E-komercija 2019

Akcija!

49.00 29.99

Trukmė: 6.5 val.

Metinis renginys el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastams.

Įsigytas seminaras galios visą gyvenimą („Lifetime“)

DOVANA: Papildomai gausite net 4 ankstesnių e-komercijos konferencijų įrašus!

Spausk mygtuką į krepšelį, užsisakyk ir iškart žiūrėk.

Aprašymas

Konferencijos vertybės:

  • praktiškumas
  • aktualumas
  • pritaikomumas

 

Pranešimų temos

 

Kai supranti, kad nieko nežinai. Pasiutuslape.lt istorija.

Pasiutuslape.lt – tai grožio, SPA ir masažo paslaugų el. prekybos platforma su laiko rezervavimo galimybe. Pasidalinsiu svarbiausiomis išmoktomis pamokomis papasakodamas šios platformos istoriją.

SIMAS ŠARMAVIČIUS
El. prekybos vadovas | GeraDovana.lt

Klientų aptarnavimas Facebook’e

Klientų lūkesčiai didėja ne dienomis, o valandomis, todėl vis sunkiau reklamuotis efektyviai, užkabinti klientus ir susilaukti gerų pardavimo rezultatų. Bet gal neverta to siekti? Gal tiesiog verta skirti daugiau dėmesio klientų aptarnavimui? Gal verta pradėti aptarnauti klientus Facebook’e?

DOVYDAS BRAUKYLA
Planas Huliganas Vadovas

4 klientų aptarnavimo pavyzdžiai – ką galima iš to išmokti?

Prezentacijos pagrindas – realūs lietuviški klientų aptarnavimo pavyzdžiai: geri ir ne tokie puikūs. CAC, LTV, ROI – visi šie terminai netenka prasmės, jei Jūsų klientų aptarnavimas SUCK’S. Prezentacijos metu pristatysiu 4 pamokas, kurias galėsite pritaikyti savo e-prekybos versle, norėdami pagerinti klientų pasitenkinimą.

(NE)WOW nuo pirmo įspūdžio
Problemų sprendimas – galimybė sustiprinti („sumauti“) santykius
Kiek pastangų reikia atlikti klientui?
Ar personalas yra įgalintas laužyti taisykles?
BONUS: Extra mylia

VITALIJUS MAJOROVAS
UAB Lonas Komercijos direktorius

Grįžtantys pirkėjai – jūsų sėkmės raktas

Kodėl svarbu grįžtantys pirkėjai? Kaip pritraukti pirkėjus, kad jie grįžtų?

AISTĖ KESMINAITĖ – JANKAUSKIENĖ
Verslininkė | Etsy Konsultacijos

Vartotojo patirtimi paremta prekyba

Pastaruoju metu pastebima tendencija, kad e. parduotuvės tampa panašios vieną į kitą iš UI, kartais net UX pusės. Kai UI panašūs, o UX bandoma kopijuoti, konkuruoti galima kaina arba aptarnavimo kokybe (UX + CX). Pranešime pristatysime aktualias temas ir į ką atkreipti dėmesį iškarto dviem požiūriais UX ir CX sukuriant sprendimus, kuriuos sunku nukopijuoti.

JURGIS GYLYS
Verslo skaitmenizavimo vadovas | NFQ Technologies

Copy + paste: Baldai1.lt plėtra Europoje

Baldai1.lt per 5 darbo metus Lietuvoje išdirbo sėkmingą verslo modelį ir vėliau bandė jį kopijuoti 15-oje Europos šalių, maždaug pusėje jų – sėkmingai. Kurios rinkos ir kodėl buvo sėkmingos, kokios strategijos pasiteisino bei kokių klaidų norėtume nekartoti.

PIJUS MAKAREVIČIUS
Baldai1.lt ir Furniture1.eu vadovas

Artificial Intelligence and Big Data in digital communication

According to the MSL Report, 40% of questioned communication managers admit that they have a vague idea of how to use artificial intelligence in their work. At the same time, nearly half businesses invest in solutions using AI, that slowly becoming part of the strategy of different, sometimes unexpected, company departments.

MAREK CYNOWSKI
Country Manager DACH | SentiOne

Kaip esamiems e-verslams prisijaukinti Amazon kanalą?

Trumpai ir aiškiai apie Amazon ekosistemą ir vietos joje radimą jau egzistuojantiems E-komercijos verslams. Principai, rekomendacijos, įrankiai.

VYTAUTAS VOROBJOVAS
AMZ Crew | Partneris

Amazon: kaip išgyventi džiunglėse šiandien?

Amazon platforma – geriausia galimybė e-komercijoje šiandien. Amazon verslo modeliai bei jų efektyvumo palyginimas. Kaip ne tik prisitaikyti prie greitai kintančios Amazon verslo aplinkos, bet ir suklestėti joje.

ŽYDRŪNAS STANKEVIČIUS
Innovators Lab Limited bendraįkūrėjas

Facebook ir Instagram. Geriausias patarimas ateinantiems metams.

Kokį vieną savo taktikos elementą turėtumėte patobulinti, kad nustotumėte deginti pinigus ir pradėtumėte efektyviai naudoti šiuos labai elektroninei komercijai svarbius kanalus?

AIDIS DALIKAS
Kūrybos procesų vadovas | Socialius Marketingas

Kaip tinkamai pasirinkti el.parduotuvės vystymo partnerį?

Čia bus pakankamai išsamiai atsakyta į klausimus kada pasirinkti kaimyną Petrą, kada nuomoti jau esamą sukurtą sprendimą, o kada verta kurtis individualų sprendimą.

VITALIJUS DUBIETIS
Verskis.lt el.parduotuvių platformos vadovas

Kritinės darbo tarp kliento ir digital marketing agentūrų problemos ir kaip jas spręsti

Vėl keičiat savo digital agentūrą? O gal atvirkščiai vis dar galvojat kad dabartinė agentūra gerai dirba? Realybė tokia kad daugelis bendradarbiavimo schemų yra nepalankios abejoms pusėms. Per 18 metų pabuvus abejose rinkos barikadų pusėse galiu apibendrinti jog visiems reikia daryti sandėrio “Reset’ą”

MARTYNAS GEDMINAS
Alfa Analitika | Owner

Top 5 GTM panaudojimo galimybės Jūsų el. parduotuvei

Google Tag Manager yra vienas iš lanksčiausių įrankių, kuriais gali pasinaudoti el. parduotuvės. Tiesa, dažnai, svetainėse šio įrankio panaudojimas apsiriboja Analytics kodo įdiegimu, Facebook Pixelio įdiegimu ir Google Analytics Eventų nustatymu. Šiame pranešime pristatysime 5 GTM panaudojimo galimybes, kurios leis Jūsų el. parduotuvei surinkti daugiau tikslinės informacijos apie Jūsų lankytojus ir padės padidinti pardavimus.

AURIMAS PAULIUS GIRČYS
Vadovas | APG MEDIA

SEO kryptis ir iššūkiai 2019-tais

Dirbtinis intelektas, paieška balsu, vartotojo signalai, “mobile first” indeksas – tai tik keli SEO trend’ai apie kuriuos girdėsime vis daugiau 2019-tais. Kaip tarp visa to nepaklysti verslui ir kokias kryptis pasirinkti – papasakos Tomas.

TOMAS VARNAS
„Good one“ direktorius

Galvoji, kad esi geras pėdsekys? Gilesnis požiūris į kelią iki pardavimo.

Dažnai vartotojas, prieš apsispręsdamas pirkti, svetainėje apsilanko kelis kartus, per skirtingus kanalus. Tuo tarpu Google Analytics pardavimų ataskaitose matome tik paskutinio apsilankymo statistiką. Remiantis tokiomis ataskaitomis rinkodarininkai dažnai ne tik neišnaudoja rinkos potencialo, bet ir klaidingai paskirsto reklamos biudžetus. Sužinosite, kaip gilesnis žvilgsnis į vartotojo pirkimo kelią, padeda identifikuoti problemas bei pardavimų didinimo galimybes.

EDITA LUKOŠIŪTĖ
SEOHelis | PPC vadovė

El.pašto rinkodara atgyveno!

Kodėl elektroninio pašto rinkodara nebėra tai, apie ką turi galvoti rinkodaros profesionalai? Kaip bendravimą su klientais keičia daugiakanalė rinkodara? Kodėl atskirų rinkodaros kanalų naudojimas atsietai nėra efektyvu ir kaip tą pakeisti?

RYTIS LAURINAVIČIUS
CEO | Omnisend

Lietuvos el. pašto rinkodaros tyrimas 2018. Vis dar trypčiojame?

El. pašto kanalas pasaulyje pripažintas kaip vienas iš TOP kanalų, generuojančių srautą bei konversijas el. parduotuvėms. Natūraliai kyla klausimas „kaip mes jį išnaudojame Lietuvoje?“. Todėl šiais metais ir vėl atlikome „Lietuvos el. pašto rinkodaros tyrimą“.

Apžvelgsime ir atsakysime: Ar rinkos dalyviai vis dar siunčia tik naujienlaiškius ir nepagalvoja apie automatinius laiškus? Kaip surenkami el. pašto adresai ir kokios priemonės populiariausios? Kaip keitėsi el. parduotuvės ir jų veiksmai po BDAR įsigaliojimo?

MATAS POCIUS
El. pašto rinkodaros skyriaus vadovas | NFQ Technologies

Rinkodaros automatizavimo pamatai

Daugelis rinkodaros automatizavimo projektų žlunga. Priežastis to paprasta – įsigijus automatizavimo įrankius, paaiškėja, kad neaišku ką su jais daryti ir ką jais automatizuoti. Skamba keistai, bet tokia realybė. Tad šioje 25 minučių praktinėje sesijoje ir nagrinėsim nuo ko reikėtų pradėti rinkodaros automatizavimą.

AUDRIUS LUČIŪNAS
Verslo augintojas | Lean Marketing

TOP 3 e-kainodaros tendencijos

Vystantis e-komercijai, inovatyvumu neatsilieka ir e-kainodara. Sužinokite pagrindines tendencijas, kurios padės neprarasti pelno, sumažins klientų “pabėgimą” ar paskatins juos nusipirkti daugiau.

ELEONORA SAKALAUSKAITĖ
Pricing.lt CEO

Buhalterija, kuri stiprina Jūsų e-verslą

E-komerciją valdo skaičiai, ir buhalterijoje jų tikrai netrūksta. Bet dažniausiai verslininkas supranta buhalteriją tik kaip papildomas sąnaudas versle. Tvarkingai dirbanti apskaita gali sustiprinti visą įmonę: sumažėja popieriaus, 99% sąskaitų susigeneruoja pačios, duomenys atsiranda realiu laiku, vadovas ir rinkodaros specialistas mato „gyvus“ duomenis, pardavėjai dirba realiu laiku, o el. erdvėje duomenys sutampa su sandėliu, buhalterija susitvarko savaime, augant įmonei — kaštai apskaitai mažėja.

FILIP BORCOV
Direktorius | B1.lt

 

Dovana

Papildomai gausite net 4 ankstesnių e-komercijos konferencijų įrašus!

Tik nusipirkus šį produktą, žemiau pamatysite specialų kodą šiems 4 konferencijų įrašams peržiūrėti nemokamai.




Pranešimų skaidrės

Kiekvienas pirkėjas gauna pranešimų skaidres.

90 dienų pinigų grąžinimo garantija

Investuokite be rizikos.

Jei per 90 dienų nuspręsite, kad peržiūrėję seminarą nesužinojote ir neišmokote nieko naudingo Jums, tai mes grąžinsime pinigus.

Apie organizatorių

Webconsulting – tai interneto rinkodaros konsultacijų įmonė, konsultuojanti verslus ir nuolat rengianti renginius interneto rinkodaros srityje.

 E-komercija svetainė

49.00 29.99Į krepšelį

Seminaro video

Šis video turinys jums nematomas

Prisijunkite arba užsiregistruokite, kad pamatyti video medžiagą!

 

REGISTRACIJOS NUORODA ČIA

Jums taip pat gali patikti…