JURIS BELTE – Aptarnavimo samprata

14.99

Trukmė: 51 min.

Seminaro aptarnavimo samprata metu Jus susipažinsite su šiomis temomis:
1. klientų lūkesčiai ir poreikiai;
2. aptarnavimo lygmenys;
3. didžiausios klaidos aptarnavime;
4. kas yra geras aptarnavimas?
5. kuo matuojamas profesionalumas aptarnavime?
6. kodėl mus palieka klientai?

Produkto kodas: 36693 Kategorijos: , , ,

Aprašymas

 

Apie lektorių:


belteJuris Belte

  • konsultavimo patirtis nuo 1997 m. („Lokada”);
  • verslo vadybos bei psichologijos išsilavinimas, taip pat yra sertifikuotas NLP ir koučingo specialistas.
  • Vadovavimo ir pardavimo patirtis tarptautinėse kompanijose 12 metų – „Stanley slenkančios sistemos” – atstovybės vadovas, „Stora Enso Packaging” – marketingo vadovas;
  • nuo 2002 m. Medicinos Verslo Akademijos įkūrėjas ir vadovas. Šiuo metu veda mokymus bei konsultuoja pardavimo pajėgų treniravimo, valdymo klausimais;
  • atliko mokymus ir pardavimo pajėgų treniravimą kompanijoms: „Omnitel”, „Finasta”, „Nabukas”, „Abbott”, „NaturProdukt Vilnius”, „Nycomed”, „Ipsen”, „Sandoz”, „Corpus Medica”, „Walmark” ir kt. Nuolat dėsto Medicinos atstovų mokykloje.

SEMINARO VIDEO

Šis video turinys jums nematomas

Prisijunkite arba užsiregistruokite, kad pamatyti video medžiagą!

 

REGISTRACIJOS NUORODA ČIA