Aprašymas
Pagal tai, kaip klientas jaučiasi bendraudamas su Jumis, galima nuspręsti, ar pavyks išvystyti ilgalaikius santykius.
Klientų patirčių valdymas – viena dažniausiai šiais laikais aptariamų temų, kai yra kalbama apie pardavimą ar santykių su klientais kūrimą. Naujausios tendencijos, pastebėjimai ir praktika!
Seminarą veda:
KŠIŠTOF ZMITROVIČ – OVC Consulting konsultantas. Mokymų srityje Kšištof dirba nuo 2009 metų. Jis specializuojasi klientų aptarnavimo ir pardavimų srityse. Jo ekspertinės sritys yra: tiesioginiai pardavimai ir santykių su klientais kūrimas, klientų aptarnavimas, efektyvus bendravimas ir įtakos darymas, lyderystė, viešas kalbėjimas ir trenerių ugdymas, patirtinis mokymasis, laiko planavimas, komandinis darbas ir komandos formavimas. Šiomis temomis jis veda seminarus ir konsultuoja.
Nuo 2011 m. iki 2013 m. Kšištof dirbo AB „Problematika“ Bendrųjų reikalų ir personalo skyriaus vadovu bei nuo 2013 m. iki 2014 m. vidiniu pardavimo treneriu tarptautinėje kompanijoje „International Personal Finance“ (IPF). Taip pat Kšištof turi 8 metus savanoriško darbo patirties emocinės paramos tarnyboje „Jaunimo linija“, 6 metų patirtį savanorių mokymų srityje ir 5 metų patirtį šios organizacijos Taryboje.
SEMINARO VIDEO
Norint peržiūrėti, įsidėkite produktą į krepšelį ir užbaikite pirkimą
Jei jau pirkote šį seminarą, prisijunkite ir pamatysite VIDEO šiame puslapyje