DAIVA TANKEVIČIŪTĖ – Sudėtingos situacijos klientų aptarnavime. Valdymas ir prevencija

Akcija!

13.99 9.99

Trukmė: 1 val. 11 min.

Seminaro turinys:

  • Kuo skiriasi geras ir prastas aptarnavimas?
  • Kaip patys sukuriame „sudėtingas situacijas“ aptarnavime?
  • Ko tikisi „piktas“ klientas, kai skundžiasi?
  • Ar visada klientas teisus?
  • Kokius „įrankius“ ir kada naudoti sprendžiant sudėtingas situacijas?
Produkto kodas: 36756 Kategorija:

Aprašymas

Tinkamas klientų aptarnavimas – tai kiekvienos sėkmingai veikiančios įmonės siekis. Deja, ne visuomet pavyksta realizuoti kliento lūkesčius. Tuomet ir patenkame į „sudėtingas situacijas“, kurias sprendžiant tenka gerokai paprakaituoti, kad „ir avis sveika liktų, ir vilkas sotus būtų“.

Taigi šio susitikimo metu ir aptarsime, kokius įrankius, kada ir kaip naudoti, kad klientas visada jaustųsi teisus.

Apie lektorę:


tankeviciute DAIVA TANKEVIČIŪTĖ

  • Verslo konsultantė nuo 1999 m.
  • Praktinė pardavimo patirtis nuo 1997 m.
  • Šiuo metu veda mokymus pardavimo, derybų, klientų aptarnavimo klausimais.

 

SEMINARO VIDEO

Šis video turinys jums nematomas

Prisijunkite arba užsiregistruokite, kad pamatyti video medžiagą!

 

REGISTRACIJOS NUORODA ČIA