fbpx
Akcija!

VERSLO MOKYMŲ KOLEKCIJA

TAI KAIP VERSLO MOKYMŲ NETFLIX’AS

Patys stipriausi verslo, vadovavimo, pardavimų ir marketingo mokymai video formatu su Richard Branson, Bodo Schafer, Seth Godin ir Lietuvos verslo praktikais

Daugiau nei 250 val. tobulėjimo

Puikus mokymo paketas kuriame rasite seminarus, mokymus, konferencijų įrašus

Papildomai suteikiame neribotą prieigą prie VERSLO ĮRANKIŲ BIBLIOTEKOS. Tai mokymai, eknygos, dokumentai ir įrankiai skirti verslui.

Daugybės žmonių prašymu, išpardavimą pratęsiame

Iki pasiūlymo pabaigos liko:

Gaukite iškart

199.00

♥ Galios neribotą laiką
♥ Pinigų grąžinimo garantija

 

Padaryk šiuos metus saviugdos metais ir siek verslo ir finansinės laisvės

VERSLO MOKYMŲ KOLEKCIJOS IŠPARDAVIMAS!!!

Su šiuo pasiūlymu Jūs gaunate:

Užsienio verslo, marketingo ir lyderystės ekspertų ir autoritetų video mokymus

„Virgin“ įkūrėjo Richard Branson pranešimas: Paslaptys, kurių jūsų neišmokys verslo mokyklose

Pranešimo trukmė – 1 val. 

Šiame išskirtiniame susitikime su Lietuvos verslininkais ir lyderiais Richard Branson kalba apie tai, kaip jis kuria savo verslus, kokiais principais ir vertybėmis vadovaujasi, kaip atrenka tinkamus darbuotojus, kaip sprendžia verslo problemas ir įveikia iššūkius. Tai labai įkvepiantis pokalbis, kuris praturtins kiekvieną verslo kūrėją, vadovą ir lyderį.

Pasaulinė marketingo ikona Seth Godin ir jo pranešimas bei dirbtuvės: Kaip tapti nepakeičiamu?

2 Pranešimų trukmė – 2 val. 16 min

Žaižaruojančiame, itin energingame ir protą atveriančiame pranešime JAV marketingo provokatorius Seth Godin jums padovanos pačius svarbiausius būdus, kaip būti Nr. 1 savo srityje ir užkariauti milijonų klientų širdis ir protus, darant verslą kitaip. Papildomai gaunate: Seth Godin dirbtuvės vadovams: klausimų ir atsakymų sesija Čia Seth Godin labai mažytei vadovų grupei dalinasi verslo ir marketingo deimantais, kaip būti išskirtiniais, patraukliais ir vieninteliais savo klientų pasirinkimais.

Nr. 1 finansų trenerio Europoje Bodo Schafer pranešimai:

1. Kelias į finansinę sėkmę – kaip įgyvendinti savo svajones, pasitelkus visus savo talentus ir galimybes?

2. Kaip tapti Nr. 1 savo rinkoje? Pozicionavimo paslaptys, kuris padeda pasiekti milžiniškos sėkmės savo versle ir karjeroje

Pranešimų trukmė – 2 val. 

Pirmame itin įkvepiančiame pranešime Bodo Schafer pasakoja apie 6 didžiausias kliūtis, tarp žmogaus ir turto, taip pat parodo 3 svarbiausius dalykus, būtinus pasiekti finansinę sėkmę. Įdomiausia, kad Bodo Schafer žmonėms parodo didžiausias mąstymo problemas, kurios trukdo tapti turtingais ir kaip šį mąstymą pakeisti, kad problemos išnyktų. Antrame pranešime Bodo Schafer žmonėms duoda būtent tai ko jiems labiausiai reikia – aiškias, praktiškas taisykles, kaip būti perkamiausiu savo rinkoje ir uždirbti daugybę pinigų.

Tai visi WEBseminarai.lt Asmeninio, Profesinio tobulėjimo seminarai ir Vadovams ir Verslo savininkams skirti seminarai

Seminarų trukmė – daugiau nei 200 val.

– Šimtai seminarų ir mokymų specializuotų ASMENINIAM ir PROFESINIAM TOBULĖJIMUI
– Seminarai ir mokymai skirti VADOVAMS, VERSLININKAMS ir INVESTUOTOJAMS
Šie atskirai sukurti ir parduodami lektorių seminarų produktai – neįtraukti į ŠIĄ KOLEKCIJĄ

 

Tony Robbins dešiniosios rankos, lyderystės guru Joseph McClendon pranešimas: Kelias į verslo aukštumas ir laimę – kaip išlaisvinti savo visą potencialą ir pasiekti aukščiausią produktyvumą?

Pranešimo trukmė – 1 val. 46 min.

Kaip gauti viską ko norite iš to ką dabar turite? Kaip sukurti savo efektyviausią būseną ir išlaisvinti kūrybinę ir psichologinę galią veikti, dirbti, kurti, verslauti ir pasiekti užsibrėžtus tikslus? Šiame ypač motyvuojančiame ir energizuojančiame pranešime Jospeh’as sukurks esminius pamatus, nuo kurių atsispyrę pasieksite savo svajones.

Idėjų guru, kūrybiškumo trenerio Fredrik Haren pranešimas: Kaip turėti globalų protą ir globalias idėjas?

Pranešimo trukmė – 1 val. 

Šiame pranešime jūs sužinosite pagrindines strategijas, kaip paversti savo įmone labiau kūrybinga, inovatyvia ir sukursite neišsenkančių idėjų banką. Šis pranešimas itin aktualus įmonių vadovams ir akcininkams.

Populiariausio žaidimo „Angry Birds“ vieno įkūrėjų Peter Vesterbacka pranešimas: Įkvepianti „Angry Birds“ verslo sėkmės istorija

Pranešimo trukmė – 30 min. 

Čia Peteris dalinasi strategija, padėjusia paversti žaidimą „Angry Birds“ populiariausiu žaidimu visame pasaulyje, uždirbusiu įmonei šimtus milijonų dolerių.

Startuolių kūrėjo, milijonieriaus Greg Isenberg pranešimas: Kaip sukurti ir parduoti verslą per 11 mėnesių?

Pranešimo trukmė – 20 min. 

Šiame labai įdomiame ir naudingame pranešime Greg Isinberg atskleidžia kaip jis pradėjo naują startuolį ir jį pardavė per 11 mėnesių. Bus itin įdomu tiems, kas kuria naujus verslus ir siekia juos vėliau parduoti ar pritraukti investuotojus.

Lyderystės psichologo Owen Fitzpatrick pranešimas: Lyderių komunikacija – kaip paprastais žodžiais įtakoti kitus

Pranešimo trukmė – 1 val. 

Šiame intensyviame pranešime Owen Fitzpatrick atskleidžia kodėl vieni lyderiai ir pardavėjai daug dažniau išgauna iš kitų atsakymą „Taip“. Kaip sukurti tokią įtaigią kalbą, kad žmonės norėtų su jumis dirbti ir kurti. Ką daryti, jeigu jums sunkiai sekasi komunikuoti su pavaldiniais? Kaip suformuluoti savo žinutę, kad žmogus ją greitai suprastų ir priimtų jums naudingą sprendimą?

Knygos „Žydrųjų vandenynų strategija“ vieno iš autorių Gabor George Burt pranešimas: Kaip iš naujo nubrėžti platesnes savo verslo ribas?

Pranešimo trukmė – 1 val. 

Kaip savo verslo trūkumus paversti savo verslo privalumais? Kaip apibrėžti savo verslą naujai ir iš naujo sudominti savo potencialius klientus savo inovatyviu požiūriu? Kaip atsinaujinti ir parodyti savo verslo privalumus nauju kampu?

Estijos verslo žvaigždės Peep Vain pranešimas: Kaip sukurti savo pardavėjų svajonių komandą ir įkvėpti savo pardavėjus niekada nepasiduoti ir atkakliai siekti savo ambicingiausių tikslų?

Pranešimo trukmė – 1 val. 

Šiame įgalinančiame pranešime Peep Vain parodo technikas, kaip dirbti su savo pardavėjais, juos įgalinti ir uždegti siekti pačių didžiausių įmonės tikslų. Ypač įdomus ir išmintingas pranešimas skirtias įmonių vadovams ir pardavimų vadovams.

Roko grupės „Scorpions“ įkūrėjo ir lyderio Rudolf Schenker pranešimas: Kaip savo versle ir gyvenime turėti daugiau rokenrolo ir mėgautis savo darbu?

Pranešimo trukmė – 30 min. 

Pirmą kartą istorijoje, garsios roko grupės, sukūrusios tokį hitą kaip „Wind of change“, lyderis dalinasi savo istorija ir patirtimi kaip mėgautis savo darbe, kaip sukurti daugiau džiaugsmo sau ir kitiems, ir kaip pasiekti neribotą sėkmę savo srityje?

Pasaulinis keliautojas ir arkties tyrinėtojas Ben Saunders ir jo pranešimas: Neįmanoma – tai tik pasirinkimas.

Pranešimo trukmė – 25 min. 

Šiame įkvepiančiame pranešime keliautojas Ben Saunders parodo su kokiais milžiniškais iššūkiais susidūrė keliaudamas po pačią atšiauriausią Žemės dalį ir ką jis suprato apie žmogaus galimybių ribas. Ir svarbiausia, kaip šią patirtį jūs galite pritaikyti savo gyvenime, įveikdami didžiausias kliūtis ir problemas.

Lietuvių multimilijonieriaus Marius Jakulis Jason pranešimas: Kaip krizę paversti į galimybę?

Pranešimo trukmė – 20 min. 

Šis pranešimas bus ypač aktualus tiems, kurie šiuo metu patiria verslo krizes, kuriuos užgriuvo rūpesčiai ir problemas. Tai jus įkvėps ir suteiks naują požiūrį į tai, kaip spręsti iškilusias situacijas.

Verslininkų psichologo Peter Shallard pranešimas: Kaip įveikti psichologines kliūtis, trukdančias tapti nepakeičiamu savo klientams?

Pranešimo trukmė – 1 val. 

Šiame pranešime Peteris rodo ką turime pakeisti savo psichologijoje, kad būtume atsparūs verslo sunkumams, lengviau įveiktume kliūtis ir taptume svarbiausiu savo kliento pasirinkimu.

Vokietijos pozicionavimo guru Boris Grundl pranešimas: Pozicionavimo menas

Pranešimo trukmė – 1 val. 20 min. 

Kaip žmonės pasiekia didžiausių tikslų? Kodėl vieni murkdosi pilkuose verslo vandenyse, kai kiti tampa pasauliniais prekės ženklais? Ką daryti, kad išsiskirtumėte rinkoje ir keliais kartais padidintumėte savo verslo pajamas ir pelną?

Harley Davidson marketingo vadovas Ken Schmidt ir jo pranešimas: Kaip sukurti tatuiruotės vertus santykius su klientais?

Pranešimo trukmė – 1 val. 

Kalbama, kad labiausiai tatuiruojamas prekės ženklas yra būtent „Harley Davidson“. Kaip sukurti tokį lojalumą ir santykius su klientais, kad jie noriai ir gausiai dalintųsi apie jus iš lūpų į lūpas ir būtų ištikimi jūsų prekės ženklo ambasadoriai?

Didžiausias visame Pabaltyje lyderystės forumas FORUM ONE – I su Richard Branson

Konferencijos seminarų trukmė – 14 val.

Didiausia lyderystės konferencijas. Tarp pranešėjų: Richardas Bransonas, Bodo Schaferis, Owen Fitzpatrickas, Madi Sharma, Ilja Laurs – viso 13 pranešėjų iš viso pasaulio.

Didžiausias visame Pabaltyje lyderystės forumas FORUM ONE – II

Konferencijos seminarų trukmė – 21 val.

Svarbiausias dešimtmečio renginys visiems verslininkams. 3 dienos, daugiau nei 15 nenuginčijamą tarptautinį autoritetą turinčių pranešėjų, per 5000 dalyvių iš 8 Europos šalių ir neprognozuojama daugybė patirčių, idėjų, įžvalgų, kurias turi išgirsti kiekvienas atvirai mąstantis šiandienos specialistas ir verslininkas Tarp pranešėjų: Sethas Godinas, Bodo Schaferis, „Harley-Davidson“ prekės ženklo kūrėjas Kenas Schmidtas, „Žydrųjų vandenų strategijos“ bendraautoris Gaboras Burtas, „Idėjų knygos“ autorius Fredrikas Harenas, Arkties tyrinėtoja Benas Saundersas ir daug kitų.

Vieno žymiausių internetinio marketingo guru NEIL PATEL seminaras: 4 paprasti žingsniai, kaip padidinti pardavimą internetu

Pranešimo trukmė – 1 val. 

Šiame seminare turbūt vienas žymiausių internetinio marketingo guru Neil Patel pasidalins kaip padidinti pardavimą internetu panaudojant 4 paprastus žingsnius

NEIL PATEL seminaras: Per ateinančias 30 dienų padvigubinkite pardavimą internetu

Seminaro trukmė – 5 val.

Neil Patel yra pasaulyje pripažintų marketingo įrankių Crazy Egg, Hello Bar ir KISSmetrics bendraįkūrėjas. Jis padeda padidinti pajamas tokioms korporacijoms, kaip Amazon, NBC, General Motors, HP, Viacom, Airbnb ir Google. Wall Street Journal jį vadina vienu įtakingiausių žmonių internete, Forbes sako, kad jis yra vienas iš 10 geriausių interneto marketingo praktikų pasaulyje, o žurnalas Entrepreneur jį pripažino sukūrusį vieną iš 100 genialiausių kompanijų pasaulyje. JAV prezidentas Barack Obama jį pripažino, kaip vieną iš TOP 100 jaunųjų verslininkų iki 30 metų amžiaus. Jungtinės Tautos titulavo Neil Patel, kaip vieną iš TOP 100 pasaulio verslininkų, jaunesnių nei 35 metai.

Seminaras Christopher Barrat VERSLO KONTAKTŲ TINKLAS: 7 žingsniai, kaip plėsti ryšius ir auginti verslą

Seminaro trukmė – 6 val.

GAUKITE GERIAUSIĄ PATIRTĮ, STRATEGIJĄ IR EFEKTYVIAUSIAS TAKTIKAS, KAIP SĖKMINGAI PLĖSTI SAVO KONTAKTŲ TINKLĄ IR AUGINTI VERSLĄ.

Praėjo tie laikai, kai įvairūs pardavimų triukai ar psichologinio poveikio technikos suteikdavo pranašumą produktų ar paslaugų pardavimuose. Atvirkščiai, tai kas seniau atrodė, kaip patraukli strategija, dabar gali dar greičiau ir visiems laikams atbaidyti net ir patį atspariausią klientą.

Šie laikai priklauso tik tiems vadovams ir pardavėjams, kurių pagrindinis tikslas – nuolat ir nuosekliai plėsti savo verslo kontaktų tinklą ir vystyti tik abipuse sėkme paremtus santykius. Unikaliausių seminarų ir didžiausių konferencijų Lietuvoje, ir visoje Centrinėje Europoje organizatorė „Forum One“ komanda kviečia visus modernius vadovus, pardavimo vadovus ir profesionalių paslaugų teikėjus į svarbiausią šių metų seminarą.

Šis išskirtinis praktinis seminaras su geriausiu Europos verslo kontaktų formavimo ekspertu Christopher Barrat yra skirtas veržliems verslininkams ir lyderiams, ieškantiems šiuolaikiškos ir lengvai pritaikomos informacijos formuojant verslo ryšius ir vystant abipusiu laimėjimu paremtus santykius.

Eric Edmeades – LIAUKIS BŪTI SAVO VERSLO VERGU

Seminaro trukmė – 6 val.

ŠIO SEMINARO METU IŠMOKSITE PRAKTINIŲ IR EFEKTYVIŲ STRATEGIJŲ, KAIP DIDINANT ĮMONĖS PELNINIGUMĄ SUSIKURTI GEROKAI DAUGIAU LAISVO LAIKO: 1. Kaip pasiekti laisvę nuo savo verslo, kai įmonė veikia ir auga be nuolatinio jūsų dalyvavimo. 2. Kaip samdyti ir išlaikyti geriausius darbuotojus. 3. Dažniausios verslų savininkų daromos klaidos, kurios juos įkalina savo pačių versluose. 4. Marketingo strategija, kuri ženkliai padidina pardavimus. 5. Didžiausios klaidos, kurias daro verslų savininkai ir kaip jų išvengti. 6. Kaip efektyviai deleguoti darbus. 7. Kaip verslą paversti sistema, kurią galima parduoti. 8. Kas yra verslų „ledkalnių viršūnės“ ir kaip jas aptikti (rizikų įvertinimo procesas). 9. Kaip būti tikram, kad potencialūs klientai pirks iš jūsų, o ne tavo konkurentų. 10. Praktiniai pavyzdžiai + klausimų ir atsakymų sesija.

Madi Sharma – Padaryk daugiau: MAKSIMALUS efektyvumas DARBE, VERSLE, KŪRYBOJE

Seminaro trukmė – 6 val.

Svarbiausias produktyvumo ir asmeninio efektyvumo seminaras sukurtas vienos žymiausių lyderystės trenerių Madi Sharmos. Moteris, kuri patyrė žiaurų smurtą iš vyro, nusipurtė dulkes ir įkūrė 3 fabrikus ir verslo imperiją. Pagaliau galite sužinoti ir Jūs, ką daryti, kad padaryti darbus greičiau ir siekti aukščiausių rezultatų. SEMINARO METU SUŽINOSITE:
  • PRIORITETAI.
    Kaip susidėlioti prioritetus ir susitelkti į savo tikslą? Kaip išmokti pasakyti NE laiko gaišintojams ir nesijausti kaltai dėl savo sprendimų. Kaip daryti svarbiausius darbus pirmiausiai ir jų daugiau neatidėlioti.
  • PRODUKTYVUMAS.
    Kaip išsiugdyti kritinį mąstymą, deleguoti ir organizuoti darbus?
  • PELNINGUMAS.
    Kaip vertinti savo verslą pinigine ir ne pinigine išraiška? Kodėl turite skaičiuoti savo laiką ir kaip jį turite įvertinti, kad jaustumėte pajamų augimą, bet turėtumėte daugiau laisvo laiko savo šeimai ir pomėgiams?
  • IŠMINTIS.
    Kaip eliminuoti NESĖKMĖS baimę? Kaip pasitikėti savimi ir jaustis tvirtai dėl savo pasirinkimų, nebijoti veikti ir drąsiai žengti į priekį savo versle, darbe ar kūryboje?
  • PRANAŠUMAS.
    Kokios moteriškos savybės padeda versle ir kaip jas panaudoti? Kaip atrasti savo stipriąsias puses ir maksimaliai jas išnaudoti savo veikloje?
  • KOMUNIKACIJA.
    Kaip įtaigiai kalbėti ir daryti įtaką? Kaip sukurti gerą įspūdį apie save ir auginti žmonių pasitikėjimą Jumis ir Jūsų veikla?
  • LAIMĖ.
    Kaip padaryti daugiau darbų ir mėgautis procesu. Nuo rutinos prie laimės!

 

Owen Fitzpatrick – “100% FORMULĖ, KAIP PADVIGUBINTI PARDAVIMUS”

Mokymų trukmė – 6 val.

Seminarą pristato vienas garsiausių pasaulyje pardavimų ir lyderystės ekspertų – Owen Fitzpatrick. Super intensyvus seminaras skirtas tiems, kurie trokšta pakilti virš konkurencinės kovos ir išlaisvinti savo tikrąjį potencialą. Jo metu gausite NET 25 strategijas ir taktikas, kaip paveikti bet kurį žmogų, kad šis įsigytų jūsų produktą ar paslaugą. Seminaro metu sužinosite kertines taisykles, kuriomis vadovaujasi pardavimų legendos, lyderiai, puikius rezultatus demonstruojančios asmenybės ir komandos. Jūsų laukia kelionė per šimtą penkiasdešimt sėkmės mokslo metų, kurios metu Owenas atskleis esminius principus, kuriuos dėstė iškilūs pasauliniai autoriai ir ekspertai. Paprastai tariant, tai neįtikėtinai turiningi mokymai, per kuriuos gausite visą svarbiausią informaciją, reikalingą kelyje į sėkmę pardavimuose. MOKYMŲ METU SUŽINOSITE:
  • Sukurti jūsų patikimumą
  • Akimirksniu sukelti klientų susidomėjimą
  • Įspūdingai padidinti pardavimus (greičiau, dažniau ir daugiau).
  • Pozicionuoti save, kaip pagrindinį klientų problemos sprendėją
  • Sukurti ilgalaikius santykius su klientais
  • Perprasti 4 svarbiausias strategijas, padedančias vos per kelis mėnesius padvigubinti pardavimus
  • Dar labiau pamėgti savo darbą
  • Sukurti tokį viliojantį komercinį pasiūlymą, kad klientai pas jus veržte veržtųsi
  • Sužinosite pačias vertingiausias įžvalgas iš sėkmės tyrimų
  • Tobulinti 5 savybes, kuriomis pasižymi turtingiausi planetos žmonės
  • Išlaisvinti NESUSTABDOMĄ veržlumą, vedantį į nesibaigiančią sėkmę
  • Įvaldyti GREITĄ sprendimų priėmimo meną
  • Perimti 10 vertingiausių savybių iš didingiausių pasaulio lyderių
  • Išmokti dirbti itin produktyviai ir efektyviai
  • Įtikinti kitus savo požiūrio teisingumu
  • Priversti savo prekinį ženklą spindėti, o klientus – jus pamilti
  • Strategiškai transformuoti jūsų rinkodarą, kad ženkliai padidintumėte savo klientų bazę

Owen Fitzpatrick – “Menas daryti įtaką: Vadovavimas. Pardavimai. Marketingas”

Seminaro trukmė – 7 val.

Šiandien daug svarbiau kalbėti įtakos, o ne anglų ar kinų, kalba. Kiekvieno iš mūsų sąmonę paveikti visai nesunku, tai bus įrodyta ir seminare. Tereikia pastebėti sėkmingų ir nesėkmingų žmonių elgesio skirtumus ir pritaikyti juos praktikoje. Sėkmė gyvenime priklauso nuo to, kaip sekasi gauti atsakymą „Taip“ ir paveikti kitus. Nesvarbu, kas esi gyvenime – tėvas, draugas, mylimasis, verslininkas, mokytojas ir panašiai. Seminaro metu būsite „apginkluoti“ įgūdžiais ir technikomis, paremtomis elementaria psichologoja ir kalbos priemonėmis, padėsiančiomis motyvuoti darbuotojus, įtikinti klientus, palengvinti bendravimą su žmonėmis. MOKYMŲ MODULIAI:

  • POŽIŪRIS Į ĮTAKĄ

Koks požiūris į įtakos procesą yra geriausias ir “sveikiausias”? Koks požiūris yra gyvybiškai svarbus norint palenkti žmones savo pusėn ir pasiekti, kad jie ištartų jums “taip”? • Ką dabar galvojate apie šią tarpusavio sąveiką – sandorį? • Kaip dabar jaučiatės dėl šios sąveikos – sandorį? • Kaip elgsitės, jei tas žmogus sureaguos ne taip gerai kaip tikėjotės? • Kaip jausitės dėl sąveikos – sandorio, jei tas žmogus nesutiks su jumis, neatsakys gerai? • Koks dabar geriausias būdas galvoti apie tarpusavio sąveiką – sandorį? • Kaip dabar geriausia jaustis dėl sąveikos – sandorio? • Koks geriausias būdas galvoti apie klientą, kuris prastai sureaguoja į jus? • Kaip geriausia jaustis dėl sąveikos – sandorio, kuri susiklostė kitaip nei buvo planuota?

  • ĮTAKOS PSICHOLOGIJA

Kaip žmonės keičia savo nuomonę? Ką turite daryti, kad psichologiškai būtumėte kiek įmanoma įtikinamesni? Žinutės šaltinis yra tas, kuris perduoda žinią. Šiuo atveju tai būsite jūs, taigi, turite daryti viską, kad kuo geriau ją perduotumėte ir pastatytumėte save į  geriausią poziciją žvelgiant iš to, kurį norite paveikti, pusės. Pati žinia turi du pagrindinius iššūkius. Ką jūs norite, kad jie žinotų ir kaip norite, kad jie jaustųsi. Žinia ir jausmas yra vienodai svarbūs, nes nuo emocijos priklausys ar jie priims, perpras žinią, o tai ir nulems kaip jie elgsis ir ar imsis tinkamų veiksmų. Auditorija yra tai, su kuo jūs kalbate. Labai svarbu žinoti kaip jie mąsto ir ką jie jaučia, žinoti jų poreikius ir lūkesčius, žinoti ko jie tikisi, kad galėtumėte geriausiai juos pasiekti. 

  • ĮTAKOS KALBA

Kokie yra patys svarbiausi žodžiai, kuriuos turite žinoti ir vartoti, kad paveiktumėte žmones? Kaip perteikti savo mintį taip, kad ji pasiektų tikslą, sužavėtų auditoriją? Kalbos įgūdžiai: • Gebėjimas būti meniškai paviršutinišku •  “Truizmai” arba savaime suprantama tiesa • Prielaidos/spėjimai • 12 pačių įtaigiausių žodžių

  • ĮTAKOS VERSLAS

Kaip sukurti savo prekinį ženklą ir įsitikinti, kad jūsų įmonė yra kiek įmanoma patrauklesnė? Ką daryti, kad žmonės norėtų su jumis dirbti, norėtų turėti verslo reikalų? Įtakos verslas – tai supratimas kaip daryti įtaką žemiau išvardintiems žmonėms: • Paveikti klientą ar vartotoją • Paveikti savo komandą • Paveikti lygiaverčius partnerius • Paveikti aukščiau esančius • Paveikti auditoriją • Paveikti kitus verslo parnerius

  • ĮTAKOS EKONOMIKA

Ką elgesio ekonomika diktuoja apie tai, kaip mes priimame sprendimus? Ką turite žinoti, kad pasiektumėte, jog žmonės priimtų tokius sprendimus, kokius jūs norite, kad jie priimtų? Norint suprasti elgesio ekonomiką, vienas iš svarbiausių dalykų, kuriuos reikia perprasti – tai, kaip veikia mūsų mintys pasaulio supratimo proceso metu. Mūsų smegenys sudarytos iš dviejų mąstymo sistemų: • Pirma sistema – automatinė, intuityvi, greita, skaičiuojanti. Tai sistema, kuri reikalauja mažiausiai pastangų ir kuria mes naudojamės dažniausiai. • Antroji sistema – viską apgalvojanti, lėta ir reikalaujanti daug pastangų. Tai sistema, kuri naudoja daug energijos ir pastangų, nes mes stengiamės išanalizuoti situacijas labai atsargiai ir kritiškai.

Owen Fitzpatrick – AUKŠČIAUSIAS PARDAVIMŲ MEISTRIŠKUMAS® 

Seminaro trukmė – 5 val.

Mes gyvename labai agresyviai tobulėjančiame pasaulyje. Žmonės kasdien bombarduojami tūkstančiais įvairių reklaminių žinučių. Vien jau per dieną kiek iš MAXIMA ir TELE2 “privalome” sužinoti apie atpigusį tualetinį popierių ar pridėtą gigabaitą dovanų… Intensyvumas nesuvokiamas. Bet ką tai iš tiesų reiškia Jums, kaip pardavėjams ir jūsų klientams? Tai reiškia, kad klientai įgavo atsparumą didžiajai daugumai reklamų. Jie tiesiog ima nebekreipti į jas dėmesio. Jie nebekreipia dėmesio ir į dar vieną saldžiabalsio pardavėjo skambutį ar el. laišką. Jiems tiesiog daug kas tapo visiškai neįdomu. Kad tik išvengtų laiko gaišimo visai tai medžiagai. Bet kartu tai sukūrė galimybę. Galimybę labai mažai daliai, aukščiausio meistriškumo pardavėjų. Pirmauti tokiame pasaulyje reiškia, kad Jūs ne tik privalote žinoti, kaip parduoti skirtingiems pirkėjų tipams, bet turite meistriškai juos sudominti savo produktais, paslaugomis, jų istorijomis, ir išlaikyti tą dėmesį iki to momento, kai klientas norės pateikti užsakymą. O visų svarbiausia, klientas turi jus pamėgti ir būti tikras, kad jūs esate geriausias jo pasirinkimas ir verslo sprendimas. Seminaras AUKŠČIAUSIAS PARDAVIMŲ MEISTRIŠKUMAS skirtas NE Jums, jeigu norite tiesiog plaukti pasroviui ir šiek tiek geriau pardavinėti. Jis skirtas TIK tiems, kurie nori tapti GERIAUSIAIS PARDAVĖJAIS SAVO SRITYJE. Seminaras sukurtas tiems, kurie nori paversti 2020 metus įspūdingų rezultatų, puikių lojalių klientų ir augančių pajamų metais. Owen Fitzpatrick dirba su didžiausiomis verslo įmonėmis iš FORTUNE 500 ir daugeliu kitų, net 30 pasaulio šalių, ir šiame visiškai naujame seminare, jis pateiks pažangiausius metodus ir instrukcijas, kaip dirba TOP PERFORMERIAI geriausiose pasaulio kompanijose, kasdien uždirbantys milijonus savo įmonėms.

10 SVARBIAUSIŲ KLAUSIMŲ PARDAVĖJAMS
  1. 10 SVARBIAUSIŲ AUKŠČIAUSIO MEISTRIŠKUMO PARDAVĖJŲ SAVYBIŲ.
    Į ką labiausiai turi susikoncentruoti kiekvienas šiuolaikinis pardavėjas ir pardavėja?
  2. 5 DIDŽIAUSIOS IR BRANGIAUSIOS ŠIŲ DIENŲ PARDAVĖJŲ KLAIDOS.
    Kaip ir kodėl milijonai pardavėjų visame pasaulyje kiekvieną dieną praranda klientus ir didelius pinigus savo kompanijoms?
  3. FORTUNE 500 ĮMONIŲ DAŽNIAUSIAI NAUDOJAMAS PARDAVIMŲ PILTUVĖLIS.
    Geriausių pasaulio kompanijų naudojama pardavimų sistema, padedanti lengviau padvigubinti pardavimų rezultatus per trumpiausią laiką.
  4. 23 PSICHOLOGINIAI FAKTORIAI, KAIP SUDOMINTI KLIENTĄ IR PASKATINTI PIRKIMĄ.
    Kaip paskatinti klientą greičiau pasakyti TAIP jūsų produkto ar paslaugos pasiūlymui. Efektyviausios pirkimo psichologijos strategijos.
  5. TEISINGAS PRODUKTO/PASLAUGOS PRISTATYMO BŪDAS KLIENTUI.
    Kaip “sujaudinti” kliento smegenis, pristatant jūsų produktą ar paslaugą susitikime?
  6. 32 ĮTAIGIAUSI ŽODŽIAI PRIVALOMI PARDAVĖJŲ ŽODYNE.
    Kokius žodžius privalote kasdien naudoti savo darbe, bendraujant su klientais.
  7. KAIP PRITRAUKTI IR IŠLAIKYTI KLIENTO DĖMESĮ?
    Produktų ir paslaugų istorijų kūrimas ir pasakojimas. Tik geriausi istorijų pasakotojai tampa geriausiais pardavėjais savo srityje.
  8. KAIP VEIKIA PARDAVIMŲ HIPNOZĖ IR KAIP JĄ ETIŠKAI NAUDOTI DARBE.
    5 svarbiausios pardavimų hipnozės technikos, pristatant produkto ir paslaugos privalumus ir jų reikšmę klientui.
  9. KAIP SUKURTI ILGALAIKIUS, GLAUDŽIUS SANTYKIUS SU KLIENTAIS?
    Pardavėjo ir kliento draugystė. Kaip ją sukurti ir išlaikyti, kad jūsų įmonė klestėtų, o klientai būtų laimingi.
  10. 4 ŽINGSNIŲ METODAS, KAIP SUKURTI PARDAVIMŲ INOVACIJAS SAVO ĮMONĖJE.
    Kaip sukurti naują požiūrį ir prekybos strategiją, kuri padėtų pritraukti dar daugiau skirtingų tipų ir poreikių klientų ir padidintų jūsų pardavimus.

 

199.00Į krepšelį

 

Taip pat gaunate ir Lietuvos verslo, marketingo ir pardavimų ekspertų video mokymus

Martyno Šaikaus mokymų programa – Marketingo Guru

Seminaro trukmė – daugiau nei 12 val.

Šioje kultinėje MARKETINGO GURU video mokymų programoje Jūs sužinosite:

  • Kaip žmonės priima sprendimą pirkti?
  • Kokie yra pagrindiniai penki psichologijos principai marketinge?
  • Kas tai yra Unikalus Komercinis Pasiūlymas?
  • Kaip jūsų produktų ar paslaugų aprašymuose turi būti pateiktas Unikalus Komercinis Pasiūlymas, išskiriantis jus iš konkurentų ir parodantis jūsų pranašumą?
  • Kaip parengti tokius prekių ar paslaugų aprašymus, kurie atsakytų į 99% klientų pasąmonėje gimstančių klausimų ir skatintų įsigyti jūsų prekes ar paslaugas iš karto, nedelsiant?
  • Kaip teisingai organizuoti ir vykdyti išpardavimus ar specialius pasiūlymus, kurių tikslas – pritraukti didesnes negu įprasta įplaukas per ypač ribotą kelių dienų laikotarpį?
  • PRODUCT LAUNCH strategija, kuri skirta įvesti naujus (atnaujintus) produktus ir paslaugas į rinką, sukelti greitą tikslinės rinkos susidomėjimą ir paskatinti pardavimus (šią strategiją atskleisiu 1-ame MARKETINGO GURU modulyje).
  • Kaip išvengti didžiausios klaidos, kurią deja dar daro 95% verslų, reklamuodamiesi internete?
  • Kas yra tradicinio marketingo krizė ir kodėl ji ištiko daugybę Lietuvos verslo įmonių? Ir kodėl ši tradicinio marketingo krizė mums, internetinio marketingo praktikams, atnešė daugybę galimybių?
  • Kaip įveikti patį didžiausią verslo iššūkį – iškovoti ilgiau išliekantį potencialių klientų dėmesį jūsų pasiūlymams?
  • Kodėl tradicinė internetinio marketingo strategija yra neefektyvi ir neatneša taip išsvajotų rezultatų?
  • Kuo pranašesnė “Marketingo Guru” internetinio marketingo strategija ir kodėl ji turi tapti jūsų prioritetu, planuojant ir vykdant visas internetinio marketingo kampanijas?
  • Kokie elementai sudaro sėkmingo internetinio marketingo formulę?
  • Kodėl vieno elemento netinkamas parengimas gali turėti neigiamą grandininį efektą visai internetinio marketingo kampanijai?
  • Kaip teisingai parengti savo internetinio marketingo kampanijas?
  • Kodėl tradiciniai lankytojų kontaktų rinkimo būdai yra neefektyvūs ir turi būti skubiai pakeisti?
  • Kas yra “masalas” ir kokia jo sukūrimo ir nemokamo dalinimo lankytojams prasmė?
  • 20 išbandytų idėjų kaip sukurti efektyvų “masalą”, kuris labiausiai skatintų Jūsų interneto svetainės ir “Facebook” puslapio lankytojus palikti savo el. pašto adresus.
  • Kur ir kaip patalpinti “masalą”, kad jį galėtų atsisiųsti lankytojai, įvedę savo el. pašto adresus?
  • Kaip tinkamai integruoti ir pateikti “masalo” pasiūlymą jūsų interneto svetainėje ir “Facebook” puslapyje?
  • Kokia yra pati svarbiausia taisyklė, be kurios dar nė viena el. pašto rinkodaros kampanija nesusilaukė sėkmės?
  • Kokios yra dažniausiai pasikartojančios naujienlaiškių dizaino klaidos? Kokios el. laiškų antraštės pritraukia daugiausiai skaitytojų dėmesio?
  • Kada geriausiai siųsti savo el. laiškus – pasiūlymus?
  • Kaip pateikti sumažintą kainą?
  • Kodėl būtina pateikti papildomas dovanas ir vertę šalia pagrindinio pasiūlymo?
  • Kaip greitai išparduoti užsilikusias prekes?
  • Kaip padidinti klientų užsakymo krepšelį ir pirkimų dažnumą?
  • Kaip teisingai išsikelti ir aprašyti strateginius tikslus?
  • Kaip teisingai sukurti detalų metinį veiksmų planą ir numatyti įgyvendinimo priemones?
  • Kaip teisingai sukurti ir vykdyti kiekvieno mėnesio marketingo veiksmų kalendorių?

M. Šaikus “Parduodančių laiškų formulė”

Seminaro trukmė – 2 val.

Garantuota el. Pašto rinkodaros formulė, kaip greitai ir lengvai sukurti parduodančiusel. laiškus… Neturint Jokių Reklaminių Tekstų Rašymo Įgūdžių! Vienas brangiausiai apmokamų marketingo profesionalų Lietuvoje atskleidžia patikrintą, bet mažai kam žinomą formulę, kaip greitai ir lengvai sukurti parduodančius reklaminius el. laiškus, žaibiškai traukiančius dėmesį ir galinčius padvigubinti ar net patrigubinti pardavimus. Tai, kas veikia šiandien Jokio vandens. Tik tikra informacija, kurią turite žinoti, jeigu norite, kad Jūsų el. laiškai parduotų. Tai tikrai geriausia, ką galima rasti dabar, o ši formulė yra paprasta ir greita, kad Jūs pritaikytumėte ją, kaip įmanoma greičiau. 5 dalių WEB seminare sužinosite:

  • 22 ESMINES PRIEŽASTIS, kodėl žmonės perka. Ką privalote žinoti apie žmonių pirkimo psichologiją, kad TIKSLIAI ATSKLEISTUMĖTE savo produktų ir paslaugų naudą jiems suprantama kalba.
  • Detalią TECHNOLOGIJĄ, kaip kurti el. laiškų PAVADINIMUS, kad Jūsų laiškai būtų atidaromi ženkliai GERIAU nei iki šiol.
  • Aiškią INSTRUKCIJĄ, kaip kurti el. laiškų turinį, kad jis sulauktų dar daugiau paspaudimų.
  • SLAPTĄ EL. PAŠTO RINKODAROS FORMULĖ, kuri gali PADVIGUBINTI AR NET PATRIGUBINTI PARDAVIMUS.
  • “Magiškų” ISTORIJŲ KŪRIMO METODIKĄ, kad Jūsų laiškai įtrauktų skaitytoją ir sukurtų dar stipresnį ryšį.

 

Seminaras A. Dalinkevičius “Menas daryti įtaką ir parduoti telefonu”

Seminaro trukmė – 3 val.

…nenaudojant jokių pasenusių ir atstumiančių manipuliacinių pardavimo technikų ar brutalaus psichologinio spaudimo! DĖMESIO! Pagaliau bus atskleista lengvai išmokstama ir daugelyje sričių patikrinta NAUJOJO AMŽIAUS 7-ių žingsnių sistema, pavadinimu “M.A.G.N.E.T.I.C”, kuri skirta telefonu daryti DIDESNĘ ĮTAKĄ IR DAUGIAU PARDUOTI… Kol visi naudoja PASENUSIUS bendravimo telefonu metodus, kurių efektyvumas vis labiau nyksta, Jūsų pardavėjai gali IŠSISKIRTI ir pradėti naudoti “naujojo amžiaus” metodus jau dabar! “Per savo darbo patirtį, žingsnis po žingsnio, IŠKODAVAU, koks turi būti PATS EFEKTYVIAUSIAS, NAUJOS KARTOS pokalbis telefonu…, kuris ne tik parduoda, bet ir yra malonus tiek pardavėjui, tiek pačiam klientui!” -Arnas Dalinkevičius, komunikacijos telefonu ekspertas, turintis daugiau nei 10 metų patirtį ir 7-ių žingsnių sistemos “M.A.G.N.E.T.I.C” kūrėjas. VISI PARDAVIMAI TELEFONU JUDA PAGAL VIENĄ SISTEMĄ! Jeigu Jūsų pardavėjai žino šią sistemą – jie GALI VALDYTI POKALBĮ TAIP, KAIP NORI. Ir tai nėra kalba apie manipuliacijas. Tai yra kalba apie tikro ryšio su žmogumi kūrimą ir teisingą komunikaciją!

Didelių tikslų konferencija “DREAM BIG” – kaip išsikelti didelius tikslus ir juos pasiekti?

Trukmė – 4 val.

1) Marius Jovaiša | Menas svajoti ir daryti: nuo “Neregėtos Lietuvos” iki Ironman triatlono… kaip įgyvendinti pačias drąsiausias svajones? 2) Donaldas Duškinas | Kaip vizualizuoti savo sėkmę ir sukurti autentišką gyvenimo istoriją? 3) Viktorija Čijunskytė | Kaip turėti daugiau pinigų? 4) Tomas Bagdonavičius | Kaip sukurti savo tikslų planą ir aprašyti detaliai savo pačias svarbiausias svajones ir jų įgyvendinimo planą? 5) Tomas Snarskis | Kaip įgyvendinti savo tikslus ir svajones tampant Facebook ir Instagram įžymybe? 6) Jurga Šeduikytė | Kaip pažadinti savo kūrybingumą ir sukurti patį gražiausią žaidimą gyvenime, paverčiantį svajones tikrove? 7) Algirdas Karalius | KAIZEN sistema: kaip siekti tikslų kiekvieną mielą dieną be jokių atidėliojimų ir su maksimalia sėkme? 8) Nerius Jasinavičius | Nepaprastai paprasta tiesa apie tai, kaip pasiekti įspūdingus rezultatus.

Seminaras M. Šaikus, A. Dalinkevičius “Kaip įveikti PRIEŠTARAVIMUS TELEFONU, kai išgirsti: “pagalvosiu“, „brangu“ ar „nedomina?”

Seminaro trukmė – 3 val.

SVARBU esantiems DIDELIUOSE PARDAVIMUOSE ir norintiems lengviau susitvarkyti su klientų prieštaravimais, bei drastiškai pagreitinti pardavimo procesą… SEMINARE ATSLEISTA: – KAIP ĮVEIKTI PRIEŠTARAVIMUS… – KODĖL ŽMONĖS PRIEŠTARAUJA… – Ką daryti, kad išgirstume mažiau prieštaravimų… – Ką daryti su: “pagalvosiu“, „brangu“, „nedomina“… ir kitais, su kuriais susiduriate Jūs! Arnas Dalinkevičius, komunikacijos telefonu ekspertas-praktikas ir 7-ių žingsnių sistemos “M.A.G.N.E.T.I.(C.)” kūrėjas.

Seminaras M. Šaikus, A. Dalinkevičius “3 Pagrindinės priežastys, kodėl brutalios pardavimų telefonu technikos beveik NEBEVEIKIA?”

Seminaro trukmė – 3 val.

Konkretūs praktiniai patarimai, ką daryti kiekvienam pardavėjui, vadybininkui ar vadovui, kuris nori išlaikyti nuolatinį pardavimų augimą… paliekant už savęs konkurentus, nesupratusius kas įvyko… – Web seminaro metu atskleisti patikrinti metodai, kaip nenužudyti pokalbio, kai potencialus klientas jus identifikuoja kaip pardavėją ir nori numesti ragelį. – Web seminaro metu atskleista, kaip kalbėti su žmogumi, kuris iškelia prieštaravimą, jog buvo su “tokiais” susidūręs ir daugiau nebenori. – Web seminare atskleistos ypatingos paslaptys, kurios padės be jokio spaudimo ar brutalių manipuliacijų vesti pokalbį iki abipusiai priimtino sprendimo. Kol visi naudoja PASENUSIUS bendravimo telefonu metodus, kurių efektyvumas vis labiau nyksta, Jūsų pardavėjai gali IŠSISKIRTI ir pradėti naudoti “naujojo amžiaus” metodus jau dabar!

Mokymų programa A. Dalinkevičius “Pardavimų magnetas

Mokymų trukmė – 9 val.

Tai Pažangi, Greitai Ir Lengvai Įsisavinama 7-ių Žingsnių Technologija, Kaip Efektyviai Užmegzti Su Klientu Ryšį, Kurti Pasitikėjimą, Tiksliai Įvertinti Kliento Problemas Ir Troškimus, Etiškai Daryti Įtaką Ir Parduoti Daugiau Ir Dažniau… Ir Tai Daryti Su Malonumu, Be Baimės, Be Streso Ir Be Pralaimėjimų! 1 MODULIS: SKAMBUTIS, KURIAM NEĮMANOMA ATSISPIRTI. Tai 1-oji, įvadinė dalis, kurios metu gausite pačias svarbiausias, pamatines strategijas ir požiūrį, kad kiekvieną tolesnį skambutį savo klientui vertintumėte pagal naujas taisykles. Šiame modulyje Jūs sužinosite: Kas vyksta kiekvieno skambučio metu ir ką būtina žinoti, kad pokalbio pradžia klientui paliktų gerą įspūdį? (VIEN ŠI TECHNIKA UŽTIKRINS DIDESNĮ JŪSŲ POKALBIO EFEKTYVUMĄ) – 2 ESMINIAI klausimai, kuriuos sau užduoda klientas ir KAIP Į JUOS TEISINGAI ATSAKYTI, kad pokalbis tęstųsi? – 6 PAGRINDINIAI SKAMBUČIO TIKSLAI. Kokį tikslą privalote išsikelti kiekvieną kartą skambindami ir kodėl netinkamo tikslo pasirinkimas – tiesiausias kelias į nesėkmę. – 5-IŲ ŽINGSNIŲ BAZINĖ SKAMBUČIO TECHNIKA, kuri padės žaibiškai paruošti pokalbio scenarijų su klientu. – Kur labiausiai STRINGA POKALBIS ir KUR BŪTINA SUTELKTI DĖMESĮ? DINAMINIS 6 ETAPŲ SKAMBUČIO KELIAS. Po teorinės dalies Jūsų laukia 2 praktinės užduotys – namų darbai, kad Jūs galėtumėte efektyviai įsisavinti medžiagą ir pradėtumėte greitai ją taikyti savo darbe. 2 MODULIS: EFEKTYVUS POKALBIS TELEFONU. REZULTATYVUS SUSITIKIMAS SU KLIENTU. 2-oji savaitė prasidės nuo esminių strategijų, technikų ir rekomendacijų, kaip pasiruošti efektyviam pokalbiui su klientu – tikslų iškėlimas pokalbiui, prieštaravimų įveikimas ir daugybė kitų būtinų elementų. Jeigu jūsų versle susitikimas su klientu yra būtinas – šis modulis taip pat parodys, ką daryti ir kaip, kad jūsų susitikimas būtų sėkmingas ir rezultatyvus. Šio modulio 1-oje dalyje (EFEKTYVUS POKALBIS TELEFONU) Jūs sužinosite: – M.I.K.I.S. – Tai kas svarbiausia kiekviename pokalbyje ir ką daryti, kad TAI TAPTŲ JŪSŲ ĮPROČIU. – ESMINIAI POKALBIŲ SCENARIJŲ SUDARYMO PRINCIPAI. – 50 „stiprintuvų“, kuriuos privalote naudoti savo pokalbio metu, kad jis būtų efektyvus, stiprus ir išlaikytų kliento susidomėjimą. – 4-ių ŽINGSNIŲ ATSAKYMO Į PRIEŠTARAVIMUS algoritmas. (Šis algoritmas efektyviai įveiks bet kokią problemą ir sustiprins kliento pasitikėjimą Jumis). – ONE TEAM požiūris ir kodėl juo labai svarbu vadovautis bendraujant su klientu. – PO POKALBIO. Pagrindiniai 4 klausimai, kuriuos privalote turėti po skambučio su klientu. El. laiškų ir pokalbių su klientu suderinimas. Kodėl ir ką būtina padaryti, kad bendravimas su klientu būtu nuoseklus tiek telefonu, tiek el. paštu. Šio modulio 2-oje dalyje (REZULTATYVUS SUSITIKIMAS SU KLIENTU) Jūs sužinosite: – ELGESYS. Kaip reikia elgtis susitikime, kad iš karto užmegztumėte gerą ryšį ir paliktumėte teigiamą pirmą įspūdį? – POKALBIO PRADŽIA. Kaip surasti „bendrą kalbą“, kurti pasitikėjimą ir geriau suprasti savo klientą? – POREIKIŲ IŠSIAIŠKINIMO PROCESAS. Ką turime daryti, kad tiksliai sužinotume kliento problemas ir svarbiausius troškimus. – PASIŪLYMŲ PRISTATYMAS. Kiek ir kokius turime turėti pasiūlymus, kad galėtume tinkamai reaguoti į situaciją ir pateiktume klientui tai, ko jam labiausiai reikia? – DERYBOS. Kaip išmintingai vesti derybas dėl kainos, kad laimėtumėte abu? – 8 TESTŲ SISTEMA, kuri padės tiksliai įvertinti ar klientas yra pasiruošęs pirkimui. Po teorinės dalies Jūsų laukia labai svarbios praktinės užduotys, kad Jūs galėtumėte efektyviai įsisavinti medžiagą ir greitai ją taikyti savo darbe. 3 MODULIS: SĖKMINGŲ PARDAVĖJŲ DARBO ĮRANKIAI. PARDAVIMO PSICHOLOGIJA. 3-iasis modulis bus ypač svarbus, kad Jūs savo darbo vietą aprūpintumėte svarbiausia įranga ir būtiniausiomis priemonėmis efektyviam pardavimui ir būtumėte maksimaliai susikoncentravęs darbui. Taip pat Jūsų laukia besąlygiškai aktuali pardavimų psichologijos dalis, apie tai, kaip nusiteikti skambučiams, kaip nugalėti visas baimes, labiau savimi pasitikėti ir atkakliai siekti didžiausių savo ir įmonės tikslų. Šio modulio 1-oje dalyje (SĖKMINGŲ PARDAVĖJŲ DARBO ĮRANKIAI) Jūs sužinosite: – Kontaktų bazių kūrimas. Ką turime daryti ir kaip, kad nuolat augintume savo potencialių klientų kontaktų bazę. – Klientų valdymo sistemos (CRM). 12 pagrindinių elementų, kuriuos turime profesionaliai paruošti ir kontroliuoti, kad surinktume pačią išsamiausią klientų istoriją ir jų charakteristikas. – Darbo vieta. Kaip turi būti parengta pardavėjo darbo vieta, kad jo darbas būtų našus ir maksimaliai efektyvus. – Būtina programinė įranga. Kas turi būti visada po ranka, kad pardavėjo darbą galima būtų analizuoti ir greitai atpažinti klaidų ar sėkmės priežastis. Statistika. Kiek kainuoja kliento NE ir TAIP. Kaip apskaičiuoti pardavėjo darbo pelningumą? Šio modulio 2-oje dalyje (PARDAVIMO PSICHOLOGIJA) Jūs sužinosite: – PARDAVĖJO EMOCIJOS. Kaip kurti teigiamas emocijas ir geriau nusiteikti produktyviam darbui? – KAIP NUGALĖTI BAIMĘ SKAMBINTI. Paruoškite save „kovai“ be pralaimėjimų ir visiems laikams pamirškite baimę skambinti. – 9 BŪTINI ŽINGSNIAI, kad tinkamai pasiruoštumėte skambučiams. – 4 GERO PAŠNEKOVO BRUOŽAI. Kaip tapti klientų dėmesio magnetu? – Nr. 1 VEIKSMAS, kurį būtina padaryti prieš skambinant svarbiems kontaktams, kad nepadarytumėte skaudžių ir brangių klaidų. – KLIENTAS SAKO „NE“. Kaip meistriškai reaguoti ir turėti ANTRĄ veiksmų planą? – PO SUDĖTINGO POKALBIO. Kaip atsistatyti po sunkių pokalbių, kurie išsunkia jūsų jėgas? Ir, žinoma, Jūsų laukia praktinės užduotys, kurios padės žinias ir patarimus greitai įsisavinti ir imti taikyti darbe. 4 MODULIS: 7-IŲ ŽINGSNIŲ TECHNOLOGIJOS „PARDAVIMŲ MAGNETAS©“ INTEGRAVIMAS Šiame paskutiniame, 4-ame, modulyje padarysite svarbiausią darbą. Viską, ką sužinojote iki šios dalies Jūs integruosite į autorinę 7-ių žingsnių komunikacijos telefonu technologiją ir sukursite savo galutinę pardavimų telefonu sistemą. Jūsų laukia 7 žingsnių detaliai paaiškintas procesas, kurį pritaikysite savo darbe ir užtikrinsite sėkmingą, maksimaliai efektyvią ir įkvepiančią veiklą be pralaimėjimo.

Vilmantė Markevičienė – „Kaip užauginti plačiai žinomą ir pelningą prekės ženklą be didelių investicijų ir be išorinių investuotojų?“

Seminaro trukmė – 2 val.

Kaip sukurti prekės ženklą, kurį žinotų ir pirktų milijonai žmonių 30-tyje pasaulio valstybių? Patirtis, verslo pamokos ir sėkmės principai moters, sukūrusios “Gentle Day” kompaniją Vilmantė Markevičienė – prekės ženklų “Gentle Day”, “Genial Day” ir “EiVi by Genial Day” įkūrėja ir produktų dizainerė, išradėja. 2009 m. įkurtas šeimos verslas išaugo į tarptautinį. Šiuo metu “Gentle Day” moterų higienos priemonių galima įsigyti ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europos Sąjungoje bei Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Kanadoje. 2015 metais “Gentle Day” produktai buvo pristatyti ir JAV bei Kanados rinkoje. Šiuo metu jų galima rasti tokiose parduotuvėse kaip “Whole Foods” Kanadoje, JAV “Bed Bath and Beyond”, “Weis market”, “Natural Food Grocers” ir kt. “Genial Day įklotų bei drėgnų servetėlių rasite net Bahamų salose. “Gentle Day” įklotai bei drėgnos servetėlės yra gavę apdovanojimų, kaip rinką keičiantys, inovatyvūs ir sveiki produktai JAV, bei Lenkijoje. SEMINARO PROGRAMA 1) Kaip nustatyti kryptingus prekės ženklo auginimo tikslus ir sukurti stiprią ateities viziją? Čia Vilmantė pasidalins savo patirtimi, kaip kūrė ir vystė “Gentle Day” idėją ir su kokiais iššūkiais jai teko susidurti pradiniuose etapuose. 2) Prekės ženklo sėkmės formulė. Kaip prekiauti pelningai jau pirmaisiais metais ir ko reikia, kad verslas taptų tvarus? Vilmantės ir jos komandos efektyvumas tapo kertiniu akmeniu kuriant sėkmingą verslą jau nuo pirmųjų metų. Ką ji darė ir kaip, kad išvengtų galybės prekės ženklo kūrimo klaidų jau nuo pradžių. 3) Pardavimo kanalų plėtra. Kokie žingsniai leidžia ženkliai išplėsti pardavimo kanalus? Kaip įtikinti prekybininkus su Jumis bendradarbiauti ir Jumis pasitikėti. Vilmantė atskleis pardavimo metodus ir rekomendacijas. 4) Brangiausiai kainavusios klaidos ir kaip jų išvengti, jei kuriate ir plečiate prekės ženklą į užsienį? Čia Vilmantė pasidalins savo klaidomis ir pamokomis, kurios gali sulėtinti prekės ženklo plėtrą, ir atskleis paslaptis, kaip šių klaidų išvengti Jums. 5) 7 žingsnių algoritmas, kuris užtikrina prekės ženklo augimą. Vilmantės Markevičienės verslo formulė, kuri padės Jums sukurti pelną generuojančią ir klestinčią kompaniją be didelių investicijų ir be išorinių investuotojų, išsaugant savo nepriklausomybę ir laisvę kurti. 6) KLAUSIMŲ – ATSAKYMŲ SESIJA. Jūsų klausimai – Vilmantės atsakymai. Paskutinėje dalyje dalyviai galės klausti ir su Vilmantės pagalba rasti sprendimus, kaip surasti partnerių, platintojų ir padaryti savo prekės ženklą žinomą ir pelningą.

 

Naujiena – kurią gaunate nemokamai

VERSLO ĮRANKIŲ BIBLIOTEKA 

Mokymai, eknygos, sutartys, dokumentai ir įrankiai skirti verslui.

Nuolat atsinaujina.

Vertė: 650 Eur

 

100% pinigų grąžinimo garantija

Jei Jums nepatiks šie seminarai, mes Jums grąžinsime pinigus. Jūs nieko nerizikuojate įsigydami šį iškirtinį pasiūlymą. Taikome 14-os dienų pinigų grąžinimo garantiją.

Tavo investicija

Esame tikri, kad nei vienas lektorius ar pranešėjas nesiūlo tokio lygio mokymų ir seminarų už tokią gerą kainą. Paskaičiuokite patys – daugiau nei 250 valandų mokymų už 199 EUR vietoje 2789 EUR!. Tarp lektorių žymiausi Lietuvos ir pasaulio verslininkai bei pranešėjai, motyvatoriai, pardavėjai ir vadovai.

 

Kontaktai 

VšĮ „Baltijos Antreprenerystės Aljansas“ Įmonės kodas: 135677778 El. paštas: info@webseminarai.lt Tel. +37068255168

 

199.00

AKCIJA!VERSLO KOLEKCIJA