Aprašymas
Ar esate girdėję posakį, jog numatyti ilgalaikes tendencijas yra lengviau nei trumpalaikius pokyčius? Ar tai gali būti tiesa pasaulyje, kuriame kiekvieną akimirką įvyksta, kas nors naujo? Ar įmonės strateginiai ir taktiniai veiksmai atitinka šių dienų realijas? Ar rinkodaros specialistai mato tai, kas laukia mūsų netolimame horizonte? Ar ne per daug skubame nuolat „gęsindami gaisrus“?
Metas sustoti ir pasižiūrėti, kas iš tikrųjų vyksta verslo pasaulyje! Kokie technologiniai pokyčiai mūsų laukia? Kas keičiasi vartotojų elgsenoje? Kokius ateities produktus ir paslaugas naudosime? 20+17 tendencijų, kurios lems rinkodaros veiklą – šalto oro gūsis perkaitusioje rinkodaros kajutėje.

JUSTAS GAVĖNAS – sertifikuotas vadybos konsultantas (CMC), mažmeninės prekybos ekspertas, apmokytas LEGO® Serious Play™ treneris, UAB „Talentų namai” vadovaujantis partneris, sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį. Justas specializuojasi mažmeninės prekybos, pardavimų, klientų aptarnavimo bei marketingo, strateginio valdymo ir vadybos srityse. Konsultuoja efektyvios prekybos klausimais, marketingo planavimo, naujų produktų vystymo, klientų lojalumo, prekinių ženklų valdymo, strateginio planavimo, konkurencinių pranašumų, veiklos efektyvumo srityse. Įgyvendino daugiau nei 70 ilgalaikių projektų. Vedė mokymus daugiau nei 3.000 kontaktinių valandų.
Justas dirbo su tokiais klientais kaip: DNB, Eurovaistinė, Pegasas, Rimi, Audimas, Statoil Lietuva, PPC Ozas, varle.lt, Sveiki produktai, Varžtų pasaulis, Autoaibė, Naujoji Rūta, Assorti.lt, Birštono mineraliniai vandenys, KG Knutsson, Fasma, Omnitel ir daugelis kitų.
SEMINARO VIDEO
Norint peržiūrėti, įsidėkite produktą į krepšelį ir užbaikite pirkimą
Jei jau pirkote šį seminarą, prisijunkite ir pamatysite VIDEO šiame puslapyje