.
Vienos žinutės klientą pagauna, įtraukia ir motyvuoja pirkti, o kitos – lieka ignoruojamos ir nepastebimos.
Teisinga marketingo žinutė – tai TILTAS tarp kliento ir Tavo produkto. Viena iš marketingo legendų, Gary Halbert labai taikliai pasakė: “Bet kokia problema gali būti išspręsta su vienu geru pardaviminiu laišku”.

Būtent todėl…Gebėjimas sukurti dėmesį kaustančią žinutę, kuri paskatintų žmones pirkti dabar yra KERTINIS marketingo elementas, kurio turi mokytis visi, kas nori tapti geriausiais savo nišoje. Tai yra vienas svarbiausių įgūdžių, kokį tik gali sau padovanoti…

 

 

Konferencija Nr. 5.
CONVERT CONF su turbūt žymiausiu internetinio marketingo guru NEIL PATEL

Konferencijos seminarų trukmė – 8 val.

Tai Forum One® komandos organizuojama svarbiausia internetinio marketingo konferencija Baltijos šalyse, kurios priešakyje – pasaulinis internetinio marketingo guru NEIL PATEL. Pagrindinė konferencijos misija – suteikti Jums pačias pažangiausias strategijas ir sprendimus, KAIP PADIDINTI LANKYTOJŲ SRAUTUS, KONVERSIJAS IR PARDAVIMUS INTERNETE.

Neil Patel yra pasaulyje pripažintų marketingo įrankių Crazy Egg, Hello Bar ir KISSmetrics bendraįkūrėjas. Jis padeda padidinti pajamas tokioms korporacijoms, kaip Amazon, NBC, General Motors, HP, Viacom, Airbnb ir Google. Wall Street Journal jį vadina vienu įtakingiausių žmonių internete, Forbes sako, kad jis yra vienas iš 10 geriausių interneto marketingo praktikų pasaulyje, o žurnalas Entrepreneur jį pripažino sukūrusį vieną iš 100 genialiausių kompanijų pasaulyje. JAV prezidentas Barack Obama jį pripažino, kaip vieną iš TOP 100 jaunųjų verslininkų iki 30 metų amžiaus. Jungtinės Tautos titulavo Neil Patel, kaip vieną iš TOP 100 pasaulio verslininkų, jaunesnių nei 35 metai.

 

 

Tavo investicija

Marketingo mokymai ir seminarai už gerą kainą. Paskaičiuokite patys:

35 val. Tobulėjimo 67 EUR  vietoje 1205 EUR!

1,205.00 67.00Į krepšelį