E-komercija 2018

Akcija!

75.00 25.00

Trukmė: 15 val.

Konferencijoje išskiriamos dvi pagrindinės kryptys: INTERNETO RINKODARA ir ELEKTRONINĖ KOMERCIJA.

Įsigytas seminaras galios visą gyvenimą („Lifetime“)

Spausk mygtuką į krepšelį, užsisakyk ir iškart žiūrėk.

Aprašymas

E-komercija – metinis renginys el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastams vyksta nuo 2013 metų.

Konferencijos vertybės:

  • praktiškumas
  • aktualumas
  • pritaikomumas

 

Pranešimų temos

INTERNETINĖS RINKODAROS TEMOS

Save pigs, eat figs. Arba kodėl turinio rinkodara bus karščiausia tema Lietuvos el. prekyboje RYTOJ?
Turinio rinkodara tampa vis karštesne tema. Tačiau Lietuvoje siejant ją su el. prekyba dar kalbama atsargiai. Simas pranešime papasakos apie turinio rinkodaros išnaudojimą el. prekyboje ir kartu pateiks praktinius pavyzdžius iš Lietuvos ir užsienio.

SIMAS ŠARMAVIČIUS
El. prekybos vadovas | GeraDovana.lt

SMS Rinkodara elektroninėje prekyboje (Anglų k.)
Kartais rinkodaros specialistai sutelkia dėmesį į naujus ir ne retai neveiksmingus bendravimo būdus su klientais.
Jānis Karāns savo pranešime pateiks Jums patarimus ir pavyzdžius, kurie suteiks šviežią požiūrį ir naujas galimybes SMS rinkodaroje.
160 simbolių tekstas ir viskas? NE, 2018 metais mes turime daug ir įvairių galimybių siekti aukštesnių rezultatų su SMS.

JĀNIS KARĀNS
Generalinis direktorius | Bregards

Programatiko galimybės Jūsų verslui

Pranešime bus pristatyti pagrindiniai programinio skaitmeninės reklamos pirkimo akcentai ir privalumai. Konferencijos dalyviai sužinos aktualias atvejų studijas iš Azijos ir Afrikos rinkų.

Pranešime Aurimas pasidalins ne tik dabartiniais vartotojo pasiekimo būdais, bet ir artėjančiomos technologinėmis inovacijomis.

AURIMAS PAULIUS GIRČYS
Verslo plėtros vadovas| ESKIMI

UX (vartotojo patirties) svarba e-prekyboje ir kiek jums kainuoja blogas dizainas?

Šiuolaikinės svetainės, interneto portalai ir aplikacijos tampa vis labiau kompleksiški ir interaktyvūs, naudotojai vis labiau reiklesni, todėl naudotojo patirtis (UX) ir patogumas tampa vienais iš svarbiausių faktorių sėkmingai veiklai vykdyti ir siekti aukščiausių rezultatų.

Povilus pateiks praktinius patarimus kaip surasti, suprasti ir ištaisyti dažniausiai pasitaikančias naudotojo patirties (UX) klaidas ir tapti dar labiau patrauklesniems savo klientams.

POVILAS PEČKAITIS
Naudotojopatirties analitinkas | UAB Adeo Web

Didieji duomenys (Big data) elektroninėje rinkodaroje – iššūkiai, nauda ir priemonės (Anglų k.)

Andrey pristatys pranešimą, kurio tikslas – pabrėžti ir išryškinti modernius internetinės rinkodaros įrankius įmonėms, kurios aktyviai dirba su internetine veikla ir yra suinteresuotos optimizuoti savo didelius biudžetus.

Pranešime Andrey aptars kelių skirtingų sričių atvejus ir juos panagrinės. Pranešimą užbaigs diskusija apie skirtingas galimybes pagal skirtingus kampanijų tikslus, kuriuos galėsite pritaikyti ir savo veiklose.

ANDREY ŠAPOVALOV
Internetinės rinkodaros ekspertas

Pigiausias CRO: Kaip su minimaliais biudžetais 2x pasikelti konversijas, padidinti pardavimus ir investicijų reklamai gražą

CRO – dažnai isivaizduojamas kaip brangus, ilgas procesas ir tinkantis tik dideliems portalams. Pranešime sužinosite kaip bet kuris tinklalapis be didelių investicijų gali pasididinti konversijų rodiklius.

REMIGIJUS KULIEŠIUS
Be efficient online vadovas ir įkūrėjas | RAIBEC

Kam mokėti už Facebook reklamą?

Facebook algoritmo pakeitimai pastūmėjo brand’us į reklamos pirkimą. Kaip tai pakeis tavo el. komercijos verslą?
Tadas kalbės apie tai, kokie yra alternatyvūs būdai gauti pirkėjo dėmesį ir pasiekti 11x ROI.
Sužinosite kaip surasti ir įkalbinti žmones, kad jie pasidalintų nuotrauka ar video apie tavo produktą su savo draugais?

TADAS DEKSNYS
Vadovas ir įkūrėjas | Unboxed

Facebook reklamos kampanijos, kurios iš tikrųjų skatina pardavimus (Anglų k.)

Facebook reklama yra vienas iš skaitmeninės rinkodaros įrankių, kuris per pastaruosius metus turi didelę reikšmę Jūsų pasiekiamiems rezultatams, todėl to ignoruoti nereikia.

Annija Jums pateiks pasiūlymus ir praktinius patarimus kokia turi būti stipri Facebook reklamos kampanija ir kaip ją sukurti, aptars kokias rinkodaros strategijas vertėtų rinktis 2018 metams.

Gausite vertingų patarimų, kaip organizuoti testavimo procesus ir kaip analizuoti turimus rezultatus.

ANNIJA GRAUSTIŅA
Socialinės medijos strategė | Digital Marketing Group

Du su puse mėnesio su naujuoju Facebook algoritmu

Facebook įkūrėjas M. Zuckerbergas metų pradžioje padarė pranešimą, kuris sukėlė milžinišką Facebook puslapius administruojančių žmonių audrą: negi nuo šiol mūsų žinučių daugiau niekas nebematys?
Domantas apžvelgs, kokių principų laikantis šis pokytis jūsų rezultatų ne tik nenuskriaus, bet ir atneš naudos

DOMANTAS ŠIRVINSKAS
Mokymų programų vadovas | EduMint

Nežaiskite slėpynių paieškoje – išnaudokite turinį tiksliniam srautui pritraukti

Raktažodžiai ir SEO – du neatsiejami dalykai. Tinkamai pasirinktais raktažodžiais išpildytas svetainės turinys yra sėkmingų SEO darbų pamatas. Vis dėlto, kiek gi to turinio reikia, koks jis turėtų būti ir kaip jį teisingai išnaudoti?
Pranešime Karolina kalbės apie tai, kaip sutvarkyti svetainės turinį taip, kad jis būtų ne tik patrauklus vartotojui, bet ir aiškus Google algoritmui.

KAROLINA PETKEVIČIŪTĖ
SEO projektų Vadovė | SEO Helis

Apgavystės internete? If it seems too good to be true, it probably is

Internetas įgalina verslus kaip niekada anksčiau lengvai plėstis ir vykdyti veiklą pasauliniu mąstu. Tačiau taip pat lengvai internetas įgalina ir sukčius.

Norite atskirti ir suprasti, kur yra tiesa, o kur melas? Audrius savo pranešime pateiks pavyzdžius ir detaliau papasakos apie sukčiavimų internete atvejus, kurie susija ir yra skleidžiami per skaitmeninės reklamos prizmę.

AUDRIUS JANULIS
Komercijos direktorius Baltijos šalims | Adform

Ar adtech’as išgyvens BDAR’ą?

BDAR griežtina asmens duomenų apsaugos teisinį reguliavimą, nustato naujas pareigas duomenų valdytojams ir tvarkytojams ir grasina milžiniškomis baudomis. Retas verslas taip stipriai remiasi asmens duomenimis kaip el.rinkodaros verslas. Duomenys yra šio verslo kraujas ir valiuta. Iki šiol tiek “publisheriai”, tiek adtech’as pro pirštus žiūrėjo į asmens duomenų apsaugą. Ar galės taip pat elgtis ir įsigaliojus BDAR?

ANDRIUS IŠKAUSKAS
Partneris, advokatas | AAA LAW

 

E-KOMERCIJOS TEMOS

Omnichannel iššūkiai tradiciniame DIY sektoriuje

Omnichannel – vienas iš populiarių buzzword’ų šiais laikais. Kas tai? Tai nauja patirtis klientui ir iššūkis verslui.

EDGARAS JASALINIS
Komercijos vadovas | Senukai Kesko Digital

OmniChannel. Fizioterapija ar transplantacija?

Nuolat didėjantis prekybos ir aptarnavimo kanalų skaičius lemia, kad daugėja sąlyčio su vartotojais taškų, tuo pačiu ir vartotojų patirčių. Be to, vartotojų patirtys viename sektoriuje nulemia jų lūkesčius bet kuriame kitame. O tai sukuria naujus iššūkius verslui. Vis dažniau girdime, kad viską suvaldysime tik dirbant OmniChannel principais. Ne ką rečiau eilinis naujas technologinis sprendimas save tituluoja “omničianeliniu”, o kompanijos skelbiasi, kad jos dirba OmniChannel principais. Tačiau panašu, kad pažadėtos nirvanos, kol kas nepatyria nei vartotojai nei verslas. Kodėl?

JURGIS GYLYS
Verslo skaitmenizavimo ir el. komercijos konsultantas | NFQ Technologies

Kaip el. komercija vystosi Europoje?

Šis pranešimas bus skirtas DPDgroup (24 871 dalyviai iš 22 šalių) atlikto “E-pirkėjo barometro” tyrimo aptarimui.

Matthieu kalbės apie pagrindines tendencijas susijusias su internetine prekybos rinka Europoje: kaip užkietėję pirkėjai ir tūkstantmečio karta (Angl. Millenials) formuoja rinką, apie tarpvalstybinius elektroninius pirkimus, apie nevienalytę Europos rinką ir viso to poveikį elektroninei komercijai.

MATTHIEU BREJOUX
Rinkodaros analitikas | DPDgroup

Foodout sėkmės istorija

Tadas Čekavičius pasidalins su konferencijos dalyviais patirtimi apie Foodout.lt kelią, kokie esminiai priimti sprendimi leido pasiekti sėkmę ir kokios klaidos buvo patirtos. Turėsite galimybę išgirsti kaip Tadas sprendė problemas, taip pat sužinosite kokie tikslai ir darbai laukia Foodout ateityje.

TADAS ČEKAVIČIUS
Generalinis direktorius Baltijos šalyse | Foodout

ICO: vis dar tamsus miškas

Šiomis dienoms pasaulyje vis dažniau ir garsiau girdisi diskusijos apie kriptovaliutas. Įdomus ir kvapą gniaužiantis pasakojimas kaip carVertical ICO surinko 20 milijonų USD per 21 dieną.

ROKAS MEDONIS
Vadovas | carVertical

Gerilesiai.lt eksporto sėkmės istorija

Šio pranešimo metu, remdamasis www.gerilesiai.lt istorijomis ir patirtimis Audrius papasakos ko reikia norint eksportuoti į kitas rinkas ir kaip neišleisti visų Lietuvoje uždirbtų pinigų pritraukiant klientus jose.

Sėkmingam eksportui būtina įgyvendinti vos 4 esmines sąlygas, o pritraukiant klientus tereikia panaudoti vos vieną iš startuolių atkeliavusią metodiką. Ar viskas iš tiesų taip paprasta? Tikrai ne. 🙂

AUDRIUS LUČIŪNAS
Generalinis direktorius | UAB 9 LINE

Nuo ko ir kaip sėkmingai pradėti el. prekybą

Nuo ko pradėti el. prekybą, kaip išsirinkti prekybos sritį. Kokie būna prekybos scenarijai. Kaip tinkamai pasirinkti el. komercijos platformą. Į ką svarbiausiai yra atkreipti dėmesį. Kokius įrankius pasitelkti lankytojų ir pirkėjų stebėjimui. Ką daryti su surinktais duomenimis. Teorinius ir praktinius pavyzdžius savo pranešime skaitys Vitalijus Dubietis.

VITALIJUS DUBIETIS
Vadovas | UAB EVISPA

 

SEMINARAI

SEMINARAS: Pardavimai eBay, vertingi patarimai prekiaujantiems

Ar žinojote, kad Ebay.com pasauliniame lygio reitinge užima ganėtinai aukštą 25-tą vietą?

Pradėjote prekybą Ebay, bet pritrūko žinių ką su viskuo daryti?

Norite didinti savo prekybos Ebay pardavimų rezultatus ir atrasti būdus, kaip tai padaryti?

Vykintas Urniežius seminare pasidalins savo patirtimis ir naudingais praktiniais patarimais prekybos Ebay klausimais, sužinosite kokios dažniausiai daromos klaidos prekiaujant Ebay ir kaip jų išvengti, galėsite pasisemti idėjų ir naujovių iš “gerosios praktikos” pavyzdžių.

VYKINTAS URNIEŽIUS
Įkūrėjas ir vadovas | Shop4top

SEMINARAS: Komunikacija su klientais el. paštu kliento gyvavimo ciklo metu (Anglų k.)

Mes gyvename pasaulyje, kuriame klientų demografiniai ir elgsenos duomenys yra prieinami, bet kuriam verslui siekiančiam aukštų rezultatų yra svarbu kuo tikslingiau ir efektyviau panaudoti šią informaciją. Vienas iš svarbiausių panaudojimų – duomenų taikymas skaitmeninės rinkodaros strategijoms. Rinkodaros automatizavimas leidžia Jums pritaikyti pranešimą kiekvienam unikaliam klientų gyvavimo ciklo etapui ir visa tai Jūs galite lengvai pritaikyti savo versle.

Savo pranešime Janis pasakos ir pateiks pavyzdžius apie naujausias komunikacijos su klientais el. paštu pritaikymo technologijas, kurios padeda didinti pardavimus ir klientų lojalumą.

Ultimate Membership Pro

JANIS ROSE
Įkūrėjas ir generalinis direktorius | Mailigen

 

 

Dovana

Papildomai gausite net 3 ankstesnių e-komercijos konferencijų įrašus!

Tik nusipirkus šį produktą, žemiau pamatysite specialų kodą šiems 3 konferencijų įrašams peržiūrėti nemokamai.



Pranešimų skaidrės

Kiekvienas pirkėjas gauna pranešimų skaidres.

90 dienų pinigų grąžinimo garantija

Investuokite be rizikos.

Jei per 90 dienų nuspręsite, kad peržiūrėję seminarą nesužinojote ir neišmokote nieko naudingo Jums, tai mes grąžinsime pinigus.

Apie organizatorių

Webconsulting – tai interneto rinkodaros konsultacijų įmonė, konsultuojanti verslus ir nuolat rengianti renginius interneto rinkodaros srityje.

 E-komercija svetainė

Seminaro atsiliepimai

75.00 25.00Į krepšelį

Seminaro video

Šis video turinys jums nematomas

Prisijunkite arba užsiregistruokite, kad pamatyti video medžiagą!

 

REGISTRACIJOS NUORODA ČIA

Jums taip pat gali patikti…