Šioje kultinėje MARKETINGO GURU video mokymų programoje Jūs sužinosite:
- Kaip žmonės priima sprendimą pirkti?
- Kokie yra pagrindiniai penki psichologijos principai marketinge?
- Kas tai yra Unikalus Komercinis Pasiūlymas?
- Kaip jūsų produktų ar paslaugų aprašymuose turi būti pateiktas Unikalus Komercinis Pasiūlymas, išskiriantis jus iš konkurentų ir parodantis jūsų pranašumą?
- Kaip parengti tokius prekių ar paslaugų aprašymus, kurie atsakytų į 99% klientų pasąmonėje gimstančių klausimų ir skatintų įsigyti jūsų prekes ar paslaugas iš karto, nedelsiant?
- Kaip teisingai organizuoti ir vykdyti išpardavimus ar specialius pasiūlymus, kurių tikslas – pritraukti didesnes negu įprasta įplaukas per ypač ribotą kelių dienų laikotarpį?
- PRODUCT LAUNCH strategija, kuri skirta įvesti naujus (atnaujintus) produktus ir paslaugas į rinką, sukelti greitą tikslinės rinkos susidomėjimą ir paskatinti pardavimus (šią strategiją atskleisiu 1-ame MARKETINGO GURU modulyje).
- Kaip išvengti didžiausios klaidos, kurią deja dar daro 95% verslų, reklamuodamiesi internete?
- Kas yra tradicinio marketingo krizė ir kodėl ji ištiko daugybę Lietuvos verslo įmonių? Ir kodėl ši tradicinio marketingo krizė mums, internetinio marketingo praktikams, atnešė daugybę galimybių?
- Kaip įveikti patį didžiausią verslo iššūkį – iškovoti ilgiau išliekantį potencialių klientų dėmesį jūsų pasiūlymams?
- Kodėl tradicinė internetinio marketingo strategija yra neefektyvi ir neatneša taip išsvajotų rezultatų?
- Kuo pranašesnė “Marketingo Guru” internetinio marketingo strategija ir kodėl ji turi tapti jūsų prioritetu, planuojant ir vykdant visas internetinio marketingo kampanijas?
- Kokie elementai sudaro sėkmingo internetinio marketingo formulę?
- Kodėl vieno elemento netinkamas parengimas gali turėti neigiamą grandininį efektą visai internetinio marketingo kampanijai?
- Kaip teisingai parengti savo internetinio marketingo kampanijas?
- Kodėl tradiciniai lankytojų kontaktų rinkimo būdai yra neefektyvūs ir turi būti skubiai pakeisti?
- Kas yra “masalas” ir kokia jo sukūrimo ir nemokamo dalinimo lankytojams prasmė?
- 20 išbandytų idėjų kaip sukurti efektyvų “masalą”, kuris labiausiai skatintų Jūsų interneto svetainės ir “Facebook” puslapio lankytojus palikti savo el. pašto adresus.
- Kur ir kaip patalpinti “masalą”, kad jį galėtų atsisiųsti lankytojai, įvedę savo el. pašto adresus?
- Kaip tinkamai integruoti ir pateikti “masalo” pasiūlymą jūsų interneto svetainėje ir “Facebook” puslapyje?
- Kokia yra pati svarbiausia taisyklė, be kurios dar nė viena el. pašto rinkodaros kampanija nesusilaukė sėkmės?
- Kokios yra dažniausiai pasikartojančios naujienlaiškių dizaino klaidos? Kokios el. laiškų antraštės pritraukia daugiausiai skaitytojų dėmesio?
- Kada geriausiai siųsti savo el. laiškus – pasiūlymus?
- Kaip pateikti sumažintą kainą?
- Kodėl būtina pateikti papildomas dovanas ir vertę šalia pagrindinio pasiūlymo?
- Kaip greitai išparduoti užsilikusias prekes?
- Kaip padidinti klientų užsakymo krepšelį ir pirkimų dažnumą?
- Kaip teisingai išsikelti ir aprašyti strateginius tikslus?
- Kaip teisingai sukurti detalų metinį veiksmų planą ir numatyti įgyvendinimo priemones?
- Kaip teisingai sukurti ir vykdyti kiekvieno mėnesio marketingo veiksmų kalendorių?
Norint peržiūrėti, įsigykite WEBseminarai narystę
ĮSIGYTI ČIAJei turite narystę, prisijunkite žemiau ir pamatysite VIDEO
99.00€