Kaip prekiauti per „Amazon“, „eBay“, „Etsy“?

49.99

Trukmė: 3 val.

Išskirtiniai MOKYMAI!

Net keturi praktikai.

Elektroninė prekyba yra puiki galimybė pasiekti globalų vartotoją ir gerokai praplėsti savo pardavimus. Mokymuose sužinosite, kur ir kaip pardavinėti bei koks pardavimo kanalas jums tinkamiausias.

Įsigyti seminarai galios visą gyvenimą („Lifetime“)

Aprašymas

Mokymų organizatorius:

BZN start“ – tai jauno verslo žiniasklaidos ir verslo rinkos renginių žaidėjas, suvienijęs jėgas su investiciniu fondu „Nextury Ventures“, kuris tapo „BZN start“ dalininku. Įmonė plėtoja didžiausią Lietuvoje jauno verslo platformą, vienijančią jauno verslo atstovus ir greitai augančias jaunas įmones. Įmonė organizuoja įvairius verslo renginius ir prisideda kitomis iniciatyvomis, kurios padeda jaunam verslui tapti žinomesniu, plėtoti verslą, pasidalinti patirtimi ir kita.

 

I DALIS. Amazon / General marketplace

  1. Kada rinktis „Amazon“?
  2. Galimi veiklos būdai platformoje „Amazon“
  3. Kiek pinigų reikia, norint pradėti prekiauti „Amazon“?
  4. „Amazon“ paskyros atidarymas. Kaip nesusimauti?
  5. Namų darbai prieš pradedant prekybą platformoje „Amazon“
  6. Prekės kortelės elementų konstravimas, pagrindiniai reikalavimai
  7. Konkurentų triukai, kuriuos reikia žinoti
  8. Reklamos galimybės „Amazon“. Kada naudoti?
  9. Prekės kortelės elementų patikrinimas
  10. Klientų aptarnavimas, atsiliepimai, „Amazon“ pagalba pardavėjams

 

Klaidas Šiuipys – „Amazon” paskyrų administratorius, konsultantas.

Nuo 2015 m. administruoja virš 500 produktų, 9 prekinius ženklus iš 7 skirtingų „Amazon“ pagrindinių kategorijų, specializuojasi į PPC reklamų kūrimą ir optimizavimą. K. Šiuipys koncentruojasi į „Amazon US“ rinką, tačiau dirba ir su kitom „Amazon” rinkomis kaip .ca, .uk, .de, .fr, .es, .it, .jp.

 

II DALIS. eBay / Auction marketplace

  1. Kada rinktis platformą „eBay“ prekybai? Kuo skiriasi nuo „Amazon“ ir „Etsy“?
  2. Ko reikia norint startuoti „eBay“?
  3. Paskyros registravimo niuansai
  4. Namų darbai prieš pradedant prekybą
  5. „eBay“ reklamos galimybės
  6. SEO patarimai
  7. Galimybės užsidirbti „eBay“
  8. „Dropshipingo“ modelis
  9. Klientų aptarnavimas
  10. Verslo automatizavimas

 

Dovydas Lukšas  – MB „Apeksimus“ direktorius D. Lukšas.

 

III DALIS. Etsy/ Handmade and crafts marketplace. 

  1. Kada „Etsy“ jums tinka, o kada ne? Kuo skiriasi nuo „Amazon“ ir „eBay“?
  2. „Etsy“ pliusai ir minusai
  3. Ko reikia norint startuoti „Etsy“?
  4. Ko aš galiu tikėtis iš prekybos per „Etsy“?
  5. Smulkūs patarimai prekybos pradžiai
  6. „Etsy“ valdymas
  7. „Etsy“ paieškos žodžiai, kaip jus ras pirkėjas
  8. „Listingų“ konstravimas ir kitos detalės
  9. „Etsy“ reklamos galimybės ir SEO
  10. Pagrindinės naujokų klaidos

 

Edvinas Skulskis – „SEO kampelio“ projektų vadovas.

 

IV DALIS. KAIP PARDUOTI? Teisiniai aspektai prekiaujant „Amazon“, „eBay“, „Etsy“

  1. Intelektinė nuosavybė: kaip apsaugoti savo teises ir nepažeisti kito?
  2. Užblokavo „listingą“ arba paskyrą: ką daryti? Atvejo analizė
  3. Barkodai „Amazon“: legalūs, nelegalūs ir pusiau legalūs

 

Giedrė Rimkūnaitė-Manke – Advokatų kontoros GLIMSTEDT advokatė, ekspertė.

Giedrė vadovauja GLIMSTEDT intelektinės nuosavybės, technologijų, žiniasklaidos ir komunikacijų teisės bei duomenų apsaugos praktikoms bei yra projekto „GLIMSTEDT jaunam verslui“ iniciatorė. Ji yra išbandžiusi prekybą „Amazon“, todėl su „Amazon“ susijusius teisinius aspektus išmano ne tik kaip teisės patarėja, bet ir kaip prekybininkė.

 

Seminaro video

Šis video turinys jums nematomas

Prisijunkite arba užsiregistruokite, kad pamatyti video medžiagą!

 

REGISTRACIJOS NUORODA ČIA

Jums taip pat gali patikti…