Aprašymas
Tema, kuri dažnai yra “savaime suprantama” – verslo etiketas. Kokie yra reikalingiausi jo pagrindai susitinkant, rašant elektroninius laiškus ar kalbantis telefonu? Kokius niuansus reikia žinoti/pasikartoti/naudoti kasdien? Šis seminaras skirtas norintiems tiesiog… lengviau bendrauti.
Statykime ne tvoras, o tieskime tiltus bendraudami!
Sminarą veda:
GIEDRĖ URMULEVIČIŪTĖ – humanitarinių mokslų magistrė, išsilavinimą įgijusi VPU (LEU). Klientų aptarnavimo sferoje dirbusi tokioms bendrovėms kaip “Baltic Service Academy”, “Publicum Events”, TEO LT, AB, reklamos srityje – “Comliet-Eltelnetworks”, “Studio Gazo”, “VP Market”. Mokymų srityje dirba daugiau kaip 12 metų, šiuo metu gilinasi į patirtinio mokymosi sritį. Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje veda psichologijos paskaitas anglų kalba. Lektorė domisi žmogaus galimybės tobulėti – dirbant, mokantis ir tiesiog gyvenant bei būdais to siekti – koučingu, joga, meditacija ir pan. Ekspertinės sritys: efektyvus klientų aptarnavimas ir ilgalaikių ryšių su klientais palaikymas, verslo etiketo taisyklės, pozityvus mąstymas ir motyvacija, komunikacija (telefonu, gyvai, dalykinis susirašinėjimas ir pan.), pozityvus skundų valdymas.
“Arkliukai” – visa tai, kas telpa į b e n d r a v i m ą.
SEMINARO VIDEO
Norint peržiūrėti, įsidėkite produktą į krepšelį ir užbaikite pirkimą
Jei jau pirkote šį seminarą, prisijunkite ir pamatysite VIDEO šiame puslapyje