fbpx

Martynas Šaikus

 

[twocol_one]

 

[/twocol_one]

[twocol_one_last]

 

Martynas Šaikus yra žinomas, kaip vienas brangiausiai apmokamų internetinio marketingo, paslaugų marketingo ir naujų produktų įvedimo į rinką ekspertas Lietuvoje.

2003 metais, būdamas pirmakursis, įkūrė savo pirmąjį verslą (savitarnos skalbyklos studentų bendrabučiuose) ir nuo to laiko jis pradėjo toliau kurti naujus verslus ir organizuoti marketingo kampanijas tokiose srityse, kaip mokymai, seminarai ir konferencijos, knygų, CD ir DVD mokymo programų leidyba bei platinimas, vasariškų marškinėlių merginoms ir vaikinams dizainų kūrimas, gamyba ir platinimas, VIP užsienio kelionių aukščiausio lygio vadovams organizavimas, konsultacijų, įmonių veiklos auditų ir kitų profesinių paslaugų pardavimas.

Martynas taip pat yra didžiausios Centrinėje ir Rytų Europoje verslo konferencijos FORUM ONE bendraįkūrėjas, antrepreneris, marketingo ekspertas, sukaupęs bene didžiausią patirtį Lietuvoje paslaugų, konsultacijų, seminarų, konferencijų ir mokymų pardavimuose.

Moters Vizija konferencijos bendraįkūrėjas ir MONEY CLUB – jauno ir augančio verslo bendruomenės įkūrėjas.

Per daugiau nei dešimties metų profesinį darbą Martynas vienas arba kartu su projekto partneriais surengė per 500 įvairiausių mokymų, seminarų ir konferencijų, kuriuose apsilankė per 40 000 dalyvių.

 

[/twocol_one_last]

 

 

MARTYNO ŠAIKAUS organizuotų mokymo programų Vasaros išpardavimas 

 

Net 15 video kursų už labai mažą kainą

Klientų ir partnerių paragintas pagaliau paruošiau Jums geriausių mano organizuotų konferencijų ir seminarų IŠPARDAVIMĄ. Tai geriausos ir didžiausio susidomėjimo sulaukusios konferencijos, seminarai Lietuvoje.

Šimtai pardavėjų, įmonių vadovų ir kitų ekspertų jau pagerino savo rezultatus darbe, ko pasekoje, pagerėjo ir jų asmeninis gyvenimas.

Visi patys stipriausi ir rezultatyviausi Martyno Šaikaus organizuoti mokymai video formatu!!!

111 val. Tobulėjimo 147 EUR  vietoje 2789 EUR!

Ar žinai, kad sėkmingi žmonės niekada nepraleidžia progos, nelaukia, kad likimas nuolat jiems atneš dovanų prie jų durų. Jie veikia ryžtingai ir todėl pasiekia nerealių rezultatų!

Dovana – Martyno Šaikaus mokymų programa – Marketingo Guru

Seminaro trukmė – daugiau nei 12 val.

Šioje kultinėje MARKETINGO GURU video mokymų programoje Jūs sužinosite:

  • Kaip žmonės priima sprendimą pirkti?
  • Kokie yra pagrindiniai penki psichologijos principai marketinge?
  • Kas tai yra Unikalus Komercinis Pasiūlymas?
  • Kaip jūsų produktų ar paslaugų aprašymuose turi būti pateiktas Unikalus Komercinis Pasiūlymas, išskiriantis jus iš konkurentų ir parodantis jūsų pranašumą?
  • Kaip parengti tokius prekių ar paslaugų aprašymus, kurie atsakytų į 99% klientų pasąmonėje gimstančių klausimų ir skatintų įsigyti jūsų prekes ar paslaugas iš karto, nedelsiant?
  • Kaip teisingai organizuoti ir vykdyti išpardavimus ar specialius pasiūlymus, kurių tikslas – pritraukti didesnes negu įprasta įplaukas per ypač ribotą kelių dienų laikotarpį?
  • PRODUCT LAUNCH strategija, kuri skirta įvesti naujus (atnaujintus) produktus ir paslaugas į rinką, sukelti greitą tikslinės rinkos susidomėjimą ir paskatinti pardavimus (šią strategiją atskleisiu 1-ame MARKETINGO GURU modulyje).
  • Kaip išvengti didžiausios klaidos, kurią deja dar daro 95% verslų, reklamuodamiesi internete?
  • Kas yra tradicinio marketingo krizė ir kodėl ji ištiko daugybę Lietuvos verslo įmonių? Ir kodėl ši tradicinio marketingo krizė mums, internetinio marketingo praktikams, atnešė daugybę galimybių?
  • Kaip įveikti patį didžiausią verslo iššūkį – iškovoti ilgiau išliekantį potencialių klientų dėmesį jūsų pasiūlymams?
  • Kodėl tradicinė internetinio marketingo strategija yra neefektyvi ir neatneša taip išsvajotų rezultatų?
  • Kuo pranašesnė “Marketingo Guru” internetinio marketingo strategija ir kodėl ji turi tapti jūsų prioritetu, planuojant ir vykdant visas internetinio marketingo kampanijas?
  • Kokie elementai sudaro sėkmingo internetinio marketingo formulę?
  • Kodėl vieno elemento netinkamas parengimas gali turėti neigiamą grandininį efektą visai internetinio marketingo kampanijai?
  • Kaip teisingai parengti savo internetinio marketingo kampanijas?
  • Kodėl tradiciniai lankytojų kontaktų rinkimo būdai yra neefektyvūs ir turi būti skubiai pakeisti?
  • Kas yra “masalas” ir kokia jo sukūrimo ir nemokamo dalinimo lankytojams prasmė?
  • 20 išbandytų idėjų kaip sukurti efektyvų “masalą”, kuris labiausiai skatintų Jūsų interneto svetainės ir “Facebook” puslapio lankytojus palikti savo el. pašto adresus.
  • Kur ir kaip patalpinti “masalą”, kad jį galėtų atsisiųsti lankytojai, įvedę savo el. pašto adresus?
  • Kaip tinkamai integruoti ir pateikti “masalo” pasiūlymą jūsų interneto svetainėje ir “Facebook” puslapyje?
  • Kokia yra pati svarbiausia taisyklė, be kurios dar nė viena el. pašto rinkodaros kampanija nesusilaukė sėkmės?
  • Kokios yra dažniausiai pasikartojančios naujienlaiškių dizaino klaidos? Kokios el. laiškų antraštės pritraukia daugiausiai skaitytojų dėmesio?
  • Kada geriausiai siųsti savo el. laiškus – pasiūlymus?
  • Kaip pateikti sumažintą kainą?
  • Kodėl būtina pateikti papildomas dovanas ir vertę šalia pagrindinio pasiūlymo?
  • Kaip greitai išparduoti užsilikusias prekes?
  • Kaip padidinti klientų užsakymo krepšelį ir pirkimų dažnumą?
  • Kaip teisingai išsikelti ir aprašyti strateginius tikslus?
  • Kaip teisingai sukurti detalų metinį veiksmų planą ir numatyti įgyvendinimo priemones?
  • Kaip teisingai sukurti ir vykdyti kiekvieno mėnesio marketingo veiksmų kalendorių?

 

Seminaras Nr. 1. M. Šaikus, M. Šebelskis “Kaip pelningai parduoti paslaugas internetu?”

Seminaro trukmė – 8 val.

52 patikrintos internetinio marketingo idėjos, taktikos ir strategijos, kaip pritraukti daugiau lankytojų į svetainę ir paskatinti juos pirkti greičiau, brangiau ir daugiau, nei bet kada anksčiau! VISKAS, KAS VEIKIA ŠIANDIEN!

Pagaliau turėsite galimybę dirbti TIK su pačiais pelningiausiais ir maloniausiais klientais… ir tuo pačiu dirbti mažiau, o uždirbti DVIGUBAI daugiau… bei turėti didesnį užtikrintumą, bei ramybę dėl savo, ir savo šeimos finansinės ateities!

Skirta esantiems PASLAUGŲ VERSLE: advokatams, lektoriams, mokesčių, NT specialistams, web dizaineriams, IT specialistams, dizaino specialistams, odontologams, gydytojams, treneriams, koučeriams, reklamos, bei viešųjų ryšių ekspertams… ir visiems, kas nori sukurti VISĄ PARĄ veikiančią paslaugų prekybos mašiną internete!

 

Seminaras Nr. 2. M. Šaikus “Parduodančių laiškų formulė” 

Seminaro trukmė – 2 val.

Garantuota el. Pašto rinkodaros formulė, kaip greitai ir lengvai sukurti parduodančiusel. laiškus… Neturint Jokių Reklaminių Tekstų Rašymo Įgūdžių!

Vienas brangiausiai apmokamų marketingo profesionalų Lietuvoje atskleidžia patikrintą, bet mažai kam žinomą formulę, kaip greitai ir lengvai sukurti parduodančius reklaminius el. laiškus, žaibiškai traukiančius dėmesį ir galinčius padvigubinti ar net patrigubinti pardavimus. Tai, kas veikia šiandien

Jokio vandens. Tik tikra informacija, kurią turite žinoti, jeigu norite, kad Jūsų el. laiškai parduotų. Tai tikrai geriausia, ką galima rasti dabar, o ši formulė yra paprasta ir greita, kad Jūs pritaikytumėte ją, kaip įmanoma greičiau.

5 dalių WEB seminare sužinosite:

  • 22 ESMINES PRIEŽASTIS, kodėl žmonės perka. Ką privalote žinoti apie žmonių pirkimo psichologiją, kad TIKSLIAI ATSKLEISTUMĖTE savo produktų ir paslaugų naudą jiems suprantama kalba.
  • Detalią TECHNOLOGIJĄ, kaip kurti el. laiškų PAVADINIMUS, kad Jūsų laiškai būtų atidaromi ženkliai GERIAU nei iki šiol.
  • Aiškią INSTRUKCIJĄ, kaip kurti el. laiškų turinį, kad jis sulauktų dar daugiau paspaudimų.
  • SLAPTĄ EL. PAŠTO RINKODAROS FORMULĖ, kuri gali PADVIGUBINTI AR NET PATRIGUBINTI PARDAVIMUS.
  • “Magiškų” ISTORIJŲ KŪRIMO METODIKĄ, kad Jūsų laiškai įtrauktų skaitytoją ir sukurtų dar stipresnį ryšį.

 

Seminaras Nr. 3. A. Dalinkevičius “Menas daryti įtaką ir parduoti telefonu”

Seminaro trukmė – 3 val.

…nenaudojant jokių pasenusių ir atstumiančių manipuliacinių pardavimo technikų ar brutalaus psichologinio spaudimo!

DĖMESIO! Pagaliau bus atskleista lengvai išmokstama ir daugelyje sričių patikrinta NAUJOJO AMŽIAUS 7-ių žingsnių sistema, pavadinimu “M.A.G.N.E.T.I.C”, kuri skirta telefonu daryti DIDESNĘ ĮTAKĄ IR DAUGIAU PARDUOTI…

Kol visi naudoja PASENUSIUS bendravimo telefonu metodus, kurių efektyvumas vis labiau nyksta, Jūsų pardavėjai gali IŠSISKIRTI ir pradėti naudoti “naujojo amžiaus” metodus jau dabar!

“Per savo darbo patirtį, žingsnis po žingsnio, IŠKODAVAU, koks turi būti PATS EFEKTYVIAUSIAS, NAUJOS KARTOS pokalbis telefonu…, kuris ne tik parduoda, bet ir yra malonus tiek pardavėjui, tiek pačiam klientui!”

-Arnas Dalinkevičius, komunikacijos telefonu ekspertas, turintis daugiau nei 10 metų patirtį ir 7-ių žingsnių sistemos “M.A.G.N.E.T.I.C” kūrėjas.

VISI PARDAVIMAI TELEFONU JUDA PAGAL VIENĄ SISTEMĄ! Jeigu Jūsų pardavėjai žino šią sistemą – jie GALI VALDYTI POKALBĮ TAIP, KAIP NORI. Ir tai nėra kalba apie manipuliacijas. Tai yra kalba apie tikro ryšio su žmogumi kūrimą ir teisingą komunikaciją!

 

Seminaras Nr. 4. M. Šaikus, A. Dalinkevičius “Kaip įveikti PRIEŠTARAVIMUS TELEFONU, kai išgirsti: “pagalvosiu“, „brangu“ ar „nedomina?”

Seminaro trukmė – 3 val.

SVARBU esantiems DIDELIUOSE PARDAVIMUOSE ir norintiems lengviau susitvarkyti su klientų prieštaravimais, bei drastiškai pagreitinti pardavimo procesą… SEMINARE ATSLEISTA:

– KAIP ĮVEIKTI PRIEŠTARAVIMUS…

– KODĖL ŽMONĖS PRIEŠTARAUJA…

– Ką daryti, kad išgirstume mažiau prieštaravimų…

– Ką daryti su: “pagalvosiu“, „brangu“, „nedomina“… ir kitais, su kuriais susiduriate Jūs!

Arnas Dalinkevičius, komunikacijos telefonu ekspertas-praktikas ir 7-ių žingsnių sistemos “M.A.G.N.E.T.I.(C.)” kūrėjas.

 

Seminaras Nr. 5. M. Šaikus, A. Dalinkevičius “3 Pagrindinės priežastys, kodėl brutalios pardavimų telefonu technikos beveik NEBEVEIKIA?”

Seminaro trukmė – 3 val.

Konkretūs praktiniai patarimai, ką daryti kiekvienam pardavėjui, vadybininkui ar vadovui, kuris nori išlaikyti nuolatinį pardavimų augimą… paliekant už savęs konkurentus, nesupratusius kas įvyko…

– Web seminaro metu atskleisti patikrinti metodai, kaip nenužudyti pokalbio, kai potencialus klientas jus identifikuoja kaip pardavėją ir nori numesti ragelį.

– Web seminaro metu atskleista, kaip kalbėti su žmogumi, kuris iškelia prieštaravimą, jog buvo su “tokiais” susidūręs ir daugiau nebenori.

– Web seminare atskleistos ypatingos paslaptys, kurios padės be jokio spaudimo ar brutalių manipuliacijų vesti pokalbį iki abipusiai priimtino sprendimo.

Kol visi naudoja PASENUSIUS bendravimo telefonu metodus, kurių efektyvumas vis labiau nyksta, Jūsų pardavėjai gali IŠSISKIRTI ir pradėti naudoti “naujojo amžiaus” metodus jau dabar!

 

Mokymų programa Nr. 6. A. Dalinkevičius “Pardavimų magnetas”  

Mokymų trukmė – 9 val.

Tai Pažangi, Greitai Ir Lengvai Įsisavinama 7-ių Žingsnių Technologija, Kaip Efektyviai Užmegzti Su Klientu Ryšį, Kurti Pasitikėjimą, Tiksliai Įvertinti Kliento Problemas Ir Troškimus, Etiškai Daryti Įtaką Ir Parduoti Daugiau Ir Dažniau… Ir Tai Daryti Su Malonumu, Be Baimės, Be Streso Ir Be Pralaimėjimų!

1 MODULIS: SKAMBUTIS, KURIAM NEĮMANOMA ATSISPIRTI.

Tai 1-oji, įvadinė dalis, kurios metu gausite pačias svarbiausias, pamatines strategijas ir požiūrį, kad kiekvieną tolesnį skambutį savo klientui vertintumėte pagal naujas taisykles.

Šiame modulyje Jūs sužinosite:

Kas vyksta kiekvieno skambučio metu ir ką būtina žinoti, kad pokalbio pradžia klientui paliktų gerą įspūdį? (VIEN ŠI TECHNIKA UŽTIKRINS DIDESNĮ JŪSŲ POKALBIO EFEKTYVUMĄ)

– 2 ESMINIAI klausimai, kuriuos sau užduoda klientas ir KAIP Į JUOS TEISINGAI ATSAKYTI, kad pokalbis tęstųsi?

– 6 PAGRINDINIAI SKAMBUČIO TIKSLAI. Kokį tikslą privalote išsikelti kiekvieną kartą skambindami ir kodėl netinkamo tikslo pasirinkimas – tiesiausias kelias į nesėkmę.

– 5-IŲ ŽINGSNIŲ BAZINĖ SKAMBUČIO TECHNIKA, kuri padės žaibiškai paruošti pokalbio scenarijų su klientu.

– Kur labiausiai STRINGA POKALBIS ir KUR BŪTINA SUTELKTI DĖMESĮ? DINAMINIS 6 ETAPŲ SKAMBUČIO KELIAS.

Po teorinės dalies Jūsų laukia 2 praktinės užduotys – namų darbai, kad Jūs galėtumėte efektyviai įsisavinti medžiagą ir pradėtumėte greitai ją taikyti savo darbe.

2 MODULIS: EFEKTYVUS POKALBIS TELEFONU. REZULTATYVUS SUSITIKIMAS SU KLIENTU.

2-oji savaitė prasidės nuo esminių strategijų, technikų ir rekomendacijų, kaip pasiruošti efektyviam pokalbiui su klientu – tikslų iškėlimas pokalbiui, prieštaravimų įveikimas ir daugybė kitų būtinų elementų.

Jeigu jūsų versle susitikimas su klientu yra būtinas – šis modulis taip pat parodys, ką daryti ir kaip, kad jūsų susitikimas būtų sėkmingas ir rezultatyvus.

Šio modulio 1-oje dalyje (EFEKTYVUS POKALBIS TELEFONU) Jūs sužinosite:

– M.I.K.I.S. – Tai kas svarbiausia kiekviename pokalbyje ir ką daryti, kad TAI TAPTŲ JŪSŲ ĮPROČIU.

– ESMINIAI POKALBIŲ SCENARIJŲ SUDARYMO PRINCIPAI.

– 50 „stiprintuvų“, kuriuos privalote naudoti savo pokalbio metu, kad jis būtų efektyvus, stiprus ir išlaikytų kliento susidomėjimą.

– 4-ių ŽINGSNIŲ ATSAKYMO Į PRIEŠTARAVIMUS algoritmas. (Šis algoritmas efektyviai įveiks bet kokią problemą ir sustiprins kliento pasitikėjimą Jumis).

– ONE TEAM požiūris ir kodėl juo labai svarbu vadovautis bendraujant su klientu.

– PO POKALBIO. Pagrindiniai 4 klausimai, kuriuos privalote turėti po skambučio su klientu.

El. laiškų ir pokalbių su klientu suderinimas. Kodėl ir ką būtina padaryti, kad bendravimas su klientu būtu nuoseklus tiek telefonu, tiek el. paštu.

Šio modulio 2-oje dalyje (REZULTATYVUS SUSITIKIMAS SU KLIENTU) Jūs sužinosite:

– ELGESYS. Kaip reikia elgtis susitikime, kad iš karto užmegztumėte gerą ryšį ir paliktumėte teigiamą pirmą įspūdį?

– POKALBIO PRADŽIA. Kaip surasti „bendrą kalbą“, kurti pasitikėjimą ir geriau suprasti savo klientą?

– POREIKIŲ IŠSIAIŠKINIMO PROCESAS. Ką turime daryti, kad tiksliai sužinotume kliento problemas ir svarbiausius troškimus.

– PASIŪLYMŲ PRISTATYMAS. Kiek ir kokius turime turėti pasiūlymus, kad galėtume tinkamai reaguoti į situaciją ir pateiktume klientui tai, ko jam labiausiai reikia?

– DERYBOS. Kaip išmintingai vesti derybas dėl kainos, kad laimėtumėte abu?

– 8 TESTŲ SISTEMA, kuri padės tiksliai įvertinti ar klientas yra pasiruošęs pirkimui.

Po teorinės dalies Jūsų laukia labai svarbios praktinės užduotys, kad Jūs galėtumėte efektyviai įsisavinti medžiagą ir greitai ją taikyti savo darbe.

3 MODULIS: SĖKMINGŲ PARDAVĖJŲ DARBO ĮRANKIAI. PARDAVIMO PSICHOLOGIJA.

3-iasis modulis bus ypač svarbus, kad Jūs savo darbo vietą aprūpintumėte svarbiausia įranga ir būtiniausiomis priemonėmis efektyviam pardavimui ir būtumėte maksimaliai susikoncentravęs darbui.

Taip pat Jūsų laukia besąlygiškai aktuali pardavimų psichologijos dalis, apie tai, kaip nusiteikti skambučiams, kaip nugalėti visas baimes, labiau savimi pasitikėti ir atkakliai siekti didžiausių savo ir įmonės tikslų.

Šio modulio 1-oje dalyje (SĖKMINGŲ PARDAVĖJŲ DARBO ĮRANKIAI) Jūs sužinosite:

– Kontaktų bazių kūrimas. Ką turime daryti ir kaip, kad nuolat augintume savo potencialių klientų kontaktų bazę.

– Klientų valdymo sistemos (CRM). 12 pagrindinių elementų, kuriuos turime profesionaliai paruošti ir kontroliuoti, kad surinktume pačią išsamiausią klientų istoriją ir jų charakteristikas.

– Darbo vieta. Kaip turi būti parengta pardavėjo darbo vieta, kad jo darbas būtų našus ir maksimaliai efektyvus.

– Būtina programinė įranga. Kas turi būti visada po ranka, kad pardavėjo darbą galima būtų analizuoti ir greitai atpažinti klaidų ar sėkmės priežastis.

Statistika. Kiek kainuoja kliento NE ir TAIP. Kaip apskaičiuoti pardavėjo darbo pelningumą?

Šio modulio 2-oje dalyje (PARDAVIMO PSICHOLOGIJA) Jūs sužinosite:

– PARDAVĖJO EMOCIJOS. Kaip kurti teigiamas emocijas ir geriau nusiteikti produktyviam darbui?

– KAIP NUGALĖTI BAIMĘ SKAMBINTI. Paruoškite save „kovai“ be pralaimėjimų ir visiems laikams pamirškite baimę skambinti.

– 9 BŪTINI ŽINGSNIAI, kad tinkamai pasiruoštumėte skambučiams.

– 4 GERO PAŠNEKOVO BRUOŽAI. Kaip tapti klientų dėmesio magnetu?

– Nr. 1 VEIKSMAS, kurį būtina padaryti prieš skambinant svarbiems kontaktams, kad nepadarytumėte skaudžių ir brangių klaidų.

– KLIENTAS SAKO „NE“. Kaip meistriškai reaguoti ir turėti ANTRĄ veiksmų planą?

– PO SUDĖTINGO POKALBIO. Kaip atsistatyti po sunkių pokalbių, kurie išsunkia jūsų jėgas?

Ir, žinoma, Jūsų laukia praktinės užduotys, kurios padės žinias ir patarimus greitai įsisavinti ir imti taikyti darbe.

4 MODULIS: 7-IŲ ŽINGSNIŲ TECHNOLOGIJOS „PARDAVIMŲ MAGNETAS©“ INTEGRAVIMAS

Šiame paskutiniame, 4-ame, modulyje padarysite svarbiausią darbą.

Viską, ką sužinojote iki šios dalies Jūs integruosite į autorinę 7-ių žingsnių komunikacijos telefonu technologiją ir sukursite savo galutinę pardavimų telefonu sistemą.

Jūsų laukia 7 žingsnių detaliai paaiškintas procesas, kurį pritaikysite savo darbe ir užtikrinsite sėkmingą, maksimaliai efektyvią ir įkvepiančią veiklą be pralaimėjimo.

 

Mokymai Nr. 7. Owen Fitzpatrick “Menas daryti įtaką: Vadovavimas. Pardavimai. Marketingas”

Mokymų trukmė – 7 val. 30 min.

Šiandien daug svarbiau kalbėti įtakos, o ne anglų ar kinų, kalba. Kiekvieno iš mūsų sąmonę paveikti visai nesunku, tai bus įrodyta ir seminare. Tereikia pastebėti sėkmingų ir nesėkmingų žmonių elgesio skirtumus ir pritaikyti juos praktikoje.

Sėkmė gyvenime priklauso nuo to, kaip sekasi gauti atsakymą „Taip“ ir paveikti kitus. Nesvarbu, kas esi gyvenime – tėvas, draugas, mylimasis, verslininkas, mokytojas ir panašiai. Seminaro metu būsite „apginkluoti“ įgūdžiais ir technikomis, paremtomis elementaria psichologoja ir kalbos priemonėmis, padėsiančiomis motyvuoti darbuotojus, įtikinti klientus, palengvinti bendravimą su žmonėmis.

 

Mokymai Nr. 8. MONEY CLUB narių susitikimai su pranešėjais 

Mokymų trukmė – 26 val.

MONEYCLUB slaptų verslininkų susitikimų metu vieni didžiausių ir įtakingiausių verslininkų, pardavėjų, marketingo ekspertų dalinosi savo patirtimi ir patarimais. Tarp kurių: Emilis Vėlyvis, Viktoras Daukšas, Julius Urbaitis, Martynas Šaikus, Paulius Dauparas, Mindaugas Šebelskis ir kt. Tikros praktinės verslininkų pamokos ir patirtys apie verslą, marketingą, pardavimus.

 

Seminaras Nr. 9. M. Šaikus, M. Šebelskis “Masters of Marketing: Marketingo žinutė, kuri parduoda”

Seminaro trukmė – 3 val.

PATS SVARBIAUSIAS ELEMENTAS MARKETINGE – tai sugebėjimas parašyti žinutę, kuri prikaustytų idealaus kliento dėmesį ir paskatintų jį pirkti dabar. TEISINGA ŽINUTĖ YRA PATS GALINGIAUSIAS ĮRANKIS, KURĮ TURI SAVO MARKETINGE. Žinutės kokybė nusako tavo marketingo kokybę. Tavo žinutė – tai marketingo valiuta.
Vienos žinutės klientą pagauna, įtraukia ir motyvuoja pirkti, o kitos – lieka ignoruojamos ir nepastebimos.
Teisinga marketingo žinutė – tai TILTAS tarp kliento ir Tavo produkto. Viena iš marketingo legendų, Gary Halbert labai taikliai pasakė: “Bet kokia problema gali būti išspręsta su vienu geru pardaviminiu laišku”.

Būtent todėl…Gebėjimas sukurti dėmesį kaustančią žinutę, kuri paskatintų žmones pirkti dabar yra KERTINIS marketingo elementas, kurio turi mokytis visi, kas nori tapti geriausiais savo nišoje. Tai yra vienas svarbiausių įgūdžių, kokį tik gali sau padovanoti…

 

Konferencija Nr. 10. Didžiausias visame Pabaltyje lyderystės forumas FORUM ONE – I su Richard Branson

Konferencijos seminarų trukmė – 14 val.

Didiausia lyderystės konferencijas. Tarp pranešėjų: Richardas Bransonas, Bodo Schaferis, Owen Fitzpatrickas, Madi Sharma, Ilja Laurs – viso 13 pranešėjų iš viso pasaulio.

 

Konferencija Nr. 11. Didžiausias visame Pabaltyje lyderystės forumas FORUM ONE – II 

Konferencijos seminarų trukmė – 21 val.

Svarbiausias dešimtmečio renginys visiems verslininkams. 3 dienos, daugiau nei 15 nenuginčijamą tarptautinį autoritetą turinčių pranešėjų, per 5000 dalyvių iš 8 Europos šalių ir neprognozuojama daugybė patirčių, idėjų, įžvalgų, kurias turi išgirsti kiekvienas atvirai mąstantis šiandienos specialistas ir verslininkas Tarp pranešėjų: Sethas Godinas, Bodo Schaferis, „Harley-Davidson“ prekės ženklo kūrėjas Kenas Schmidtas, „Žydrųjų vandenų strategijos“ bendraautoris Gaboras Burtas, „Idėjų knygos“ autorius Fredrikas Harenas, Arkties tyrinėtoja Benas Saundersas ir daug kitų.

 

Konferencija Nr. 12. CONVERT CONF su turbūt žymiausiu internetinio marketingo guru NEIL PATEL

Konferencijos seminarų trukmė – 8 val.

Tai Forum One® komandos organizuojama svarbiausia internetinio marketingo konferencija Baltijos šalyse, kurios priešakyje – pasaulinis internetinio marketingo guru NEIL PATEL. Pagrindinė konferencijos misija – suteikti Jums pačias pažangiausias strategijas ir sprendimus, KAIP PADIDINTI LANKYTOJŲ SRAUTUS, KONVERSIJAS IR PARDAVIMUS INTERNETE.

Neil Patel yra pasaulyje pripažintų marketingo įrankių Crazy Egg, Hello Bar ir KISSmetrics bendraįkūrėjas. Jis padeda padidinti pajamas tokioms korporacijoms, kaip Amazon, NBC, General Motors, HP, Viacom, Airbnb ir Google. Wall Street Journal jį vadina vienu įtakingiausių žmonių internete, Forbes sako, kad jis yra vienas iš 10 geriausių interneto marketingo praktikų pasaulyje, o žurnalas Entrepreneur jį pripažino sukūrusį vieną iš 100 genialiausių kompanijų pasaulyje. JAV prezidentas Barack Obama jį pripažino, kaip vieną iš TOP 100 jaunųjų verslininkų iki 30 metų amžiaus. Jungtinės Tautos titulavo Neil Patel, kaip vieną iš TOP 100 pasaulio verslininkų, jaunesnių nei 35 metai.

 

Seminaras Nr. 13. Christopher Barrat VERSLO KONTAKTŲ TINKLAS: 7 žingsniai, kaip plėsti ryšius ir auginti verslą

Seminaro trukmė – 6 val.

GAUKITE GERIAUSIĄ PATIRTĮ, STRATEGIJĄ IR EFEKTYVIAUSIAS TAKTIKAS, KAIP SĖKMINGAI PLĖSTI SAVO KONTAKTŲ TINKLĄ IR AUGINTI VERSLĄ.

Praėjo tie laikai, kai įvairūs pardavimų triukai ar psichologinio poveikio technikos suteikdavo pranašumą produktų ar paslaugų pardavimuose. Atvirkščiai, tai kas seniau atrodė, kaip patraukli strategija, dabar gali dar greičiau ir visiems laikams atbaidyti net ir patį atspariausią klientą.

Šie laikai priklauso tik tiems vadovams ir pardavėjams, kurių pagrindinis tikslas – nuolat ir nuosekliai plėsti savo verslo kontaktų tinklą ir vystyti tik abipuse sėkme paremtus santykius. Unikaliausių seminarų ir didžiausių konferencijų Lietuvoje, ir visoje Centrinėje Europoje organizatorė „Forum One“ komanda kviečia visus modernius vadovus, pardavimo vadovus ir profesionalių paslaugų teikėjus į svarbiausią šių metų seminarą.

Šis išskirtinis praktinis seminaras su geriausiu Europos verslo kontaktų formavimo ekspertu Christopher Barrat yra skirtas veržliems verslininkams ir lyderiams, ieškantiems šiuolaikiškos ir lengvai pritaikomos informacijos formuojant verslo ryšius ir vystant abipusiu laimėjimu paremtus santykius.

 

Tavo investicija

Esu tikras, kad nei vienas lektorius ar pranešėjas nesiūlo tokio lygio mokymų ir seminarų už tokią gerą kainą.
Paskaičiuokite patys – 111 valandų mokymų už 67 EUR. Tarp lektorių žymiausi Lietuvos ir pasaulio verslininkai bei pranešėjai, motyvatoriai, pardavėjai ir vadovai.

111 val. Tobulėjimo 147 EUR  vietoje 2789 EUR!

147.00Daugiau

 

D.U.K

  • Įsigyti seminarai galios visą gyvenimą (“Lifetime”)
  • Įsigyję seminarus ir prisijungus prie sistemos, juos galėsite pamatyti čia  arba paspaudę MENIU punktą PRISIJUNGIMAS IR PASKYRA, prisijunkite, ir paspauskite punktą UŽSAKYMAI. Ten matysite savo pirkinį-seminarą ir galėsite peržiūrėti jį.
  • PVM Sąskaitos-Faktūros išrašomos per 1-2 darbo dienas. Užsakant prie kontaktinės informacijos įveskite įmonę ir mes atsiūsime jums sąskaitą.