Ką ir kur pardavinėti 2019 metais?

49.99

Trukmė: 2 val. 32 min.

Kaip rasti „einamą” prekę, kur pirkti ir kaip parduoti?

Elektroninė prekyba auga labai sparčiai ir tai puikus kanalas bei galimybė pasiekti globalų vartotoją. Todėl vis svarbiau rasti tuos produktus ir nišas, kurie padės jums sėkmingai būti vienu žingsniu prieš konkurentus ir suteikti pirkėjams tai, ko jie nori. Ką parduoti, kur tuos produktus įsigyti ir kur realizuoti, sužinosite mokymuose. Būkite pirmi!

Įsigyti seminarai galios visą gyvenimą („Lifetime“)

Aprašymas

Mokymų organizatorius:

BZN start“ – tai jauno verslo žiniasklaidos ir verslo rinkos renginių žaidėjas, suvienijęs jėgas su investiciniu fondu „Nextury Ventures“, kuris tapo „BZN start“ dalininku. Įmonė plėtoja didžiausią Lietuvoje jauno verslo platformą, vienijančią jauno verslo atstovus ir greitai augančias jaunas įmones. Įmonė organizuoja įvairius verslo renginius ir prisideda kitomis iniciatyvomis, kurios padeda jaunam verslui tapti žinomesniu, plėtoti verslą, pasidalinti patirtimi ir kita.

 

I DALIS. KĄ PARDAVINĖTI 2019 METAIS?
Pranešėjas Dr. Žydrūnas Stankevičius

  1. 2019 metų perkamiausi produktai.
  2. Kaip rasti produkto nišą?
  3. Ką perka vartotojai ir kas juos traukia?
  4. Naujos idėjos paieška: kaip rasti ir įvertinti perspektyvumą.
  5. Klaidos: kaip nepasirinkti netinkamo produkto arba neužlipti ant grėblio.
  6. Kada geriau gamintis prekes Lietuvoje ir kaip ieškoti gamintojų?

 

Dr. Žydrūnas Stankevičius – „Innovators Lab Limited“ bendraįkūrėjas.

Nuo 2014 m. profesionaliai plėtojantis pardavimus platformoje „Amazon“ keliasdešimt unikalių produktų, 14 skirtingų „Amazon” pagrindinių kategorijų. „Amazon US“, „Amazon UK“ ir „Amazon DE“ parduota produktų beveik už  5 mln. eurų. Ž. Stankevičius yra ibandęs šias „Amazon” rinkas: .us, .uk, .jp, .fr, .esp, .de, .it, .ca.

 

II DALIS. KUR ĮSIGYTI?
Pranešėja Indrė Prichockaitė

  1. Prekių tiekėjai Kinijoje.

Populiariausios pirkimo platformos, prekių užsakymo mažmenai ir didmenai ir pirkimo problemos ir sprendimai.

  1. „AliExpress“ ypatumai ir praktika.  

Kaip atsirinkti patikimus pardavėjus ir kokybiškas prekes. „AliExpress“ „cashback“, tinklalapio struktūra bei tvarka, problemos ir jų sprendimai.

  1. „Alibaba“ ypatumai ir praktika.

Užsakymai ir saugumas, galimybės derėtis ir ko nepamiršti.

  1. Kuo skiriasi „AliExpress“ nuo „Alibaba“ ir kaip neapsirikti perkant iš ten prekes.
  2. „Dropshippingo“ ypatumai ir praktika.

Kaip veikia „dropshippingo“ modelis. Ką reikėtų daryti, nuo ko pradėti, norint startuoti šiuo modeliu. Jo pritaikymas platformose „eBay“, „Amazon“, „Bonanza“, „iOffer“, „Etsy“.

 

Indrė Prichockaitė – profesionali „dropshipperė“, Tarptautinės prekybos mokyklos įkūrėja.

Indrė šiuo metu valdo daugiau kaip 20 elektroninių parduotuvių, kuriose įkelta per 100 tūkst. skirtingų prekių skelbimų, veikiančių „dropshippingo“ verslo modeliu įvairiose pardavimo platformose. Nuo 2016 m. plečia ir šviečia „dropshipperių“ bendruomenę Lietuvoje, kuri jau gerokai perkopė 1 tūkst. narių.

 

III DALIS. PREKIŲ ĮSIGIJIMO TEISINIAI ASPEKTAI
Pranešėja Giedrė Rimkūnaitė-Manke

1. Teisinės rizikos: ar įmanoma užsitikrinti, kad užsakytas prekes gausite ir jos bus kokybiškos?
2. Intelektinė nuosavybė: ar jūsų prekės nepažeis kažkieno kito teisių? Kaip apginti savo teises?

 

Giedrė Rimkūnaitė-Manke – Advokatų kontoros GLIMSTEDT advokatė, ekspertė.

Giedrė vadovauja GLIMSTEDT intelektinės nuosavybės, technologijų, žiniasklaidos ir komunikacijų teisės bei duomenų apsaugos praktikoms bei yra projekto „GLIMSTEDT jaunam verslui“ iniciatorė. Ji yra išbandžiusi prekybą „Amazon“, todėl su „Amazon“ susijusius teisinius aspektus išmano ne tik kaip teisės patarėja, bet ir kaip prekybininkė.

 

IV DALIS. KAIP PARDUOTI? Mąstyk su „Google“ – analizuok, vertink ir rask tinkamiausią būdą parduoti
Pranešėjas Justinas Mikulskis

Sužinosite, koks jūsų nišos dydis pasirinktame regione, kokia konkurencinė aplinka ir kokių skaitmeninės rinkodaros veiksmų imasi jūsų konkurentai. Galėsite nesudėtingai suskaičiuoti: kurioje vietoje pralaimite, kiek investicijų ir laiko reikėtų konkurentui aplenkti ir kuriuos kanalus išnaudoti efektyviau.

  1. Kaip suprasti, kokiame pardavimo kanale norima prekė parduodama, kas šiuo metu veikia? Kas efektyvu, kiek kainuoja ir nuo ko pradėti?
  2. Kaip pamatuoti paklausą su „Google AdWords“? „Google“, „Amazon“, „LinkedIn“, „Facebook“ išskirtiniai įrankiai (angl. distinguish tools).
  3. Kiekybinio ir kokybinio tyrimų skirtumai, vertingiausi nemokami įrankiai, ieškant lengvai prieinamų duomenų.
  4. Kiek aktyvūs vartotojai jūsų nišoje, kokios paklausos jūsų produktas ir kokie vartojimo įpročiai jūsų rinkoje?
  5. Ką veikia jūsų konkurentai ir kokius skaitmeninės reklamos kanalus jie išnaudoja savo naudai?
  6. Reklamos kainos dabar ir kainų tendencijos.

 

Justinas Mikulskis – skaitmeninės rinkodaros ekspertas.

„Digital“ terpėje Justinas veikia 10 metų. Instruktuoja verslą, kaip maksimaliai uždirbti iš skirtingų rinkodaros kanalų su technologiškai tvarkingu tinklalapiu. Veikdamas konkurencingose rinkose, nuolat tobulina programinį raštingumą, PPC platformų išmanymą, grafinio dizaino bei kritinio mąstymo gebėjimus.

Skaitmeninių projektų valdymas, giluminės konkurencinės rinkos analizės, „AdWords“ reklama internete, technologinis SEO (optimizavimas paieškos sistemoms) ir nuoseklus „Google Analytics“ duomenų skaitymas – Justino sritys.

Šiuo metu jis vykdo konsultacinę veiklą, anksčiau vadovavo reklamos agentūros „Impartner“ rinkodaros skyriui, kuris vykdo skaitmeninės reklamos planavimo ir transliavimo paslaugas, buvo „Helis LT“ projektų vadovas užsienio rinkoms.

 

 

Seminaro video

Šis video turinys jums nematomas

Prisijunkite arba užsiregistruokite, kad pamatyti video medžiagą!

 

REGISTRACIJOS NUORODA ČIA

Jums taip pat gali patikti…