Paslaugos pardavimas: tiesos ir mitai

Žymos: ,

Seminaro rengėjai:
versli-lietuva_logo (1)

Kaip reikia parduoti paslaugas? Kaip neapčiuopiamus dalykus paversti apčiuopiamais? Kokius gebėjimus turi turėti pardavėjas, kuris parduoda paslaugas? Patarimus ir atsakymus išgirsite seminare apie paslaugos pardavimą. Šio seminaro metu susipažinsite su esminiais įtakos principais, kaip keisti kito žmogaus elgesį. Apžvelgsime paslaugos ir produkto pardavimo panašumus ir skirtumus. Dalyviai sužinos, koks yra paslaugos pardavimo procesas ir jo pagrindiniai žingsniai, išmoks juos pritaikyti realybėje. Atskleisime kokias baimes turi klientas, pirkdamas paslaugą bei kaip įveikti kliento baimę. Sužinosite apie santykių kūrimo svarbą parduodant paslaugas bei galėsite įsivertinti esamus santykius su klientais. Po šio seminaro dalyviai išmoks profesionaliau ir efektyviau pardavinės paslaugas.

Seminarą veda:

zebrauskasMINDAUGAS ŽEBRAUSKAS – pardavimų bei ypatingai svarbių klientų valdymo patirtį sukaupęs telekomunikacijų bei duomenų perdavimo srityse, Mindaugas kaskart ieško vis naujų problemų sprendimo būdų bei metodų. Mindaugas dirbo su tokiomis kompanijomis kaip Affecto, TEO, BlueBridge, Agmis, ACC, Bitė, Oberhaus, Lietuvos draudimas, AON, Omnitel, Beeline, Philip morris, SEB, Swedbank, AVIVA ir kitomis. Mindaugas yra sertifikuotas darbui su JAV “Inscape Publishing” kompanijos įvertinimo ir mokymo metodikomis. Ekspertinės sritys: pardavimo technikos, pardavimo veiklos valdymas, derybos ir konfliktų valdymas, darbas su svarbiausiais klientais, prezentavimo menas bei komunikavimo įgūdžiai. Darbas komandoje ir vidinių interesų derinimas. Mindaugas mokymo ir konsultavimo patirties sėmėsi kompanijoje TMD PARTNERS, nuo 2013 metų vasaros pradėjo savo asmeninę mokymų ir konsultavimo veiklą, o nuo 2014 metų įkūrė mokymų ir konsultavimo kompaniją DIRIGO.

 

SEMINARO VIDEO

 

Šis video turinys jums nematomas

Prisijunkite arba užsiregistruokite, kad pamatyti video medžiagą!

 

REGISTRACIJOS NUORODA ČIA