JURIS BELTE – Sudėtingos situacijos darbe su klientais

14.99

Trukmė: 49 min.

Seminaro turinys:

  • streso valdymas;
  • konfliktai, jų sprendimo strategijos;
  • elgesio algoritmas sudėtingose situacijose;
  • kada ir kaip prisiimti atsakomybę, negadinant santykių su klientu ir nežeminant asmeninės savigarbos?
  • ar klientas visuomet teisus?
  • kaip atskirti piktnaudžiaujantį klientą ir elgesio algoritmas jų atžvilgiu.

Aprašymas

 

Apie lektorių:


belteJuris Belte

  • konsultavimo patirtis nuo 1997 m. („Lokada”);
  • verslo vadybos bei psichologijos išsilavinimas, taip pat yra sertifikuotas NLP ir koučingo specialistas.
  • Vadovavimo ir pardavimo patirtis tarptautinėse kompanijose 12 metų – „Stanley slenkančios sistemos” – atstovybės vadovas, „Stora Enso Packaging” – marketingo vadovas;
  • nuo 2002 m. Medicinos Verslo Akademijos įkūrėjas ir vadovas. Šiuo metu veda mokymus bei konsultuoja pardavimo pajėgų treniravimo, valdymo klausimais;
  • atliko mokymus ir pardavimo pajėgų treniravimą kompanijoms: „Omnitel”, „Finasta”, „Nabukas”, „Abbott”, „NaturProdukt Vilnius”, „Nycomed”, „Ipsen”, „Sandoz”, „Corpus Medica”, „Walmark” ir kt. Nuolat dėsto Medicinos atstovų mokykloje.

VIDEO SEMINARAS

Šis video turinys jums nematomas

Prisijunkite arba užsiregistruokite, kad pamatyti video medžiagą!

 

REGISTRACIJOS NUORODA ČIA