JURIS BELTE – Aptarnavimo samprata

14.99

Trukmė: 51 min.

Seminaro aptarnavimo samprata metu Jus susipažinsite su šiomis temomis:
1. klientų lūkesčiai ir poreikiai;
2. aptarnavimo lygmenys;
3. didžiausios klaidos aptarnavime;
4. kas yra geras aptarnavimas?
5. kuo matuojamas profesionalumas aptarnavime?
6. kodėl mus palieka klientai?

Produkto kodas: 36693 Kategorijos: , , ,

Aprašymas

 

Apie lektorių:


belteJuris Belte

  • konsultavimo patirtis nuo 1997 m. („Lokada”);
  • verslo vadybos bei psichologijos išsilavinimas, taip pat yra sertifikuotas NLP ir koučingo specialistas.
  • Vadovavimo ir pardavimo patirtis tarptautinėse kompanijose 12 metų – „Stanley slenkančios sistemos” – atstovybės vadovas, „Stora Enso Packaging” – marketingo vadovas;
  • nuo 2002 m. Medicinos Verslo Akademijos įkūrėjas ir vadovas. Šiuo metu veda mokymus bei konsultuoja pardavimo pajėgų treniravimo, valdymo klausimais;
  • atliko mokymus ir pardavimo pajėgų treniravimą kompanijoms: „Omnitel”, „Finasta”, „Nabukas”, „Abbott”, „NaturProdukt Vilnius”, „Nycomed”, „Ipsen”, „Sandoz”, „Corpus Medica”, „Walmark” ir kt. Nuolat dėsto Medicinos atstovų mokykloje.

SEMINARO VIDEO

Norint peržiūrėti, įsidėkite produktą į krepšelį
ir užbaikite pirkimą

 

Jei jau pirkote šį seminarą, prisijunkite ir pamatysite VIDEO šiame puslapyje