Konferencija E-komercija 2017

Akcija!

49.99 9.99

Trukmė: 15 val. 22 min

Konferencijoje išskiriamos dvi pagrindinės kryptys: INTERNETO RINKODARA ir ELEKTRONINĖ KOMERCIJA, o klausytojų patogumui pažymima, kas labiau tinka pradedantiesiems bei į ką reiktų atkreipti dėmesį pažengusiems, todėl aktualaus ir pritaikomo turinio sau atras kiekvienas.

Aprašymas

KUO YPATINGA ŠI KONFERENCIJA?

Dabar pirkėjai perka, ne produktą, o paveikslėlį ir jausmą jame…“ – taip taikliai viena iš pranešėjų apibūdino vyraujančias elektroninės komercijos tendencijas.

Ši konferencija perteikia ne tik ilgametę pranešėjų praktinę patirtį, bet kartu užčiuopia šiandienos aktualijų pulsą ir parodo, ką bei kaip turėsime daryti ateityje, norėdami koja kojon žengti su augančia elektronine rinka.

Konferencijoje išskiriamos dvi pagrindinės kryptys: INTERNETO RINKODARA ir ELEKTRONINĖ KOMERCIJA, o klausytojų patogumui pažymima, kas labiau tinka pradedantiesiems bei į ką reiktų atkreipti dėmesį pažengusiems, todėl aktualaus ir pritaikomo turinio sau atras kiekvienas.

 

24 PRANEŠIMAI

Tarp pranešėjų rasite jau gerai pažįstamų veidų bei tų, kurie dar tik pradeda viešai skleisti naujas idėjas.

ĮSIMINTINO BEI ĮDOMIEMS POKYČIAMS ĮKVEPIANČIO ŽIŪRĖJIMO

KONFERENCIJOS TURINYS

INTERNETO RINKODARA

REMIGIJUS KULIEŠIUS
RAIBEC | Be efficient online vadovas ir įkūrėjas

INTERNETINĖ RINKODARA: KAIP KONKURUOTI SU DIDESNIAIS RYKLIAIS
Visiškai neseniai Vlado Sapranavičiaus paskelbtame lankomiausių Lietuvos el. parduotuvių sąraše RAIBEC klientai „Skytech.lt“, „Kilobaitas.lt“ ir „Avitela.lt“ atsidūrė aukščiau negu daugelis kitų labai gerai žinomų el. parduotuvių, o aviabilietų portalas „Skrendu.lt“ toli lenkia visus kitus savo konkurentus. Pranešime – dar niekur neskelbta informacija apie tai, kaip šie prekiniai ženklai pritraukia tokius lankytojų srautus, ką jie daro kitaip ir kokia yra jų sėkmės formulė.

 

 

EDGARAS PETRUČIONIS
„Socialus marketingas“ reklamos skyriaus vadovas

IR VĖL VISKAS KEIČIASI…
Aktualiausios socialinių tinklų – Instagram, LinkedIn, Facebook ir kt. – naujovės, be kurių save gerbianti marketingo strategija neturėtų apsieiti šiais metais. Kaip integruoti, matuoti, ir suprasti realų poveikį ir verslo gaunamą naudą. Kaip neišleisti per daug ir tuo pačiu – nepraleisti tikrai vertų dėmesio galimybių? (Pažengusiems)

 

ROLANDAS SEREIKA
UAB „Deeper“ rinkodaros vadovas

MOBILIOSIOS RINKODAROS AUTOMATIZAVIMAS – EFEKTYVIAUSIAS RINKODAROS SPECIALISTO ĮRANKIS
Kas yra mobilios rinkodaros automatizavimas? Kokie efektyviausi taikymo metodai? Gerosios praktikos pavyzdžiai. Pasiūlymai Lietuvos rinkodaros specialistams.

 

ANDRIUS SEJONAS
UAB „Market Rats“ direktorius

GIMSTA NAUJAS SEO?
Kokios optimizavimo paieškos sistemoms tendencijos vyraus 2017 metais. O kas matosi dar toliau? Kaip tai palies pasaulį bei mūsų kiemą?

.

 

AURIMAS PAULIUS GIRČYS
Resolution Media Lietuva verslo plėtros vadovas

KAIP PILNAI AUTOMATIZUOTI JŪSŲ SOCIALINĖS MEDIJOS KOMUNIKACIJĄ
Šis seminaras skirtas visiems, kas nori sužinoti, kaip pilnai automatizuoti savo bendravimą socialiniuose tinkluose. Sužinosime, kaip visiškai nieko nedarant ir ilsintis prie jūros tuo pat metu aktyviai rašyti, komentuoti, „like’inti“ ir būti aktyviam socialinėje medijoje. Seminare bus pristatomas ne pranešimų „schedulinimas“, bet žingsniai, kaip įgalinti socialinius tinklus gyventi gyvenimą jūsų vardu, tačiau be jūsų nuolatinio įsitraukimo.

 

TAUTVYDAS STRAZDAS
UAB „Cafe Voltaic“ savininkas ir generalinis direktorius

UX SALDUMYNAI: MIKRO INTERAKCIJOS IR MIKRO TEKSTAI
Kaip pagerinti naudotojo patirtį ir paskatinti naudotojus imtis veiksmų. (Pradedantiesiems)

.

 

MARIUS IVANOVAS
Httpool Head of Performance Division CEE

LINKEDIN NAUDOJIMAS B2B PARDAVIMAMS
Pagal vartotojų skaičių LinkedIn užima 4 vietą ir yra didžiausias „profesinis“ socialinis tinklas pasaulyje. Būtent todėl galime teigti, jog jis yra pagrindinis kanalas B2B komunikacijai. Pranešimo metu Marius papasakos apie strategijas ir taktikas, kaip išnaudoti LinkedIn Jūsų prekės ženklo rinkodarai, „lead’ų“ generavimui ir pardavimų skatinimui.

 

MARTYNAS GEDMINAS
„Alfa analitika“ generalinis direktorius

MELAS, DIDELIS MELAS IR GOOGLE ANALYTICS
Vaizdingai be sudėtingų lentelių – bus paneigti įsisenėję duomenų traktavimo šablonai. Jūs pergalvosite visą tą laiką kuomet naudojotės ir rėmėtės interneto analitika. Pradžioje bus nelengva. Bet geriau vėliau suprasti ką iš tiesų skaičiuoja analitinė sistemos nei niekada.

 

ELVINAS KARALIS
Metasite vidinis skaitmeninio marketingo ir analitikos konsultantas

RINKODAROS AUTOMATIZAVIMAS E-KOMERCIJOJE
Rinkodaros automatizavimas (angl.: marketing automation) Lietuvoje sparčiai populiarėjanti verslo efektyvumo gerinimo priemonė. Dažniausiai, rinkodaros automatizavimas naudojamas naujienlaiškių rinkodarai, SMS rinkodarai, mobiliajai rinkodarai, klientų aptarnavimui ir t.t. Savo pranešime apžvelgsiu esminius rinkodaros automatizavimo principus bei pateiksiu keletą realių, praktikoje įgyvendintų pavyzdžių.

 

RYTIS LAURINAVIČIUS
Soundest bendraįkūrėjas ir vadovas

AR TEISINGAI LIETUVOJE DIRBAME SU EL. PAŠTO RINKODARA?
Jau antrus metus iš eilės Rytis kviečia pažvelgti į save iš šalies. Šioje konferencijoje „Soundest“ vadovas pristatys Lietuvos elektroninių parduotuvių vertinimą pagal elektroninio pašto rinkodaros pažangumą. Po konferencijos dalyviai turės galimybę nemokamai gauti individualias savo ataskaitas.

 

TADAS DEKSNYS
Unboxed vadovas ir įkūrėjas

IŠ LŪPŲ Į LŪPAS MARKETINGAS SOCIALINĖJE MEDIJOJE – PAGRINDINIS KONVERSIJŲ VARIKLIS?
Pranešime kalbėsime apie vieną pagrindinių priežasčių kodėl žmonės perka arba neperka jūsų el. komercijos svetainėje – kitų žmonių rekomendacijas, kuriomis 92% žmonių teigia, jog pasitiki labiau nei bet kokia kita reklamos forma. Kasdien žmonės praleidžia po 1 val. 40 min. socialiniuose tinkluose. Kaip dažnai jie dalinasi patirtimi apie jūsų produktus? Kaip paskatinti esamus savo klientus arba „mikro-influencerius“ kurti jūsų produktų istorijas ir skleisti jas iš lūpų į lūpas socialinėje medijoje? Kaip išnaudoti geriausią vartotojų sukurtą turinį konversijai ir pardavimams padidinti?

 

ETSY

AISTĖ KESMINAITĖ – JANKAUSKIENĖ
Etsykonsultacijos.lt įkūrėja

KAIP SUKURTI SĖKIMNGĄ ETSY PARDUOTUVĘ
Šiame seminare jūs išmoksite kaip susikurti sėkmingą ir patrauklią pirkėjams parduotuvę Etsy platformoje.
Pirmoje seminaro dalyje sužinosite kaip pasirinkti ką parduoti, kaip tai pateikti ir kas svarbu pirkėjams. Antroje seminaro dalyje mano kolegė Simona pristatys produkto fotografijos subtilybes ir papasakos apie parduotuvės grafinį apipavidalinimą.

 

SIMONA BENETYTĖ-MIKUTAVIČIENĖ
Etsykonsultacijos.lt fotografė

KAIP PROFESIONALIAI NUFOTOGRAFUOTI/ PATEIKTI SAVO PEKĘ
Šiame seminare Jūs suprasite, kodėl fotografija ir bendras parduotuvės vaizdas toks svarbus e-pardavimuose. Produktų fotografijos tendencijas. Išmoksite pateikti savo prekę, kad pirkėjas ne tik jos norėtų, bet ir pirktų. „Dabar pirkėjai perka, ne produktą, o paveikslėlį ir jausmą jame…“ (Pradedantiesiems)

 

ELEKTRONINĖ KOMERCIJA

SIMAS ŠARMAVIČIUS
„Gera dovana“ el. prekybos vadovas

KLAIDOS KAINA EL. PREKYBOS VERSLE
Kiek klaidų gali leisti padaryti būdamas el. prekybos versle? Kokios klaidos kainuoja brangiausiai? Kiek kainuoja svarbiausios klaidos? Patirtis iš GERA DOVANA ir kitų el. prekybos verslų patirties. Jokio „bullshit“ – tik faktai.
Aktualu tiek norintiems įžengti į el. prekybos verslą, tiek čia jau esantiems.

 

KĘSTUTIS RAMONAITIS
evertink.lt generalinis direktorius

VARTOTOJŲ VERTINIMŲ IR ATSILIEPIMŲ ĮTAKA EKOMERCIJOJE
Vartotojų vertinimo ir atsiliepimų sistemų apžvalga.
Vidinės ir išorinės vertinimo sistemos.
Vartotojų vertinimo ir atsiliepimų įtaka:
– įmonės veiklai vykdančiai prekybą internetu;
– internetinės prekybos ekosistemai;
– vartotojų apsisprendimui pirkti/ nepirkti.

 

ANDRIUS IŠKAUSKAS
AAA LAW advokatas, partneris

EL.KOMERCIJA: TARPTAUTINIAI TEISINIAI ASPEKTAI
Parduodate paslaugas į užsienį? Teikiate paslaugas už Lietuvos ribų? Įvertinkite tarptautinius teisinius šios veiklos aspektus. Nuo vartotojų apsaugos iki slapukų. (Pažengusiems)

 

VILIUS ALEKSEJŪNAS
Gocrazy direktorius

PELNO IR APYVARTOS PADIDINIMAS ĮVEDANT KINTAMAS KAINAS
Kaip į nedidelių renginių verslą buvo įvestos kintamos kainos:
– su kokiomis problemomis susidūrė;
– kokią formulę/ sistemą naudojo;
– kaip pavyko padidinti pelną ir apyvartą;
– kas pasikeičia, kai naudojamos tik kintamos kainos. (Pažengusiems)

 

VYTAUTAS VOROBJOVAS
UAB „Ekomercija“ konsultantas

AMAZON. PRAKTINIAI PATARIMAI PRADEDANTIEMS
Patarimai, palengvinsiantys pradžią norintiems prekiauti per Amazon. Kaip kas veikia, nuo ko pradėti, kaip „išsukinėti“ prekes, FBA, mokesčiai ir kita.
Lektorius pats valdo tris Amazon paskyras, bei atvedė į šią prekybos platformą dešimtis Lietuvos įmonių.

 

ROKAS GOLCAS
AdWords specialistas Golcas.lt

KAIP PADIDINTI ONLINE PARDAVIMUS NAUDOJANT PAŽINTINĖS PSICHOLOGIJOS DĖSNIUS?
Didžiausia mūsų paslaptis yra mūsų smegenys. Kaip jos veikia iki galo nežino nė vienas mokslininkas. Kasdieniniame gyvenime mums atrodo, kad visus sprendimus priimame sąmoningai, nors iš tikro, dauguma vyksta pasąmonėje. Mums atrodo, kad kai kurių dalykų nepastebime, bet smegenys tai užfiksuoja ir išsaugo kažkur labai giliai, kad vėliau galėtų panaudoti esant reikalui.
Psichologija yra naudojama ir versle. Ypač tai svarbu internete, tiksliau kuriant ir optimizuojant interneto svetaines. O kaip žinia, jei norite padidinti savo konversijas, reikia tobulinti svetainę.
Jei suprasite kaip žmonės elgiasi, kaip jie mato tam tikrus dalykus, jūs galėsite lengviau juos konvertuoti į klientus.

 

DALIA LAŠAITĖ
CGTrader generalinė direktorė

GLOBALIOS 3D MODELIŲ PREKYBOS PLATFORMOS KŪRIMAS: IŠMOKTOS PAMOKOS
CGTrader – didžiausia 3D modelių prekybos platforma pasaulyje, į kurią 500000-asis modelis buvo įkeltas 2016 metų gegužės mėnesį. Per penkerius metus CGTrader subūrė stiprią, globalią 3D dizainerių bendruomenę pasiūliusi geriausias sąlygas rinkoje. Konkurencinga rinka ir greitai besikeičiančios tendencijos kompiuterinės grafikos srityje skatina nuolatos dairytis naujų krypčių bei adaptuoti siūlomą produktą. Tačiau ne visuomet tos naujos tendencijos, kaip 3D spausdinimas, įgauna pagreitį ir pasiteisina.

 

TOMAS BARANAUSKAS
UAB „DPD Lietuva“ produktų vystymo vadovas

E-KOMERCIJOS ATEITIS IR PIRKĖJŲ LŪKESČIAI – AR LIETUVA JIEMS RUOŠIASI?
Tomas apžvelgs tendencijas, kurios formuos e-komercijos rinką artimiausius kelerius metus ir ką tai mums visiems reiškia praktiškai: ko pirkėjas reikalaus iš e-parduotuvės, kokius sprendimus galime panaudoti ir kokiems iššūkiams reikia pradėti ruoštis.

 

GRYTA BALSERYTĖ
„Gemius Baltic“ regiono vadovė Baltijos šalims

2016 M. LIETUVOS E-KOMERCIJOS TYRIMAS
2016 m. Lietuvos e-komercija iš pirkėjo lūpų. Kas perka internetu? Kokiu įrenginiu naudojasi? Neperka? Kodėl? Kas galėtų jį motyvuoti?
Šio tyrimo dėka turime atsakymus į šiuos ir dar daug kitų klausimų.

 

MAREK MOLICKI
„Gemius“ regional manager

„SHOPMONITOR“ – NEW DIMENSION OF E-COMMERCE WEB ANALYTICS
The first site-centric measurement of e-shops in the world that gives you reliable benchmarks and without revealing your data shows to producers link between online spending and sales.

 

KRISTINA POTOTSKA
TriggMine evangelist

HOW TO BUILD EMAIL MARKETING AUTOMATION FOR ECOMMERCE FROM SCRATCH (I PART)
Knowing your customers is great, but knowing what they do is even better. It is important to track your visitor’s behavior, along with basic demographics, and send them highly personalized emails that are so targeted and relevant, they sound like a one-on-one private conversation. The result? Revive your open rates, boost your click throughs, and turn more “window shoppers” into repeat buyers.
We all know the importance of capturing emails. However, across all industries, the average email click-through rate is just 3.26%.
In today’s competitive world, the only way to increase your open and click through rates is to use email automation in order to send super targeted, highly relevant and useful emails.
Don’t just take our word for it…
– Email marketing automation from the scratch
– 8 best email campaigns for E-commerce to covert “window shopper” into Best Customers
– Case-study: How to gain up to $500 mln during 12 months on email marketing automation. (Pradedantiesiems)

7 PRACTICAL WAYS HOW TO USE PREDICTIVE TECHNOLOGIES IN EMAIL MARKETING (II PART)
Email marketing once was the most effective tool around – until one day, it wasn’t. Sales had been strong for a time… then, seemingly overnight, they tanked completely.
With this realization in mind, we started searching for new and more effective tools to dominate predictive technologies.
– How to use predictive technologies to aim for the target audience, boosted engagement, reduced churn rate, drove more conversions, and increased revenue from every email campaign.
– Forecasting. What effects the subject line, timing, amount of emails, discount offers have on CTR and conversion rates.
– How to achieve and measure the results: 50% increase on average on click-through rates and a 100% increase in conversions. (Pažengusiems)

 SEMINARŲ VIDEO

Šis video turinys jums nematomas

Prisijunkite arba užsiregistruokite, kad pamatyti video medžiagą!

 

REGISTRACIJOS NUORODA ČIA