JURIS BELTE – Aptarnaujantis darbuotojas

14.99

Trukmė: 58 min.

Seminaro turinys:

  • pasitikėjimas aukščiau už viską;
  • pasitikėjimo formavimas;
  • emocinio intelekto svarba darbe su klientais;
  • išskirtinumas ir individualaus įvaizdžio formavimas;
  • kokios savybes privalomos darbe su klientais?
  • ko iš mūsų tikisi klientas?
Produkto kodas: 36691 Kategorijos: , , ,

Aprašymas

 

 

Apie lektorių:


belteJuris Belte

  • konsultavimo patirtis nuo 1997 m. („Lokada”);
  • verslo vadybos bei psichologijos išsilavinimas, taip pat yra sertifikuotas NLP ir koučingo specialistas.
  • Vadovavimo ir pardavimo patirtis tarptautinėse kompanijose 12 metų – „Stanley slenkančios sistemos” – atstovybės vadovas, „Stora Enso Packaging” – marketingo vadovas;
  • nuo 2002 m. Medicinos Verslo Akademijos įkūrėjas ir vadovas. Šiuo metu veda mokymus bei konsultuoja pardavimo pajėgų treniravimo, valdymo klausimais;
  • atliko mokymus ir pardavimo pajėgų treniravimą kompanijoms: „Omnitel”, „Finasta”, „Nabukas”, „Abbott”, „NaturProdukt Vilnius”, „Nycomed”, „Ipsen”, „Sandoz”, „Corpus Medica”, „Walmark” ir kt. Nuolat dėsto Medicinos atstovų mokykloje.

SEMINARO VIDEO

Šis video turinys jums nematomas

Prisijunkite arba užsiregistruokite, kad pamatyti video medžiagą!

 

REGISTRACIJOS NUORODA ČIA