Interneto rinkodaros optimizavimas e. verslams
Seminare Vladas Sapranavičius kalbės apie tai, kaip teisingai apskaičiuoti interneto rinkodaros kanale perkamos reklamos naudą, kaip palyginti kanalų naudingumą ir kaip, remiantis šia informacija, perskirstyti biudžetą kanalams.
Gaukite iškart
♥ Galios neribotą laiką
♥ Pinigų grąžinimo garantija
Retas kuris elektroninis verslas Lietuvoje moka optimizuoti interneto rinkodaros kanalus ir interneto rinkodaros biudžetus.
Dažnas e. verslas nežino, kaip apskaičiuoti interneto rinkodaros kanale perkamos reklamos naudą, kaip palyginti kanalų naudingumą ir kaip, remiantis šia informacija, perskirstyti biudžetą kanalams.
Kaip tai teisingai atlikti, papasakos interneto rinkodaros konsultantas Vladas Sapranavičius.
Seminarą veda:
VLADAS SAPRANAVIČIUS – jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.
SEMINARO VIDEO
Norint peržiūrėti, įsidėkite produktą į krepšelį ir užbaikite pirkimą
Jei jau pirkote šį seminarą, prisijunkite ir pamatysite VIDEO šiame puslapyje