Pardavimų seminarai Šie seminarai skirti Jūsų profesiniam tobulėjimui. Norint peržiūrėti, įsigykite WEBseminarai narystę Investuoti Tarptautinių partnerių paieškos mokymai Veidoskaita Pasitikėjimas versle ir savimi – mikroseminaras MOKYMAI – „Sėkminga e. komercijos plėtra į užsienio rinkas” Verslo iššūkiai, procesai, sistemos, investavimas ir valdymas Darbų planavimas – suvalgyk šitą varlę – mikroseminaras Eric Edmeades – LIAUKIS BŪTI SAVO VERSLO VERGU Koks svarbus pirmasis įspūdis apie asmenį – mikroseminaras Eric Edmeades mokymai “Inception Marketing Intensive” KĘSTUTIS DAUKŠEVIČIUS – Praktinė e-prekybos patirtis Skandinavijoje Virginija Sinickienė – XXI amžiaus pardavėjas: koks jis turi būti? TADAS DEKSNYS – 7 sėkmės istorijos susiejant turinio rinkodarą su pardavimais Martynas Šaikus – Kaip žaibiškai sukelti žmonių susidomėjimą ir pelningai parduoti renginius? Prekyba per Amazon Turinio rinkodaros strategija globalioje rinkoje – Deeper atvejis B2B rinkodara internete Elektroninio verslo lokalizavimas užsienio rinkose (EN) On-line ir off-line prekybos bei reklamos derinimas Pardavimų priskyrimas interneto reklamos kanalams (attribution) Prieštaravimų valdymo įgūdžiai Real Time Bidding (RTB). Kas tai ir kam Lietuvoje aktualu Allesandro Santalucia – „Selling To International Markets“ Pagrindinės pardavimo tiesos: kodėl vieni parduoda daugiau nei kiti? Eksporto klubas – Izraelis (anglų k.) Derybos: kaip pasiekti pelningiausių sandorių? NERINGA ROMANOVSKAJA – „Pardavimo principai B2C ir B2B“ NERINGA ROMANOVSKAJA – „Tarpkultūrinis bendravimas“ Kodėl iš tikrųjų net 80% pardavimų atitenka vos 20% pardavėjų? Kodėl vieni pardavėjai parduoda daugiau už kitus? Nuo kontakto iki kontrakto: pardavimo proceso efektyvumas ir automatizavimas Asmeniniai gebėjimai derybose Paslaugos pardavimas: tiesos ir mitai Kaip Tavo įpročiai gali pakenkti pardavimams Kaip padidinti pardavimus? GIEDRIUS BALNYS – Sandėliai perpildyti, o pardavimų trūksta