ATSIPRAŠOME, IŠPARDUOTA. 21 Psichologinis Mygtukas, Kaip Greitai Padidinti Jūsų Produktų ir Paslaugų Pardavimus Internetu – EKNYGA
Knyga “Atsiprašome, Išparduota” – tai NE beletristika ar sunkiai suvokiami filosofiniai pasvarstymai, tai – praktiniai patarimai ir realūs pavyzdžiai, kaip atlikus mažus pakeitimus savo interneto svetainėje, komerciniuose pasiūlymuose, el. laiškuose ir kitoje marketingo medžiagoje, sulaukti GREITŲ pozityvių pokyčių pardavimų rezultatuose.
Gaukite iškart
14.99€
♥ Galios neribotą laiką
♥ Pinigų grąžinimo garantija
ATSIPRAŠOME, IŠPARDUOTA. 21 Psichologinis Mygtukas, Kaip Greitai Padidinti Jūsų Produktų ir Paslaugų Pardavimus Internetu
Pakankamai nemenka lietuviško verslo problema yra ta, kad čia tradiciškai skiriama per mažai laiko ir dėmesio tam, kad geriau suprasti savo pirkėjus ir bendrauti su jais jų kalba.
Užuot tinkamai ir kruopščiai parengę savo marketingo pranešimus, mes skubame ir pradedame transliuoti “pusgaminius”, kurie dažnai ne tik nesusilaukia didesnės sėkmės, tačiau gali ir pakenkti – tiesiog atbaidyti tikslinius klientus, kurie gali daugiau nebesugrįžti.
Kita, dar didesnė problema – mes, lietuviai, esame pernelyg kuklūs ar nedrąsūs. Mes tiesiog nemokame savęs deramai pagirti. Mūsų niekas nemokė, kaip pristatyti save, kaip geriausią savo potencialaus kliento problemų sprendėją. O tą daryti privalome.
Taigi, kaip to išmokti? Kur sužinoti pagrindinius principus, psichologinius mygtukus, kuriuos meistriškai “spaudinėdami” galėtume padėti klientams greičiau ir lengviau apsispręsti nusipirkti jūsų produktą ar užsakyti jūsų paslaugas?
Čia tik maža dalis paslapčių, kurios bus atskleistos knygoje…
Į ką privalote nukreipti savo marketingą, kad klientas suvoktų jūsų produktą ar paslaugą, kaip tik jam sukurtą sprendimą.
Kodėl logika pirkime užima 2-ą vietą ir kaip įveikti bet kokius kliento prieštaravimus.
Klientas: “Kokia man iš to nauda?” – kaip į šį klausimą atsako nelabai sumanūs marketingo specialistai ir ką daro protingi?
Psichologinis mygtukas, kuriuo meistriškai naudojasi draudimo bendrovės “galvodamos” apie savo klientus ir ko verta iš jų pasimokyti?
Kaip stimuliuoti žmonių dėmesį ir etiškai “priversti” juos susipažint su jūsų pasiūlymu nuo pradžios iki pabaigos?
Kam neatsispiria vyrai ir kaip tuo naudojasi žurnalai, kvepalų prekės ženklai, viešbučiai ir net pjūklų gamintojai?
Esminis psichologinis mygtukas, kuris stiprina santykius ir didina klientų pasitikėjimą jumis.
Koks pasiūlymas visada laimės, jeigu jūsų klientai – skubantys ir laiką taupantys žmonės.
Pats tikriausias būdas sužadinti ir išlaikyti reiklaus skaitytojo dėmesį.
Kaip savo produktą ar paslaugą pateikti, kaip magišką ir viską gydančią piliulę?
Kaip užkirsti kelią kliento abejonėms, kylančioms dėl jūsų produkto ar paslaugos.
Kaip teisingai pripažinti savo klaidas ir tai panaudoti pardavimų skatinimui?
Kokiomis žmonių silpnybėmis turite pasinaudoti, kad padidintumėte pardavimus?
Kokių klaidų nedaryti, planuojant įvairias akcijas ar išpardavimus.
Kaip turi atrodyti jūsų reklaminiai skelbimai “Google Adwords” ar Facebook’e, kad patrauktų žmonių dėmesį ir išskirtų jus iš konkurentų?
Kaip rašyti antraštes, kad dviem sakiniais paaiškintumėte jūsų produktų ar paslaugų naudą?
Kokia pati geriausia strategija internetiniame marketinge?
Ir dar daug daug kitų naudingų, praktinių patarimų ir pavyzdžių.
Ką kalba žmonės, perskaitę šią knygą?
Aš pažįstu Martyna Šaikų labai ilgai ir džiaugiuosi, kad Martynas galų gale priėmė sprendimą ir savo žinias, kurias gavo iš išskirtinai sėkmingos praktikos, sudėjo į šią knygą. Ypač man patinka, kad čia nėra nė vieno nereikalingo žodžio, “vandens”, o tik praktika, praktika ir dar kartą praktika. Žinau žmonių, kurie yra parašę knygą, tačiau patys nėra praktikai. Žinau žmonių, kurie yra sėkmingi praktikai, bet negali paprastai paaiškinti ką jie daro. Martynas yra tas retas atvejis, kai labai sėkmingas marketingo ekspertas turi talentą aiškiai pasidalinti žiniomis su kitais. Esu perskaitęs kelis šimtus knygų apie pardavimus, marketingą ir turiu pasakyti, kad Martyno knyga patenka į TOP 10. Aš jį drąsiai pavadinčiau Lietuvos Cialdini. Jeigu jūs norite tikrai sužinoti paslaptis, kaip daryti įtaką žmonėms – imkite šią knygą, perskaitykite ir pritaikykite. Ši knyga suteiks nesąžiningą pranašumą prieš tuos, kurie jos neskaitė.
Algirdas Karalius Greito mokymosi metodikos autorius, sėkmės mokytojas, www.SekmesUniversitetas.lt
„Nėra kitos knygos, kuri taip trumpai ir aiškiai paaiškina sudėtingas marketingo vingrybes. Svarbiausia, kad perskaičius iškart galima pritaikyti praktikoje, todėl tai knyga, kurią tiesiog privalote perskaityti. Ne kiekvienas verslininkas sugeba savo verslą matyti iš kliento perspektyvos. O tai yra būtina. Martynas yra marketingo specialistas, kuris man padėjo suprasti mano verslų klientus ir “supakuoti” pasiūlymus taip, kad jie priverstų pirkti. Visos investicijos į Martyną atsipirko su dideliu kaupu.“
Tomas Bagdonavičius, verslininkas, investuotojas, knygos “Verslas be rizikos” autorius
Pagaliau turime lietuvišką knygą, kuri trumpai, aiškiai ir suprantamai bet kuriam žmogui paaiškina kodėl ir kaip bet kuris pirkėjas priima sprendimą pirkti ir, kas dar aktualiau, kaip tą sprendimą įtakoti ir palenkti mums reikiama linkme. Šią knygą turėtų perskaityti kiekvienas, nes pateikta informacija itin aktuali ne tik pardavimo personalui, bet ir sandėlininkui, administratorei, direktoriui ir bet kam kitam. Netgi ir asmeniniuose santykiuose visi principai galios be išimties.
Martynas yra ko gero labiausiai patyręs Lietuvoje inernetinio marketingo ekspertas, turėjęs galimybę pats praktiškai išbandyti ir pratestuoti viską savo kailiu ir tik vėliau šią praktiką ir žinias paprasta, kiekvienam suprantama kalba perteikiantis savo knygose ir mokymuose.
Manau kiekvienas perskaitęs šia knygą pagaliau supras ESMĘ, kodėl žmogus perka ir kaip įtakoti jų sprendimą, kad pirktų būtent jūsų, o ne konkurentų prekes. Stebint Lietuvos rinką manau 99% pardavėjų net neįtaria tikrųjų pirkimo priežasčių, tad ši knyga yra tiesiog būtina ir atvers daugelio žmonių akis.
Romas Jurevičius ForexPeaceArmy.com partneris, internetinio marketingo praktikas
Knygoje „Atsiprašome, Išparduota“ pateikiamos strategijos, kaip padėti klientui nusipirkti internete „apeinant“ jo paties filtrus, vertos ne tik dėmesio būti perskaitytomis, tačiau ir išanalizuotomis, testuojamomis praktiškai bei tapti nauju įpročiu mąstyti ir komunikuoti taip, kad klientas suprastų ką sakote, užsinorėtų ir… įsigytų!
Martynas – profesionalas, savo darbais įrodęs, kad yra pavyzdys, iš kurio verta mokytis internetinio marketingo subtilybių!
Giedrius Švetkauskas “Viva persona” seminarų organizatorius, www.VivaPersona.lt
Apie Martyną Šaikų:
Martynas Šaikus yra žinomas, kaip vienas brangiausiai apmokamų internetinio marketingo, paslaugų marketingo ir naujų produktų įvedimo į rinką ekspertas Lietuvoje. 2003 metais, būdamas pirmakursis, įkūrė savo pirmąjį verslą (savitarnos skalbyklos studentų bendrabučiuose) ir nuo to laiko jis pradėjo toliau kurti naujus verslus ir organizuoti marketingo kampanijas tokiose srityse, kaip mokymai, seminarai ir konferencijos, knygų, CD ir DVD mokymo programų leidyba bei platinimas, vasariškų marškinėlių merginoms ir vaikinams dizainų kūrimas, gamyba ir platinimas, VIP užsienio kelionių aukščiausio lygio vadovams organizavimas, konsultacijų, įmonių veiklos auditų ir kitų profesinių paslaugų pardavimas. Martynas taip pat yra didžiausios Centrinėje ir Rytų Europoje verslo konferencijos FORUM ONE bendraįkūrėjas, antrepreneris, marketingo ekspertas, sukaupęs bene didžiausią patirtį Lietuvoje paslaugų, konsultacijų, seminarų, konferencijų ir mokymų pardavimuose. Moters Vizija konferencijos bendraįkūrėjas ir MONEY CLUB – jauno ir augančio verslo bendruomenės įkūrėjas. Per daugiau nei dešimties metų profesinį darbą Martynas vienas arba kartu su projekto partneriais surengė per 500 įvairiausių mokymų, seminarų ir konferencijų, kuriuose apsilankė per 40 000 dalyvių.
100% pinigų grąžinimo garantija
Jei Jums nepatiks šie seminarai, mes Jums grąžinsime pinigus. Jūs nieko nerizikuojate įsigydami šį iškirtinį pasiūlymą. Taikome 14-os dienų pinigų grąžinimo garantiją.
Beje, kai kas svarbaus!
Ši elektroninė knyga įeina į didžiausią verslo mokymų kolekciją Lietuvoje, kurioje yra per 250 valandų trukmės video mokymų iš didžiausių užsienio ir Lietuvos verslo ekspertų ir praktikų. Ir tai kainuoja vos 199 eurus už visą kolekciją.
Sužinoti daugiau čia >>
14.99€