Pastaruoju metu rinkoje jaučiamas gerų darbuotojų trūkumas. Darbo rinka pereina į „darbuotojo fazę“, o tai reiškia, kad darbuotojai pradeda diktuoti sąlygas, darbuotojai tampa stipriąja puse derybų procese. Vis rečiau iš darbdavio lūpų galima išgirsti – „į Tavo vietą laukia dar 5 kandidatai“.
Kodėl vieniems darbuotojams mokama 1500 EUR į rankas ir tas darbuotojas yra skatinamas papildomai nematerialiais bonusais, o kitiems toje pačioje įmonėje darbdavys net minimumo nenori mokėti? Kaip perprasti darbdavio mąstyseną ir sužinoti, kiek jis gali maksimaliai sumokėti už atliekamą darbą?
Rinkos ekonomikos sąlygomis viskas yra perkama ir parduodama. Skamba gal ir keistai, bet darbuotojas irgi turi save parduoti.
- Jeigu Jūs šiuo metu žvalgotės po darbo rinką ir ieškote naujų, papildomų galimybių užsidirbti daugiau
- Jeigu Jūs dirbate samdomą darbą, bet jūsų netenkina Jūsų atlyginimas ir manote, kad esate vertas/-a daugiau
- Jeigu Jūs niekada nedirbote ir ieškote savo pirmos darbovietės, niekada dar neteko atsakinėti į darbdavio klausimus pokalbio metu ir nežinote ko iš tokio pokalbio tikėtis ir kaip tam pasiruošti
- paruošėme specialius video mokymus būtent Jums.
Jeigu Jums įdomu:
- Kodėl reikia žinoti savo svajonių darbą?
- Kaip mąsto darbdavys.
- Ko tikisi darbdavys iš Jūsų kaip iš kandidato ir kaip iš darbuotojo.
- Už ką darbdavys moka atlyginimą.
- Kiek kainuoja darbuotojai bei kiek kainuoja darbo vieta.
- Kaip derėtis dėl didesnio atlyginimo. Kaip save parduoti brangiau.
- Kaip kalbėti apie pinigus atrankos metu.
- Kaip pasiruošti pokalbiui su potencialiu darbdaviu.
- Ką daryti ir ko nedaryti darbo pokalbio metu.
- Kaip sudaryti 9 žingsnių strateginį veiksmų planą ir imtis veiksmų čia ir dabar.
Kiekvienas suaugęs žmogus, kuris parduoda savo darbo laiką už pinigus – yra pinigų spausdinimo mašinėlė. Kiek pinigų prispausdinsite per visą gyvenimą Jūs – priklauso nuo to, kaip efektyviai išnaudojate savo laiką ir kaip brangiai sugebėsite save parduoti.
[sc:PirkimoInfo trukme=”47 min.” kaina=”9,99 Eur” galiojimas=”7 DIENAS”]Seminarą veda:
VALDEMAR CHOROSTIN – žurnalistikos magistras, konsultantas, patyriminio ir aktyvaus mokymo metodų specialistas, sertifikuotas koučingo praktikas. Dirbo žurnalistu, žinių tarnybos vadovu. Nuo 2001 m. pradėjo dirbti tarptautinėje kompanijoje pardavimo grupės vadovu, pardavimo skyriaus vadovu, mokymų vadovu. Nuo 2012 m. vadovauja mokymų įmonei “AM Konsultavimas”.
Ekspertinės sritys: pardavimų kompetencijų tobulinimas, profesionalus klientų aptarnavimas, ilgalaikių ryšių su klientais užmezgimas ir palaikymas, ugdomasis vadovavimas komandai, viešasis kalbėjimas, koučingas vadovams ir įmonių savininkams.